načítám data...

Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

23. září 2019, 09:50 6 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Automobilové výstavnictví je na ústupu a spíše, než svátek motorismu jde o pseudoekologické mlácení prázdné slámy. Nissan na to upozornil po svém.

zobrazit celou galeriiNovinky: Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

Pokud jste letos zavítali na autosalon do Frankfurtu, dost možná vás překvapilo, kolik známých výrobců zde neprezentovalo žádný ze svých vozů. Jasně – není to Ženeva, chyběly tu ale nejen samotné značky (Toyota, Mazda, Subaru, Volvo…), ale i celé koncerny. Namátkou třeba FCA, PSA, nebo aliance Renault-Nissan. 

Právě posledně jmenovaný ale přesto sezval několik skalních fanoušků Nissanu na oficiální premiéru nového Juku, která se měla odehrávat v době konání autosalonu a místem konání měl být…Francfourt. Ač se to čte a píše stejně, jako francouzská jazyková mutace názvu německého velkoměsta, jde ve skutečnosti o vesničku na západním pobřeží Francie nedaleko Bordeaux.

A jak bylo slíbeno, tak se taky stalo. Na louce za malebnou vískou stál stánek jako vystřižený z výstavní haly a v něm, překryté hedvábnými plachtami, stály dva naleštěné Juky druhé generace. Nechybělo šampaňské, hostesky, projev i potlesk. Pozvaní francouzští fanoušci Nissanu si pochvalovali přátelskou atmosféru a čerstvý vzduch nesrovnatelný s vydýchanou halou. A z hlediska marketingu zafungoval tento “soukromý lowcost autosalon” také dokonale. O této eskapádě se píše po celém světě. 

Jo a ten nový Juke je sice méně ošklivý, než první generace (cehož – nalejme si čistého vína – nebylo zas tak těžké docílit), leč se z něj stal tak trochu zapomenutelný crossover. Líbí se vám více tato omlazená verze, nebo stará “klasika”?


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Martin Martin
23. září 2019, 13:28
1

... by majitel toho pole měl zatepla rozeslat pozvánky na Francfort 2020 :-) A třeba tam příští rok bude těch stánků 16 :-D :-D :-D

reagovat
sheogh
23. září 2019, 14:33
0

Presne to samy me taky napadlo - tim, ze se o tom vsude pise tam muze byt priste tech stanku treba 10 :-D to by bylo genialni :-D

Sedrik
23. září 2019, 13:53
4

Jsem v menšině, ale mě se první Juke líbí. Není to hezké auto, ale je to auto, kterého si všimnete. Je to taková Japonská Multipla - lidi to hejtujou, ale otočí se za tím.
Ten novej - zepředu dobrý, zezadu nuda.

reagovat
ratan groch
23. září 2019, 15:44
1

Za mna velky obdiv za peknu recesiu. Myslim, ze aj marketingovo to zarezonovalo, ze dokazali upriamit na seba pozornost a zaroven ukazali sebavedomie a nadhlad nad dnes uz zomierajucim svetom autosalonov.

Juke u mna presiel postupnym prerodom. Ked ho uviedli s metrosexualno-homosexualnou reklamnou kampanou, tak som bol z toho tak znechuteny, ze som ihned Juke zaradil do suflika "Auto pre buzerantov". Ale postupne ako som ho vidaval na cestach som si uvedomil, ze to auto je skutocna individualita. V case, ked bezpecnostne predpisy a setrenie napriec koncernami nuti vyrabat auta, ktore sa na seba chtiac-nechtiac podobaju je Juke nezamenitelny. Nie je krasavec, ale je sam sebou. Navyse z informacii o nom, to vobec nie je zle auto. Takze to auto si neziskalo moju obdiv ci naklonnost, ale moj respekt. Navyse sa ukazalo, ze dizajnovy jazyk Juke nie je slepa ulicka, ale aj ine znacky zacali vyrabat tak trochu "komiksove" auta, ktore akoby nenavrhli dizajneri v kancelarii, ale skor kreslici manga pribehov. Za vsetky take auta spomeniem Toyotu CHR, ktora ma taktiez kopec akoby zbytocnych prelisov, tvary vyvolavajuce dojem sily, ci pruznosti.
Teraz som uz rad, ze taketo auto je, lebo prinieslo pestrost do niekedy nudneho automotive sektoru. Nove mi uz pride trochu menej odvazne, predsa len sme si uz na podobne auta zvykli.

reagovat
ro
rock
23. září 2019, 19:42
0

K tomu poslednímu odstavci: to je jak volit mezi vyhřezlou ploténkou a zánětem okostice...

reagovat
beastar
27. září 2019, 12:03
0

Nismo v jedničce džuku je super. U druhy generace je víc konzerva vzhled a rychlý verze se asi nedočkáme nikdá.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Galaxie 1,9 TDi, 66 kW - rotačka 1999
Ford Galaxie 1,9 TDi, 66 kW - rotačka

1999 rok výroby
89 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler Sebring JR Sedan 2004
Chrysler Sebring JR Sedan

2004 rok výroby
140 koní výkon
2 000 ccm objem

Chrysler 300M 3.5i LPG Tech 2000
Chrysler 300M 3.5i LPG Tech

2000 rok výroby
248 koní výkon
3 518 ccm objem

Dodge Royal Lancer Custom HardTop 4door 1957
Dodge Royal Lancer Custom HardTop 4door

1957 rok výroby
260 koní výkon
5 329 ccm objem

Chrysler 300 coupe 1968
Chrysler 300 coupe

1968 rok výroby
350 koní výkon
7 215 ccm objem