logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Mazda MX-5 dostala český ceník a příplatkový automat

Má Mazda MX-5 Retractable Fastback nějaké výhody oproti konvenčnímu roadsteru? Vlastně ani ne. A chceme jí? Rozhodně ano!

Současná generace všemi milovaného roadsteru ukázala loni na jaře zcela novou, přelomovou variantu RF. Ta zahazuje klasickou skládací střechu a nahrazuje jí elektricky sundavacím targa panelem, který se natahuje mezi čelní okno a oblouk za posádkou. A už od první chvíle bylo všem jasné, že se jedná o naprostou bombu.

Zůstávala už jen jedna podstatná otázka a to pochopitelně cena. S velkou radostí proto přijímáme existenci aktualizovaného českého ceníku, který odhaluje nejen ceny MX-5 ve verzi RF, ale také fakt, že Miata s pevnou střechou dostane vůbec poprvé automatickou převodovku. Vezměme to ovšem popořadě.

Cena standardní MX-5 s plátěnou střechou je nastavena na 629 900 korun, za kterou dostanete slabší motor 1.5 Skyactiv-G o výkonu 131 koní a základní výbavu Emotion. To pro verzi RF musíte o kus dál a konkrétně ke střední výbavě Atraction, která se stejným motorem vychází na 779 900 korun. Dostanete tu ale například automatickou klimatizaci, kožená vyhřívaná sedadla, tempomat, infotainment s konektivitou a další řadu více či méně potřebných prvků.

Jen pro zajímavost, rozdíl mezi klasickou MX-5 ve výbavě Atraction a MX-5 RF ve výbavě Atraction činí rovných 70 000 korun. To za stylovou, elektricky ovládanou střechu není úplně špatná cena.

Zpět však ke slíbenému šestistupňovému automatu s hydrodynamickým měničem. Ten lze dostat výhradně s verzí RF, výhradně s druhou nejvyšší výbavou Revolution a výhradně se silnějším dvoulitrem o výkonu 160 koní. Takto naladěná MX-5 RF vychází na 907 900 korun, což je o 54 000 víc, než stejná verze s manuální převodovkou.

Česká Mazda už eviduje první vážné zájemce o novou karosářskou variantu MX-5, nicméně upozorňuje, že získat svůj Retractable Fastback nebude tak úplně sranda. Zejména v prvních měsících se totiž očekává kritický nedostatek.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

3 reagovat
Woyta
21. 1. 2017, 00:45

Mazda MX-5 je gay auto roku 2016.
Fiat 124 je gay auto roku 2017.
Mazda MX-5 RF bude gay auto roku 2018?

0
jc
21. 1. 2017, 13:05

:-D

0 reagovat
JayK91
21. 1. 2017, 10:49

docela by mě zajímal rozdíl ve váze a v zrychlení ... :D

1
RCNP
24. 1. 2017, 21:04

40kg navíc. To není tak zlý, ač samozřejmě na špatném místě.

0 reagovat
Skoto
22. 1. 2017, 07:40

Krásné autíčko,ale ta cena ho zabije.

0 reagovat
H_F
30. 1. 2017, 23:40

jak kdyby si z prdele vypadly

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte