logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Honda NSX zná svou evropskou cenu

Honda NSX nové generace je auto, kolem kterého probíhá velký internetový hype. Jenže teď jsou venku ceny a nadšení ustává.

Teprve u příležitosti právě probíhajícího autosalonu v Ženevě, dostal se nám do rukou ceník, určený pro evropské trhy. A nutno říci, že si Honda za svůj hybridní supersport neříká vůbec málo peněz. Cenovka pro Německo začíná na částce 180 tisíc euro (4 860 000), což je víc, než kolik chce Porsche za 911 Turbo (174 669 euro), nebo Audi za svojí R8 (dokonce jen 165 tisíc euro). Asi nejvážnější soupeř se však skrývá u britské značky, McLaren si totiž za model 570S žádá jen o 1750 euro navrch oproti NSX a musím říct, že kdybych si měl vybrat ze všech zmíněných supersportů, patřila by moje volba právě McLarenu.

Drobným paradoxem je, že přestože je Evropa pro NSX nejdůležitější trh, vyjde vůz nejlevněji v USA. Tady za něj zájemci dají, (zejména kvůli absenci daně z přidané hodnoty) pouhých 156 tisíc dolarů, tedy 3 900 000 korun. A právě v USA, konkrétně ve státě Ohio, budou se Hondy NSX také vyrábět pro celý svět. Manufaktura bude probíhat v Performance Manufacturing Centre ve městě Marysville.

Objednávky na nové NSX přijímá Honda od dubna a první auta dorazí ke svým zákazníkům na letošní podzim.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
roman
3. 3. 2016, 08:02

Od kdy je pro Hondu (NSX) nejdulezitejsim trhem Evropa?

0
Vavris Vavrisovic
3. 3. 2016, 10:28

To nevíme, Dominik dostane za trest dvě deci vyjeté brzdovky na ex :-)

0 reagovat
Tajpar
3. 3. 2016, 09:12

Pane redaktore, kdy jste vedel neco o predchudci tohodle unikatu jmenem NSX tak byste nenapsal takovou hloupost jako ste napsal. Honda NSX minule generace udala smer vsem dnesnim supersportum. Ve sve dobe porazela konkurenci na okruhu s motorem V6 3.2 atmosfera! Takove Ferrari Testarrosa si ani neskrtlo a to melo tusim V8 4-5l. Dnesni NSX na to navazuje tudis ta cena a hlavne NSX je uplne jina liga jak Porsche,to uz neni to co to bejvavalo viz 2.0 benzim turbo co tam dnes montuji vzdit ten motor ma mensi vykon jak 2.0 VTEC TURBO v Civicu Type R :D

1
Vavris Vavrisovic
3. 3. 2016, 10:26

No, jak jen začít. Tak předně, nová NSX si z toho předchůdce moc nebere. Původní NSX ukázala, že supersport může být uživatelsky přijatelný a skvěle ovladatelný a stát polovinu toho, co konkurence. Ta nová je spíš přetechnizovaná výkladní skříň současných technologií a stojí stejně jako konkurence s exkluzivními jmény.. A dvojnásobek toho co velmi podobně koncipované GT-R...

Dále je trochu nefér poukazovat na základní Porsche jako na bernou minci. Ony totiž pořád existují Turba, R, GT3, 918 atd. A vůbec věta "Porsche není to co bejvávalo" je poněkud zavádějící, neboť Porsche v prvopočátku bejvávalo hlavně rozpláclý brouk se čtyřválcem 1100 ccm. Naopak pravdivá je věta, že Porsche je úplně jiná liga - modelovou skladbou Honda stále hraje tu nižší.

Osobně jsem z nové NSX trochu zklamán, i když je super, že ji vůbec Honda vyrobila. Ze zahraničních médií, které už ji otestovaly se sborobvě nese, že to je superefektivní syntetický supersport, který sice dokáže až neuvěřitelně jemně fungovat v běžném provozu, lae obětoval tomu řízení, ovladatelnost a emoce... což mi u supersportu příjde poněkud.... podivné :-P

0
Adam
4. 3. 2016, 18:11

Docela vtipny tu nekoho poucovat a sam vedet hovno :D Vavris idealne opravil, ja bych uz akoratvdoplnil, ze Testarossa je V12 ;)

0 reagovat
Nezn.uživatel
4. 3. 2016, 18:59

Prvni NSX byla nadherna a je vlastne dodnes. Tohle bude urcite skvely superauto, ale pripada mi trosku bezpohlavni a ta cenovka je naprosto premrstena. Ale ridit ji, bude urcite nezapomenutelny zazitek.

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte