Problém nejsilnější nové Corvette spočívá v přehřívání, a celá věc zašla až tak daleko, že se hrstka majitelů spojila s právnickou kanceláří Hagens Berman a žalují Chevrolet o náhrady. Podle žaloby jim totiž prodal auto, které nefunguje ani zdaleka tak, jak bylo slibováno.
Na internetu se množí popsané situace, kdy se Corvette už po 15 minutách na trati přehřála a spadla do nouzového režimu s drasticky omezeným výkonem. To nejen, že není právě reprezentativní, ale není to ani bezpečné. Asi nikdo na okruhu totiž nepočítá s tím, že by Corvette o výkonu 650 koní znenadání výrazně zpomalila. A problém se netýká striktně okruhového ježdění. Jsou známy i případy, kdy se Corvette přehřála a spadla do nouzáku i na normální silnici. Ani to není příliš bezpečné chování, když počítáte s obřím výkonem přeplňovaného osmiválce a on tam nejednou není.
Netřeba potom dvakrát zdůrazňovat, že padání do nouzového režimu není jediný problém spjatý s přehříváním. Kvůli vyšším teplotám se deformují klíčové součásti motoru a je jen otázkou času, kdy se začnou projevovat problémy s netěsnostmi, sníženou kompresí, ještě horším přehříváním, či snad dokonce se zadíráním motoru. A generálka motoru u nejvýkonnější Corvette nebude zrovna levnou záležitostí.
Podle advokátní společnosti se problém týká více než 30 000 vozů, vyrobených mezi lety 2015 a 2017. Na letošní modelový rok sice Chevrolet provedl některá opatření, která měla problémům zamezit, nicméně ani ta zcela očividně nepomohla. K žalobě se tedy mohou přidávat všichni majitelé postižených Corvette a bojuje se o adekvátní finanční odškodnění.