Osvědčený postup pro stavbu zábavného auta je už pěkných pár let stejný. Chce to zadní náhon, samosvorný diferenciál a ideálně silný motor. K tomu se hodí co nejlepší vyvážení zátěže mezi přední a zadní nápravu, jistý podvozek a alespoň trochu komunikativní řízení. A nakonec je záhodno osadit tím nějakou vhodnou karoserii. Přesně tím se řídili inženýři divize N u Hyundai při tvorbě svého posledního výtvoru, jen ten poslední bod nějak úplně nevyšel.
A tak vznikl Drift Bus – asi nejzábavnější osmimístný vůz současnosti. S původní malou dodávkou už sice nemá z hlediska pohonného ústrojí mnoho společného, krabicoidní tvary ale zůstaly. Pod kapotou je ale místo dieselu přeplňovaný šestiválec o výkonu 405 koní, který pohání zadní kola přes lamelový samosvor. Vůz dostal sportovní podvozek, osmistupňový dvouspojkový automat a širší kola. Dokonce má dodávka i ideální rozložení hmotnosti 50:50. Je tu ale jeden háček – tento údaj platí jen v případě, že je všech osm míst obsazených standardizovanými lidmi o ideální váze.
Nicméně – dodávka se ochodně pohybuje bočními dveřmi napřed po okruhu a celé to vypadá docela zábavně. Ze strany Hyundai zaznívá navíc popichování směrem k Fordu a Renaultu, že narozdíl od jejich ostrých dodávek jde v H-1 stále převážet i náklad. Ale upřímně – na Supervan, nebo Espace F1 chybí Drift Busu ještě slušné stádo koní a porce šílenosti.
Ač vypadá tato kreace zajímavě, na její vlastnění si všichni rychlí řemeslníci a tátové budou muset nechat zajít chuť. Vznikl pouze jeden exemplář pro reklamní účely a s další výrobou se nepočítá.