načítám data...

Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

"Kolo štěstí znám, ale co ty Kadylaci?" ptal se před lety Zdeněk Izer v reklamě na Mountfield. Právě tehdy se do oběhu v českých zemích dostalo nebývalé množství "amerických" sedanů.

zobrazit celou galeriiAutíčkářova garáž: Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

S novým rokem vám, milí čtenáři, přinášíme novou rubriku “Autíčkářův výměnný pobyt”. Jak už název napovídá, půjde o sérii článků, kdy si v redakci vzájemně prohodíme svá auta a poté se s vámi podělíme o své pocity z křápů vozů, kterými jezdí běžně naši kolegové. Protože jsou redaktoři autíčkáře různorodá skupina s velmi rozdílnými automobilovými chutěmi a řídíme většinou docela stará a vyžilá charakterní auta, nebude nouze o překvapivé postřehy a na své si přijdou i ti, kdo se vyžívají v cizím neštěstí. Jako první jsme si vyměnili auta s Jeníkem Machačů. 

Jak mnozí z vás víte, mistr Machač sedlá toho času již několik let produkt amerického strojírenství, totiž hrdý Cadillac. Ze jména značky čiší zvuk osmiválce, sametové hydroměniče, obrovské kožené lavice a…Jeníkovo auto nic z toho nemá. Ale popořadě.

V roce 2002 způsobilo představení modelu CTS docela poprask. Po dlouhé době šlo o vůz od Cadillacu, který měl svoji nezaměnitelnou tvář. Jako přímý nástupce nepříliš oblíbeného modelu Catera (šlo jen o přebrandovaný Opel Omega) předznamenal konec temného období značky, jímž pocházela na přelomu milenia a definoval nový designový směr, kterým se Cadillacy ubírají s dílčími změnami dodnes. 

Ačkoli vůz už na první pohled nepřipomíná německou limuzínu z Rüsselsheimu, společných prvků, které byly v rámci koncernu sdíleny je tu nemálo (no tohle je trošku fáma, nepasuje třeba ani olejový filtr – pozn. Jeniik). Nicméně pro (východo a středovýchodo) evropskou klientelu, která krátce po roce 2000 stále vnímala americké vozy jako cosi skvělého a nedostižného, šlo o poměrně exotické vozidlo. A právě toho se chytil i Mountfield. Řetězec prodávající sekačky, provzdušňovače, pily, hrábě a další zahradní náčiní zkrátka nakoupil v roce 2006 třiapadesát “cétéesek” v sociální výbavě (která se onehdá nedařilo prodat autosalonu Charouz, takže byla podezřele levná) a jal se lákat zákazníky. Inu – pohleďte na dobovou reklamu sami: 

A tak se stalo, že se v rukou zasloužilých zahrádkářů ze dne na den objevil vůz, který šetřivé majitele děsil “americkým” benzínovým motorem a cenou provozu, protože “mámo, to je amerika, na tom budou drahé opravy”. Část aut tak putovala vlastně hned do bazarů, část ale zůstala zavřená jako “hodobožová kára” pod plachtou v rodinné garáži. A až když uzrál čas, odvezl se “Kadylak” do áček protiúčtem za ojetou fabii kombi. Protože “amerika je sice pěkná, ale do kufru lednici nedáš a tažný je na to drahý”.

A právě takto odložené CTS nasál sobě Jeník před třemi lety (LEŽ! Koupil jsem to poctivě v noci za deště přímo z ruky do ruky! – pozn. Jeniik). Zachovalý vůz se pyšnil nízkým nájezdem a panely karoserie měly důkladně zbroušenou svrchní vrstvu laku od pravidelného broušení abrazivní pastou Tempo. Zlí jazykové tvrdí, že vůz koupil hlavně kvůli prominentní SPZ (0007), leč jeho motivace byla ve skutečnosti jiná a mnohem prozaičtější – shrnout se dá do věty “hrabe to zadníma kolečkama”. Klidné roky “cétéeska” tím definitivně skončily. Po roce zjišťování, kde všude jde jet bokem si nebohý stříbrný sedan zakroužil dokonce i na okruhu (kde působil krásně nepatřičně) 


Z tohoto úhlu si můžete názorně povšimnout, že CTS není moc hezké.

