Abychom si rozuměli, tak Vulcan nejen, že není pro běžné smrtelníky, Vulcan není ani pro běžné silnice. Elegantní tvary zakončené gigantickým křídlem pohání sedmilitrový dvanáctiválec o síle 800 koní, jehož síla se přenáší na zadní kola skrze šestistupňovou sekvenční převodovku. Prostě a jednoduše, bavíme se o víceméně závodním autě.
Vzhledem k tomu, že z dílen Astonu vyjelo pouhopouhých 24 kusů a každý stál bratru 62 500 000 korun, je vlastně docela očekávatelné, že cena ještě významně poroste. Důkazem budiž jeden sytě oranžový kousek, který je na prodej skrze americkou firmu Cleveland Motorsports v Ohiu. Za jediný rok jeho života, narostla cena Vulcanu o třetinu a tento konkrétní je tedy k mání za 3.4 milionu dolarů (zhruba 84 milionů korun). To je částka, za kterou pořídíte naprosto cokoliv z „Holy Trinity“ (Porsche 918, McLaren P1 a LaFerrari) a ještě vám dost zbyde.
Jo a ještě jednu věc musím na inzerátu na Vulcana vyzvednout a to jsou fotky. Možná se shodneme na tom, že vydetailovanému oranžovému Vulcanu hnusná fotka udělat snad ani nejde, ale ta popisná realističnost, se kterou je vyobrazen, je dle mého o hodně lepší, než kdejaké vyumělkované rádobyumění, prohnané Photoshopem a opatřené hromadou filtrů.















Nezn.uživatel
9. 2. 2016, 18:37No do haje. To bude pekna divocina. Asi zajdu vsadit Euro Lotto. :-)
CerVus
9. 2. 2016, 20:24Takovehle auto nemůže normální smrtelník vůbec "docenit". Většinu z nás kdyby posadili do sportaku za 1/4 cenu, tak si z toho odnese úplně stejný zážitek.
Nezn.uživatel
9. 2. 2016, 21:54To mas pravdu. Ono i to auto za 1/4 cenu je pro vetsinu z nas naprosto nedosazitelny.
Nezn.uživatel
9. 2. 2016, 21:57Ono popravde i auto za 1/100 cenu je pro normalniho smrtelnika nedosazitelny.
CerVus
10. 2. 2016, 07:39Knightrider: Tak na druhou stranu. Do auta za nějakých 7 mega se posadíme bez problémů. Spousta firem tu nabízí svezení v supersportu za hodně rozumné peníze. Pokud někdo obětuje více může si takové auto půjčit na den nebo dva.
Nezn.uživatel
10. 2. 2016, 20:50Tak jasne. Pronajem na dve hodiny nebo dejme tomu i ten vikend neni zadnej problem. Ale to je pro mne celkem o nicem. Uz nejsem pubertak, abych se potreboval vytahovat pred kamaradama a vyhazovat penize z okna jen proto, abych se na chvili svezl v necem, o cem vim, ze si to nikdy neporidim. To mi prijde naprosto zbytecny. Mel jsem na mysli realny porizeni podobnych priblizovadel.
CerVus
10. 2. 2016, 21:45Ja to myslel spíš tak, že si člověk splni sen a vyzkouší to. Já bych se s tím snad ani nechlubil, kdybych si takové auto nedej bože půjčil na den, dva. Každý by se v tom chtěl svézt a nejlépe i vyzkoušet. Ne, to by byl člověk blázen s ohledem na kauci. Prostě to auto vyzkoušet, projet se po pěkné silnici, snad s tím zajet někam na letiště a zas vrátit. Kdo by to měl živit a hlavně se o to bát.
Nezn.uživatel
10. 2. 2016, 22:02Zazitek to asi bude, i jen to pujceni, ale presne jak rikas, s ohledem na kauci se k tomu stejne musi pristupovat s rozumem. Kdyz to zboris, tak mas vydelano. Pojistovna to sice zaplati, ale asi nemusim vubec pochybovat o tom, ze ve smlouve na zapujceni bude milion ruznych ustanoveni o tom, co je poruseni pravidel zapujceni, diky kterym pak pujde pripadna skoda za mnou, takze ve finale bych si asi ani tu jizdu neuzil. A bojim se uz o svoji Vettu, co teprve neco takovyho.
Evlo
10. 2. 2016, 10:53Tady uz asi dost nasere spatne vyvazeni kol :D