Kdo by neznal sérii videí Gymkhana, kde Ken Block prohání rozličná auta ulicemi měst, z větší části dveřmi napřed. První z videí spatřilo světlo světa skoro přesně před deseti lety. V letošním jubilejním pokračování se ukáže celkem pět vozidel, nezajímavější z nich je ale určitě pořádně ostrý Ford F150 z roku 1977.
Teda – mluvit o “Hoonitrucku”, jak se nový speciál nazývá, jako o Fordu F150 je dost odvážné. Z původního auta totiž zůstaly leda tak značně upravené panely karoserie a pár detailů. Ve skutečnosti se jedná o jedinečnou stavbu na trubkovém rámu, kterou pohání 3,5 litrový šestiválec dopovaný dvěma turby. Jeho výkon 928 koní se přenáší na všechny čtyři kola, za zmínku stojí i točivý moment 952 Nm.
Na šílený pickup v akci se budeme moci podívat už 17. prosince tohoto roku, kdy bude desátá Gymkhana oficiálně “vypuštěna” na internet. Předplatitelé televizie Amazon Prime si ji budou moci užít v předpremiéře o deset dní dříve.







custom1
31. 10. 2018, 07:03WOW! Vypadá to dobře!
Pólin
31. 10. 2018, 08:59To je mazec, jak má ten marketing zvládnutý. Průměrný drifter (v rámci profesionálů) natáčí totálně neautentická videa ve kterých dělá reklamu další své značce (monster) a lidi na ty, v podstatě reklamní, videa čekají jako na boží smilování...:)
rock
31. 10. 2018, 10:54Mám za to, že Monster není jeho značka, ale jeho sponzor, kterej mu tu srandu platí.
Jeho značka by mohl být ten Hoonigan.
Pólin
31. 10. 2018, 11:24Aha, vidíš...je fakt, že se to nedá nikde dohledat...takže to možná je tak, jak píšeš... ale zase DC shoes atd... no každopádně je to reklama více, než cokoli jiného... dle mého názoru...
rock
31. 10. 2018, 12:07JJ, DC Shoes jsou vysloveně jeho. Já myslím, že to má super: dělá, co ho baví, je za hvězdu po celým světě, Monster, Toyo a Ford mu to zaplatí a navíc si ještě zpropaguje svůj byznys. Skvělý...
A víš co? Já se na ty jeho videa podívám rád. A to nepiju Monster, neobouvám Toyo ani DC Shoes. Akorát teda tím Fordem jezdím, ale v tom Ken prsty neměl...
custom1
31. 10. 2018, 12:41Já DC Shoes obouvám, ale ne kvůli Blockovi, nýbrž proto, že mi vyhovujou. Ale to sem nepatří... :)
beastar
31. 10. 2018, 14:06DCcka sem nosil asi když mi bylo 13:)) Byly tenkrát drahý jak hovado. Jinak značku Monster energy drink vlastní Coca-Cola podílem od roku 2015. Vykoupili to od původních zakladatelů. Částečně. Je to prostě v zásadě brand v portfoliu. A platí to kde komu stejně jako konkurenční RedBull, který je z Evropy. Monster je Us produkt stejně jako samotný Ken. Kdyby neměl Toyo tak to vezme někdo jinej. Marketingově to umí.
Zajímavostí je že mu to vlastně původně celý platí Quicksilver kterej pořídil DC v roce 04 jako akvizici a z Keníka udělal trochu boháče. Ironií osudu je že QS nezaživá nejlepší období a snad minulý rok řešila ztrátu a možnou insolvenci.
Pólin
31. 10. 2018, 14:14Však jasně, jak jsem psal: jenom můj názor... hodně povyku pro nic... ostatně Clarkson si z toho udělal vkusnou legraci...
beastar
31. 10. 2018, 14:30Joo však já ho taky nemusím. Zase nadruhou stranu on to bere jako zábavu a nic moc neřeší. A to mu přiválo fandy. Dělá hovadiny... A má z toho byznys proč ne:)
Tomáš Strach
31. 10. 2018, 22:50Ty jeho auta jsou čímdál větší extrémy. :D Docela mě mrzí, že se při tom rozkuchávají klasiky, ale zase vznikají z toho zajímavé kousky. Videa jsou pak spíš taková pastva pro oko diváka, jenom škoda, že není lepší řidič, hlavně co se i týče rally. Tam nejezdí bůhví jaké výkony, spíš demoluje vozy, viz. shořelý Escort RS Cosworth, nebo naposledy zapíchnutá Fiesta na italské rally v olivovníku.