Vědom si faktu, že Cadillac mnohdy zažívá krušné chvíle a dveřmi napřed se pohybuje častěji, než průměrné auto finalisty CDS (což, přiznejme si to, vzhledem k úrovni drifterského “sportu” u nás není nic těžkého) jsem hlavně doufal, že z něj během testovacího týdne nic neupadne a že se mě nepokusí zabít. Nebudu lhát, s autem jsem sem tam jezdil už dříve, takže nemá smysl se tvářit, že jsem nevěděl, do čeho jdu. Zkusím ale zprostředkovat pohled nic netušícího kolemjdoucího. 

Cadillac – to znamená odjakživa luxus, sílu a pohodlí.
Měla by to tedy být dlouhá limuzína se spoustou místa ve všech směrech. To u CTS tak úplně…neplatí. Na délku má sice 4,8 metrů, do šířky zabere 180 centimetrů, ale uvnitř je trochu těsno. Zvláště zadní sedačky dají zavzpomínat na mnohem menší vozy evropské produkce. Kožená křesla jsou fajn, ke klasickým gaučům známým z typických US aut mají ale dost daleko. A s výbavou je to takové zvlášntí. Ona tu je, je jí tu na svojí dobu dost. Elektrická vyhřívaná sedadla, klimatizace, tempomat, kvalitní rádio…ale všechno to na černém plastovém podkladu vypadá trochu jalově a lacině.

A letmý pohled do interiéru prozradí další zradu. Místo voliče automatu je tu klasická páka manuálu a trojice pedálů. Takže zapomeňte na sametový hydoměnič, bude se kvedlat. Řazení tu jde poměrně příjemně a přesně, ale do amerického auta se to zkrátka tak nějak pocitově nehodí. Ale nevadí – s manuálem spřaženým s pětilitrovou V8 se dá přeci užít spoustu zábavy, říkáte si. A v tom je právě ten háček. CTS má pod kapotou totiž skromný šestiváleček známý z Opelu Omega. Ano, je to stará dobrá 2,6 V6 o výkonu nikterak oslňujících 133kW. S takovou zní Cadillac jako naprostý křáp vhodný jen pro vesnické svářeče, kterým se naftový Golf zdá moc tuctový, mohli bychom to tímto ukončit a více se mu nevěnovat.

Jenže ono to tak jednoznačné není. Tak předně – ta V6 je podčtvercová, takže se jí docela chce do otáček. Umí vyloudit příjemný brumlavý zvuk a podivně tvarovaný sedan vrhá vpřed s nečekanou razancí. Kvalty jsou seřazené celkem rozumně za sebe, takže není problém se pohybovat opravdu svižně. A podvozek je velmi neamerický – houpání a plavnost se nekoná. CTS se sice poměrně naklání, ale překvapivě dobře drží stopu. Alespoň vpředu, protože…

Protože stačí jedno malé ťuknutí a na palubní desce se rozsvítí kontrolka ESP off. A pak lze s každým dusnutím na plyn provozovat zábavu s protáčením kol na zadní nápravě. Obyčejné CTS sice nemá samosvor (dostávaly ho až sportovní CTS-V), na méně adhezivním povrchu je ale krásně čitelné a jde ho velmi snadno rozhodit. Zčásti teda i díky tomu, že Jeník tam má jakési dřevěné staré zimáky (Nokiany!!!). Stačí, aby napadlo trochu sněhu a silnice vinoucí se CHKO Křivoklátsko se změní na spletité hřiště. Díky dlouhému rozvoru a poněkud líné povaze se dá všechno to klouzání celkem v klidu pochytat a těžko mě napadá lepší “učící” auto, než je právě CTS. 

Sportovní Cadillac? Jízda bokem? Zbláznil jsem se snad úplně? Ne tak docela. Svého času mělo totiž CTS přinést Cadillacu zcela nové zákazníky. Nebylo určené pro staré páprdy, kteří ze zvyku kupovali zastaralé Sevilly a DeVilly, ale pro ty, kteří dosud nakupovali u BMW, nebo Mercedesu. Vůz měl nabídnout lákavý mix sportovnosti a luxusu. A to se vlastně nakonec docela povedlo. Sice úplně jinak, než jsme právě třeba z BMW zvyklí, ale své publikum si tenhle podivně hranatý vůz nakonec ve své domovině našel a dalo by se říci, že byl celkem úspěšný. V Evropě už to ale tak slavné nebylo a nebýt jedné slevové akce v prodejně zahradních potřeb, šlo by na našich silnicích o velmi vzácný úkaz. 

