V základu se jedná o jednu z posledních 935, vyrobenou německou automobilkou v roce 1979. K vozu se dostal americký businessman, novinář a závodník Bob Akin, který si přivolal na pomoc konstruktéra Chucka Gaa a nechal si postavit unikátní speciál „Super GTP 935“ pro vytrvalostní závody.
Vůz má prakticky celé nové šasi z hliníku, na jehož vrcholu se kvůli regulím tyčí čelní okno a střecha ze sériového Porsche 930. Zbytku aerodynamické karoserie vévodí příď převzatá ze závodního vozu Lola T600.
Použitý motor s převodovkou je každopádně standardní pohonné ústrojí z 935, podávající díky dvojici turbodmychadel výkon přibližně 750 koní.
Svůj závodní debut předvedl vůz v sezóně 1982, kdy závodil v americkém Lime Rock. Následovala chvíle slávy v notoricky známém závodě 24 hodin Le Mans, která však netrvala dlouho. Pro závadu na rezervní palivové nádrži musel vůz odstoupit. V následujících měsících se Bob Akin se svým autem vyskytoval opět v USA, kde jel několik dalších vytrvalostních závodů.
Po konci závodní kariéry stálo auto v Akinově dílně až do roku 1999, kdy jej koupil Jacques Rivald a celý vůz zrepasoval do špičkového stavu. V současné chvíli je tedy Porsche zcela v dokonalém stavu, připraveno na závodní radovánky.
A taky je na prodej skrze tržiště James Edition, kde je jeho cena nastavena na 1 200 000 dolarů (27 600 000 korun). To je samozřejmě slušná šupa, za kterou by bylo spoustu nových Porsche, jenže žádné z nich v sobě nemá velký kus závodní historie.