Divize NISMO platila dříve za nekompromisního továrního úpravce, z jehož dílen vyjížděly vyladěné sportovní Nissany s ohromujícími parametry. Ty doby jsou ale již dávno pryč a v současné době vozí znáčky Nismo i takové bizarnosti, jako crossover Juke, nebo minivan Serena. Ani nový počin Nisma neudělá tradičním příznivcům radost. Což o to, dynamiku nabídne slušnou, ale zvuk motoru si u něj příliš neužijeme.
Leaf Nismo pohání, jak jinak, elektromotory. Konkrétně dvojice sto dvaceti kilowattových agregátů – jeden pro každou z náprav. Jak je u elektromobilů zvykem, nabídne Leaf Nismo velmi slušný krouťák, konkrétně 640Nm, a zrychlení z nuly na sto za 3,4 vteřiny. Tomu napomáhá i lehká karbonová karoserie. I s bateriemi váží vůz “pouhých” 1220 kilogramů. Údaje o jejich kapacitě a dojezdu nejsou bohužel k dispozici.
V současné době existuje šest exemplářů vozu. Další výroba se neplánuje, Leafy poslouží pro reprezentaci Nissanu. Otázkou ale zůstává, co vlastně mají tato auta prezentovat. Se seriovým Leafem nemají, kromě jména, nic společného, příznivce klasických Nismo Nissanů asi také moc nepotěší. A na “dechberoucí” zrychlení elektromobilů už jsme si dávno zvykli…