Cadillac CTS není sice moc hezký, luxus nedává okázale na odiv a co se té sportovnosti týče – inu řekněme, že vozy BMW jsou jako hráči “evropského” fotbalu, Cadillac hraje ten americký. Na tohle auto se asi nikdy nebudou pět ódy, nebude plakátovým snem motoristických nadšenců a děti si s jeho zmenšeninami nebudou hrát na kobercích se silnicemi, ale když už se vám nějakou záhadnou cestou osudu (která měla pravděpodobně na počátku obyčejný nákup sekačky) dostane do ruky, dokáže vlastně docela mile překvapit. 

Verdikt

CTS je překvapivě neamerický Cadillac. Nazývat ho Opelem je ale přeci jen trochu nefér. Je to zkrátka velmi osobitý vůz, který neměl šanci stát se kasovním trhákem, své majitele ale dokáže dodnes potěšit. Je trochu “americky” sportovní, trochu luxusní a hodně jiný.

A to, že ho má v naší republice i pár podivných existencí je sice mrzuté, ale kvalitu auta to nesnižuje. Alespoň ne nijak zásadně.

 

Technické údaje

Motor: zážehový vidlicový šestiválec 2597 ccm
Výkon: 133 kW (178 koní)
Točivý moment: 232 Nm 
Převodovka: manuální pětistupňová
Maximální rychlost: 230 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 9,0 s 
Provozní hmotnost: 1780 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce: 11,9/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: 12,2 l/100 km kombinovaná
Cena nového vozu (2005): od 1.203.000 Kč
Cena v současnosti: kolem 100.000,- Kč za středně zachovalé vozy

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Chosé
09. ledna 2020, 10:34
1

Taky jsem si s Honzou prohodil auta, abychom si navzájem porovnali šestiválcové, čtyřdveřové sedany s pohonem zadních kol a musím říct, že to řazení zase tak přesné fakt není. :) Trochu se v tom člověk hledá, naštěstí to není kvedlání jak u starých francouzů. Ovšem i sám Honza uznal, že Lexus má řazení o hodně přesnější. :)

Osobně se mi na CTS líbil vzhled a tempomat i u manuálu. Ale furt to je těžší a méně sportovní sedan než moje ISko, takže bych neměnil. :)

reagovat
Jakub Pospíšil
09. ledna 2020, 10:38
0

On ho má Honza nějak ohlé u trojky, tak tu jsem taktně vyřadil z hodnocení, protože to není vlastnost, ale spotřebitelský tuning pana majitele. Ale jinak to na "ameriku" nekvaltuje blbě. Třeba takový Stratus, to je teprve vařečka v kýblu.

krab
09. ledna 2020, 10:50
2

Jo, Lexus IS / Toyota Altezza to se mi taky líbilo. Jednou jsem ho měl možnost řídit. Zajímavý interiér, pěkný detaily (budíky, kulatá hlavice řadičky) a řadovej šestiválec, i když ten dvoulitr zas tak moc nejede. Ale příjemnej zvuk a parádní projev. Jednu dobu (už je to dlouho) jsem ho chtěl koupit. Dvoulitr sedan, manuál... V jiným jsem nejel.

František Čáslavský
09. ledna 2020, 11:17
-3

Ano krabe, byla to i Toyota, klucí ti to řekli přesně jak na wikipedii.

krab
09. ledna 2020, 11:31
0

A vo co jako Františku jde... Teď nechápu kdo a proč mě tu mínusuje za to, když poznamenám, že jsem v minulosti řídil první gen. Lexusu IS a řekl, že se mi to líbilo... Poslední dobou je to tu nějaký divný...

A že se to auto prodávalo i jako Toyota to kupodivu vím i bez wiki, dokonce jsem jí i párkrát v reálu viděl, tak o co jde? Jinak wikipedii samozřejme rád používám, protože co nemáš v hlavě, to se dá přece vygooglit :)

BubaaCZek
09. ledna 2020, 12:19
0

Treba se nekomu jen nelibilo, ze "dvoulitr nejede". Nebud takova ciťa ;)

krab
09. ledna 2020, 12:24
0

asi :-D V poho... Náhodou mě to auto přišlo sympatický, jízdně takový pevnější a sportovnější než třeba dobová trojka od BMW. Ale moc daleko jsem s tím teda možnost jet neměl. Dneska je to navíc už rarita. V inzerci koukám je jen jeden jedinej za 70 tisíc ale automat.

