Je to pár týdnů, co se na internetu objevily fotky nového interiéru. Samozřejmě, že přibyly velké displeje budíků a infotainmentu, ale souhrnně vzato, ve velkém se nic neměnilo. Spousta tlačítek stále zůstala na svém místě a zachovala se i celková architektura.
A jak prozrazují oficiální fotky zamaskovaného prototypu, v oblasti exteriéru se toho změnilo snad ještě méně. Géčko zůstává géčkovitě hranaté, s kulatými světly a vypouklými nástavci blatníků. Prostě stejné, jako už mnoho a mnoho let. Tomu se říká konzistentnost.
Pod karoserií se nadále nachází klasický žebřinový rám, doplněný o zadní tuhou nápravu. Přední lichoběžníková náprava se dočkala úprav a ramena jsou nově namontována přímo na rámu. Světlá výška se díky tomu ještě o 6 mm zvýšila, takže nově má podvozek od země přinejmenším 241 mm. Brodivost potom stoupla o celých 10 centimetrů na 70 cm.
Jednou z těch větší změn je ovšem převodovka. Za motorem se objeví nový devítistupňový automat s měničem a rozvodovka, rozdělující točivý moment v poměru 60:40 ve prospěch zadní nápravy. Pochopitelně nechybí terénní redukce a tři plně uzamykatelné diferenciály. Diferáky lze mimochodem nechat ovládat automaticky skrz nový systém „G-Mode“, upravující dále i nastavení řízení, chování převodovky a odpružení.
Přibydou i nějací další pomocníčci. K mání bude třeba digitální kompas, indikátory úhlů náklonu a stoupání nebo kamery kolem auta, vytvářející pohled z ptačí perspektivy.
Finální podobu auta se všemi jeho technickými finesami se dozvíme za pár týdnů v rámci autosalonu v americkém Detroitu. Do té doby můžeme klidně dýchat s vědomím, že se žádné zásadní změny nechystají a Géčko zůstává Géčkem.