Tou novinkou je 911 GTS, vracející se po krátké pauze coby faceliftovaný model. Zatímco ještě před nedávnem mělo GTS atmosférický šestiválec o objemu 3.8 litru, časy se rychle mění a GTS přichází – stejně jako všechny ostatní 911 generace 991.2 – s přeplňováním. Konkrétně se pod kapotou čerstvě nalézá turbem dopovaný šestiválec o objemu rovných tří litrů, mající hezky znějících 450 koní výkonu a 550 Nm točivého momentu.
Oproti předchozí verzi si GTS samozřejmě o kousek polepšilo. 20 koní navrch není zase tak zásadních, ale 110 Nm točivého momentu se určitě může hodit. Jen pro srovnání, oproti současné 911 Carrera S, která se nachází v hierarchii Porsche hned pod GTS, to dělá 30 koní a 50 Nm navrch.
Nejrychlejší GTS, tedy vybavené pohonem všech kol a automatickou dvouspojkovou převodovkou PDK, zvládá sprint z nuly na sto za 3.6 sekundy. Puristé však nějakou tu desetinku jistě oželí a radši si svoje GTS koupí v kombinaci sedmistupňový manuál – pohon jen zadních kol. Na výběr dále mají ze tří karosářských variant. Vedle klasického kupé je to ještě Targa a Cabriolet.
Co se dalších prvků týče, GTS si standardně veze adaptivní tlumiče Porsche’s Active Suspension Management, které snižují vůz o 10 mm a dále i paket Sport Chrono, přidávající sportovní výfukový systém a aktivní držáky motoru. Navenek se vůz od zbytku portfolia liší pozměněnými nádechy v přední masce, větším přítlačným křídlem, kouřovými čočkami světel, černou mřížkou nad motorem a černou dvojicí výfukových koncovek.
Nová 911 GTS nastupuje na trh již v březnu, a aniž by Porsche zveřejnilo cenu, láká všechny zájemce na volný den ježdění na okruhu Silverstone.



















Nezn.uživatel
9. 1. 2017, 18:44Mne se libi ta targa. To je pekny.
Goldies
9. 1. 2017, 22:30Jj taky me nejak zaujala ;-) asi tim ze jde trochu proti proudu :-)
Nezn.uživatel
9. 1. 2017, 23:02Presne. A ten oblouk pred zadnim oknem mi vzhledove pripomina stary 911. To se mi libi. :-)