Nejedná se samozřejmě o nic jiného, než o kompresorem přeplňovaný pětilitr, známý například z kupé F-Type, Range Roveru Sport SVR a z dalších modelů. Pro účely SUV F-Pace je osmiválec naladěn na 550 koní výkonu a 680 Nm točivého momentu, což je proti šestiválci s 380 koňmi a 450 Nm krouťáku poměrně drastický rozdíl.
Z nuly na sto metelí F-Pace SVR za 4.3 sekundy a přerostlá kočka se rozeběhne až na 283 km/h. O přenos síly na všechna kola se i nadále stará osmistupňový automat, ovšem novinkou je aktivní diferák mezi zadními koly. Zastavení dostaly na starost ohromné brzdy s kotouči o průměru 395 mm vpředu a 396 mm vzadu.
Přenastavený podvozek má o 30 % tužší pružiny vpředu a o 10 % vzadu, pochopitelně doplněné o adaptivní tlumiče. Standardní jednadvacetipalcová kola jsou vzadu o 25 mm širší a lze připlácet i za dvaadvacítky.
Navenek je F-Pace SVR oproti slabším sourozencům rozpoznatelný podle předních blatníků a kapoty s průduchy, dále podle jiných nárazníků a také podle velkého střešního spojleru. SVR je zároveň o něco hlučnější, neboť osmiválec vydechuje skrz odlehčený výfukový systém s aktivní klapkou.
Uvnitř byl interiér doplněn o nově prošívaná sedadla, volant s hliníkovými pádly řazení a dokonce o zcela jiný volič převodovky. Otočné vyjížděcí kolečko ustoupilo klasickému „pistol-gripu“, známému třeba z F-Type.
Nasvalené SUV jde do prodeje od května a předběžná cena pro ČR je stanovena na 2 606 300 korun. Jen pro porovnání – dosud nejsilnější F-Pace S vychází v ceníku na 2 113 507 korun.




