Chosé
09. ledna 2020, 18:55
0

ISek v republice je tak 30-40, ale téměř nic není na prodej. Jsou to holt fajn auta a nikdo je z rukou dát nechce. :D Ovšem stále je šance nějaké uklohnit z Nizozemí, Německa, Itálie či Polska, kde to vše končí na prodej. Altezza (RS200, nikoliv AS200) by se mi taky líbila, ale zatím jsem viděl k dispozici jen roky 99 a to fakt nechci, když můj je 2005. :D

wdave_t
09. ledna 2020, 19:37
4

Františku, z komentářů je vidět, že máš s Krabem nějakej problém, ale jak by řekl Holly: "Pokud máš stížnost, řekni jí na rovinu a neskrývej ji za narážky a hyperbolu."

František Čáslavský
11. ledna 2020, 21:03
0

Ano, občas mě krab a jeho snaha zapadnout tam, kam si myslí, že by měl patřit, trochu dráždí :)
-
Komentář upraven 11. 1. 2020, 21:26:54

Caddy
09. ledna 2020, 10:42
2

Hehe, ta narážka na jistého mafiána na konci :-D

Jinak CTS mě taky překvapilo spíš příjemně, jezdilo se s ním fakt dobře. Ale tohle bylo s automatem, manuál to úplně zabije... nicméně u Mountfieldu mohlo být i hůře, viděl jsem i
varianty bez kůže... ale byly i automaty s větším motorem, to už jde :)

A taky je pravda, že cílovou skupinu prodejce sekaček úplně netrefil, ale v povědomí toho je dosud, takže dobrý tah... kdyby tehdy dávali Octavie, nikdo za půl roku o tom ani nebude vědět :)

reagovat
Adam
09. ledna 2020, 11:28
0

To auto mi přijde rok od roku hnusnější. V rámci ceny a koncepce nad ním, jakožto nad beaterem, ale taky občas přemýšlim.
Každopádně moc děkuji za výsměch Dona, shout out Angry :D

reagovat
beastar
09. ledna 2020, 12:43
1

Když to bylo zánovní auto, tak se mi to fakt líbilo. Jakože dost. Když to začalo být jakože starý auto kouknul jsem občas na CTS V který jsou cenově docela lákavý. No ale dneska to se nechci nikoho dotknout. Už je to na mě kurva moc hodně starý auto a ten tehdy tak emericky drsný design strašně zestárnul. US auto s fofrklackem bych nechtěl .... ne kvůli tomu jak to dělají, ale prostě jen kvůli pocitu.

No ale o ročním CTS V sem moc přemýšlel a načetl, nakoukal pár recenzí a fakt mi to vrtalo hlavou. Až sem nakonec došel k závěru, že je to prostě pro lidi co jako to US auto fakt chtěj a mají k tomu vřelý vztah. Nicméně ESP off+ manuál a special racing tyres Nokian ... tomu rozumím dobře....

reagovat
Jan Machač
09. ledna 2020, 18:40
0

A taky je to levný... ;-)

beastar
09. ledna 2020, 22:53
0

Jo na co to dneska je. Vyblbneš se, klímu to má. Když to někde ometeš nebudeš dlouho smutnit. Jak říkám chápu proč takový auto mít... A to je základ

Ven cos
09. ledna 2020, 13:14
1

Cenim zminku o Janu Bendovi. Je to bezesporu celebrita.
Interiér. V roce "když jsem si ještě hrál s autíčkama" jsem tu premiéru CTS nadšeně sledoval a dokonce si kvůli tomu koupil SPEED(asi to bylo neco jinyho)

Ten interiér se mi ale líbil a líbí se mi dodnes. Je pěknej.

reagovat
liška
09. ledna 2020, 14:26
0

A nepokračoval von pak ten mauntfíld v obdobným duchu s Volvama? Rodiče mají 3.gen V70 2.0t v socce a onhedá když jsem o tom autě něco hledal, tak mám dojem, že si to snad nějaká bába vytočila a pak to práskla do bazaru.

