Následující modely jsou dílem týmu Honda Access. Na seriových evropských vozech mnoho jejich práce nenajdete – sem tam se od nich dají pořídit nějaké ty stylové doplňky, spoilery a podobně. Pro asijský trh občas připravují různé speciální edice stávajících modelů Hondy, sem tam navrhnou i nějaký ten svébytný vůz. A v některých případech je rozhodně o co stát.
První z upravených vozů přichystaných na autosalon v Tokiu je Honda Civic Verstilist. Víceméně jde o nazvedaný Civic s pár “outdoorovými” doplňky, chtělo by se skoro říci Civic Scout. Oplastování je ale vyvedené v bílé barvě, takže o nějaké praktičknosti nemůže být moc řeč. Úpravám se nevyhnulo ani malé MPV Honda Fit. Ve verzi “Elegant Color Colection” dostalo modrou střechu, žluté doplňky a…to je tak všechno.
Pojďme raději k zajímavějším kouskům. Minivan Honda N-Van se dočkal hned dvou úprav. TRIP VAN je retro stylovka určená pro aktivní výlety do přírody. Nechybí pohon čtyř kol, zahrádka a oplastování. Úprava X-Flex pak slouží jako doprovodné vozidlo pro motocyklové závody.
U velkoprostorových vozů ještě chvíli zůstaneme. Další dva koncepty se prý pravděpodobně seriové výroby nedočkají. Zatímco u sedmimístné dodávky Well Concept, která je dle oficiálních marketingových materiálů “rodinným autem, které není moc cool, ale za to je milé a zábavné” tento fakt moc nezamrzí, retro náklaďáček T880 by si rozhodně produkci zasloužil.
Výběr novinek zakončím kitem pro Hondu S660 – závodní kei-car s přeplňovaným tříválcem o objemu 660 ccm umístěným před zadní nápravou. “Neo Classic Racer” je sada karosářských panelů, které si bude možné od příštího roku zakoupit jako oficiální příslušenství. Překarosování vozu lze prý zvládnout ve dvou lidech za jeden den. A výsledek vypadá opravdu skvěle, posuďte sami.