Mercedes vzhled sice dlouho tajil, ale jak bude nový prostřední sedan vypadat, bylo jasné již delší dobu. Stejně jako nová třída C je i nová třída E vlastně zmenšenou třídou S. Máte v tom bordel? Tak počkejte, až budou tahle tři auta stát vedle sebe na ulici a dostanete za úkol je rozeznat. Podobně jako zbytek má i éčko typickou příď se skosenými světlomety, ve kterých se vyjímá denní LED svícení. Obdobný tvar se nachází i vzadu, kde je přítomna i tolik propíraná dvojice výfuků. Proč propíraná? Protože například u nové třídy C jsou výfuky pouhou atrapou…
Co bude pod kapotou, zatím kompletně objasněno nebylo. Jistotou je, že se chystají dva nové dvoulitry, benzínový a naftový. Druhý zmíněný nabídne 195 koní výkonu a také úsměvnou normovanou spotřebu 3,9 litru na sto kilometrů. Chybět nebude ani plug-in hybridní varianta 350e. Ta zkombinuje dvoulitrový turbobenzín s elektromotorem a nabídne celkem 279 koní.
Až do příchodu AMG variant, které nás tady na Autíčkáři zajímají asi nejvíc, zůstane nejsilnější jednotkou v nabídce benzínový motor zatím neznámého objemu, poskytující 333 koní. AMG by potom mělo přinést přeplňovaný osmiválcový čtyřlitr, jenž se poprvé objevil v AMG GT. Ten propůjčí novému éčku nějakých 500 koní.


































sklenka
5. 1. 2016, 13:44Nepřijde Vám taky zbytečnej ten obrovskej výkonovej rozdíl mezi verzema "plná lidová" a "full spec"... Sice to u Mercedesu ještě chápu, prtž AMG verze beru spíš jako GTéčka než sporťáky, ale proč jednoduše nemůže být třeba u 4er verze 499,5i MegaUltraLuxury edice lidi co rádi luxus, obrovskou výkonovou rezervu s pohodolný daily a potom M4 pro lidi co rádi "sypou" stačila by jim základní výbava místo miliardy příplatků? M prtž Marketing???
Viper
5. 1. 2016, 16:00Proč? Protože už u E92 M3 byli lidi schopní koupit si místo standardní CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic) střechy, koupit plechovou s elektricky ovládaným střešním oknem. A protože většina supersportů stráví většinu života korzováním po Pařížské ulici.
"Sypat" už bohužel nikdo nechce
Takže proto...
BobAsh
5. 1. 2016, 18:45Protože i nejvýkonnější ne-AMG je rychlé až dost. Nikdo nepotřebuje víc než těch 333 koní.
Skipper
5. 1. 2016, 18:00Tohle snad nemůžou myslet vážně. Unifikace Audi se jakž takž dá překousnout, při troše snahy se na každém modelu dá najít pár svébytných rysů. Ale tady???? Vždyť jediný rozdíl je ve velikostti a to je celé. Myslím, že by řady měly pŕejmenovat na Mercedes S, M, L, XL, XXL....
tomas
5. 1. 2016, 19:16Neznámy objem? Fúkaný 3-liter E 400
Frenki190
5. 1. 2016, 20:22Mně moc nový mergly nezajímaj, ale tomuto autu predikuju, že bude v testech nejlepším povozem ve své třídě a bude z toho prodejní trhák.
martin_100
5. 1. 2016, 23:14Pro nás Plzeňáky novinka žádná ... jedinej rozdíl že to neni polepený divnofólií :-D
nota
9. 1. 2016, 08:16opravte si chybu, u Cčka jsou ''atrapy'' vyfuku pouze u zakladniho exterieru.. u amg mam normalni vyfuky..