reagovat
eLzyx
09. ledna 2020, 23:16
0

jo, ale pokud vím, tak to byly dvoulitry bez turba. Losováno 58ks v roce 2011.
Ale losovali i Golf Plus, 110ks 2007-2008, 57 C-Maxů v roce 2009 a končili v roce 2012 s 16 S-Max Titanium.

eLzyx
09. ledna 2020, 23:18
0

teď jsem to dohledal. Měls pravdu, byly to fordí 2.0T. Všechny ve stříbrné barvě a socka výbavě.

liška
10. ledna 2020, 10:18
0

Jo, tak přesně to mají. To se asi zase rozdávalo kvůli motoru, páč v česku šla zřejmě na odbyt jen nafta.

Chase
11. ledna 2020, 22:29
0

Ty auta poznáš bezpečně, takovou soc výbavu v podstatě neměla snad jediná jiná V70III v ČR :D

Sa
Sato
09. ledna 2020, 19:39
1

A jee CTSko :) Jedno som raz "skoro" šiel kúpiť. Tuším 3.2 automat, nejaký pochýbný stav, nízka cena, alebo bolo to asi 20km kde som práve trávíl víkend, ale bolo to už rezerovované. Nakoniec som o pár mesiacov skončil v 300M, ako čitam tú rencenziu tak asi to nakoniec dopadlo dobre, síce hrabalo zlými kolečkami, ale amerického charakteru malo na rozdávanie. A tie sedačky...

reagovat
wdave_t
09. ledna 2020, 20:00
0

Zábavná recenze :D Chudák Jeník dostal pořádnou deku za ten Mountfield :D

Chtěl jsem tě zkraje poslat do ... za kecy na Omegu, pač to je fajn ghetto kára :D ale pak jsi dal aspoň props motoru, což cením. Měl jsem Omegu 2.5 V6 v manuálu a přesně jako ty jsem motor cenil za to jak jde do otáček (oproti třeba Volvo S80 I 2.9 co jsem měl potom).

reagovat
Jakub Pospíšil
09. ledna 2020, 21:06
0

Omega je super Opel, ale velmi diskutabilní Cadillac.
Jako auto samotné je fajn a nic proti ní nemám.

wdave_t
09. ledna 2020, 21:11
0

Jasný, chápu. Nemyslel jsem to moc vážně :) Nemám srovnání, ale moc rád bych se někdy svezl v nějakým OG Cadillacu se sedmilitrovým "osmicovým vydliválcem"

Skipper
10. ledna 2020, 08:40
0

Hm, zrovna přemýšlím nad dalším zimním povozem a tohle se mi docela líbí. Jak je na tom auto s odolností vůči soli?

reagovat
Jakub Pospíšil
10. ledna 2020, 09:34
0

Jenik to nemeje, nestará se o to nijak extra, má to podrápané a shnilé to není.

Ale neměla být winterkára Rover? :)
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 09:36:01

Jan Machač
10. ledna 2020, 13:00
0

Hnijou tomu pomocny ramy ale ne nejak extra

Skipper
10. ledna 2020, 14:30
3

Měla a prozatím i bude. Jen vzhledem k vynaložené péči a jejich naprostému a hromadnému vymírání mi ho na zimu začíná být líto :) Za chvíli z toho bude celkem slušná raritka.

Romus
10. ledna 2020, 11:36
2

Nejlepší články na Autíčkáři jsou o pixlách který BFU nechce. Ten interiér je otřesnej, ale hrabe to zadníma kolama a je to levný, takže potřebuju... Občas mě mrzí, že nemusím řešit daily/winter :-D

reagovat
Irwinek
10. ledna 2020, 12:44
0

A mně se tenhle caddy celkem líbí :-D, každopádně je to tady neotřelé auto

zaujala mne poznámka o dřevěných starých zimákách - Nokian. Já na nich leta jezdil a plná spokojenost, ale předloni jsem si koupil nové přes nejlevnější pneu a katastrofa - gumy nedržej ani na vlhku, natož na ujetém sněhu, hrabou - sníh létá od zadku a pohyb nikde - tyhle gumy byly, na rozdíl od těch předchozích finských , vyrobeny na ukrajině - člověk by řekl, že tam taky maj sníh a něco o výrobě zimních gum by mohli vědět, leč opak je zjevně pravdou !

reagovat
Jan Machač
10. ledna 2020, 13:01
0

A stejny pocity mam ja

Radek Chlud
10. ledna 2020, 14:18
0

Z Nokianů se staly gumy, se kterými auto vyjíždí zánovní z autosalónu. Už dávno to není správná finská pneumatika, která si poradí se vším. Dobrou alternativou zdají se býti ruské pneumatiky KAMA např. V521 Mám kolem sebe pár lidí, kteří zimu nevnímají jen jako příležitost k lyžování a tyhle gumy chválí do nebes.
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 14:18:25
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 14:18:55

Irwinek
10. ledna 2020, 15:14
0

KAMA ? Viatti Brina - italové s německou technologií? Italové uměli spíš letňáky, se zimákama jsem se tedy ještě nepotkal. Nicméně, když se dneska někde píše německá technologie ve spojení s …..., je to většinou zklamání :-(

Radek Chlud
10. ledna 2020, 15:21
0

To je úplně irelevantní řekl bych - kdo, kde, jak a proč to vyrábí. Navíc bych nepsal nic, co jsem si vycucal z prstu. Pořád je varianta jezdit na Nokianech, které nefungují :D

krab
10. ledna 2020, 15:45
-3

Na dvou autech jsem jezdil Sava Eskimo S3. Pneumatiky z těch levnějších, ale vždycky byly dobrý. I na sněhu i na vodě i na zmrzlým povrchu. Možná nebyly z nejlepších, ale byly takový předvídatelný.

PS: všímám si, že na autech co si beru občas pro pracovní cesty montuje autopůjčovna nějaké levné zimní číny. Ta auta na nich musí bohužel dát i léto, záleží prostě jak jim vyjde "turnus" těch aut, točí se to myslím po půl roce a vše mají na zimákách. Schválně se podívám co je to za značku, až mi příští týden jedno takový auto přivezou. A ty jsou opravdu špatný.

Irwinek
11. ledna 2020, 16:48
0

Radek Chlud - neřeším kdo co a jak kde vyrábí, mám s tím holt jen špatnou zkušenost , a to napříč výrobky - elektronika, gumy, oblečení a bohužel i potraviny :-(
věřím, že takovouhle zkušenost nemáš, což Ti závidím :-D
musel jsem si tu KAMu vygooglit, vůbec jsem jí neznal, takže nemůžu posuzovat, jen vím, že italové a němci fungují je u audi/Lamborghini a to po dlouhém " boji " a ještě to občas skřípe. Italský výrobce topných panelů po spojení s němci se jaksi vytratil , takže asi tak.
Ty ukrajinské nokiany se holt prostě nepovedly a mrzí mne, že si známá značka neohlídá kvalitu. Jen v mém okolí je pět shodně postižených ve třech různých rozměrech :-(
teď mám na předku nové good year a na příští zimu budou asi i na zadku - většinou kupuju podle toho, jak se mi pozdává vzorek :-D

Jakub Pospíšil
11. ledna 2020, 23:18
0

Tyjo, zrovna Sávy Eskymo mi vůbec nevyhovovaly, ale dřívě jsem se vždycky snažil někde nasát Kléber Krisalp - klidně jeté rok dva. S těma mám nejlepší zkušenost, svého času jsem jezdil v zimě do práce do Bedřichova (jizerky) a tou dobou ještě býval sníh. A měl jsem vyzkoušené, že slušné Krisalpy na předku dostaly Favorit fakt hodně vysoko.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Tiguan  2009
Volkswagen Tiguan

2009 rok výroby
130 koní výkon
2 000 ccm objem

Škoda Felicia  2001
Škoda Felicia

2001 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem

Ford Mustang GT 4,6 V8 2006
Ford Mustang GT 4,6 V8

2006 rok výroby
305 koní výkon
4 600 ccm objem

Cadillac deVille coupé 1968
Cadillac deVille coupé

1968 rok výroby
472 koní výkon
7 735 ccm objem

Ford Expedition  5.4 V8 4x4 LPG LIMITED 4X4 2009
Ford Expedition 5.4 V8 4x4 LPG LIMITED 4X4

2009 rok výroby
310 koní výkon
5 400 ccm objem