načítám data...

Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

08. dubna 2019, 21:00 15 komentářů Vojta Dobeš Novinky

Prý se chystá nový "dostupný ostrý model" Mustangu. A podle špionážních fotek je dost pravděpodobné, že to bude ostrá verze Ecoboostu. Máte radost nebo zlost?

Novinky: Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

Po amerických silnicích a okruzích se začaly potulovat lehce zamaskované nové Mustangy, které jsou patrně testovacími prototypy nové “nejdostupnější ostré verze” (entry level performance Mustang), jejíž plánovaný příchod nedávno oficiálně oznámil přímo Ford. Co by taková věc měla znamenat? V tuto chvíli je nejlevnějším “ostrým” Mustangem na trhu varianta 5.0 GT Performance Package, následovaná svým sourozencem Performance Package 2. Zatímco základní PP víceméně odpovídá tomu, co v Evropě známe jako “základní Mustang”, PP2 přidává mimo jiné větší chladič, pneumatiky Michelin Pilot Cup 2, brzdy Brembo, upravené odpružení, výztuhy, tužší stabilizátory, výraznější spoiler a jiné naladění podvozku.

Auta, která se nyní začala objevovat na špionážních fotkách, mají spoustu rysů Mustangů Performance Package, jako jsou velká a široká 19” kola, spoilery ještě výraznější než u PP a podobající se (ne však identické) jako u PP2. Zároveň je jasné, že to nebude další osmiválcová varianta – PP i PP2 už jsou dávno otestované a nemá smysl pro ně vyrábět další “muly”. A další “mírně ostrá” verze se už mezi stávající standardní GT, GT PP, GT PP2, Bullitt, Shelby GT350 a Shelby 500 nemá moc kam vejít. Ale 2.3 Ecoboost zatím končí u standardního Performance Package, tedy toho, co v Evropě bereme jako základní model. Není tedy třeba moc deduktivní gymnastiky, abychom dospěli k přesvědčení, že se díváme na nějaký ostřejší čtyřválec.

Zároveň na prototypech vidíme masku z modelu California Special a přelepené znáčky, což by v obou případech mohlo naznačovat, že se novinka dočká vlastního označení a nebude to jen Performance Package 2 pro Ecoboost (normální PP již pro Ecoboost existuje a v Evropě je stejně jako u GT standardem). To by mohlo znamenat jednu věc, na kterou když pomyslel redakční kolega a milovník divných věcí František, tak jen zavýskl, radostně poskočil a se zpěvem “bu-de no-vý S-V-O” odběhl vykrást banku.

Ano, hluboko v osmdesátých letech, v dobách, kdy Mustangy vypadaly jako přerostlé Escorty, byl tím nejrychlejším z nich čtyřválcový model SVO. A pokud jsou odhady, že ta věc, oblepená věcmi jako z Performance Package 2, je opravdu čtyřválcová, pak už je jen krůček k naději, že znáčky skryté pod gaffou jsou písmenka “SVO” a že se pod dlouhou přední kapotou skrývá něco alespoň podobného 350koňovému čtyřválci z Focusu RS.

My v redakci se pořád nemůžeme shodnout – navzájem a někteří ani uvnitř sebe – jestli je to geniální nápad a budeme takovou věc hrozně chtít, nebo jestli bychom si stejně koupili GT, protože dělá větší cirkus. Ale v každém případě budeme rádi, pokud Mustang co si tak trochu hraje na rallye auto, spatří světlo světa.

Špionážní fotky najdete v článku na www.autoblog.com!


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Radek Chlud
08. dubna 2019, 21:24
0

Nebudu mluvit za celou redakci, ale pouze za sebe. Já žádný EcoBoost nechci. #V8POWA

reagovat
Jakub Pospíšil
08. dubna 2019, 21:27
1

Redakční šetřílek s turbodýzlem se překvapivě (po dvou dnech s Bullitem) přidává do týmu V8.

Matěj Podhorský
08. dubna 2019, 21:49
0

Sere pes na Coyote.... #LSswapEverything!!!
Taky žádný Ecoboost nechci! Chci Camaro, nebo tak něco......

Vojta Nekvapil
09. dubna 2019, 00:27
-1

Mno už se konecne začínají pomalu objevovat i obráceně swapy. Wankel Corvette

krab
09. dubna 2019, 12:43
1

Mě by se možná líbil Ecoboost 2.3, ale namontovanej v Caterhamu :)

sheogh
14. května 2019, 12:46
0

I v miate by to mohlo byt celkem vyzivny pojezdeni :-D

#DvanactValcuDoTuctu
#NechciDemoMotoru

Matěj Podhorský
14. května 2019, 12:54
0

beastar
14. května 2019, 13:11
0

Flájin mjáta wit e ví ejt. Wot nekst mén....

sheogh
14. května 2019, 13:11
0

Jooo, to je pekny peklo :-) Jeste bych to dovybavil mezinapravovym torsenem a poradne lepivyma pneu :-) Pak by to mohlo vyrabet sktatka na trenkach skoro instantne :-)

custom1
09. dubna 2019, 07:02
1

Já EcoBoost chci, ale v kastli původního SVO nebo jiného Foxe :)

reagovat
František Čáslavský
09. dubna 2019, 12:44
2

To je přesně to, co bych potřeboval taky. Akorát nějak vkusně omlácené a s pořádným podvozkem. Z toho by bylo mnoho a mnoho mrzení na okreskách. Ale ne mýho. :)

custom1
10. dubna 2019, 07:05
0

Aby to vypadalo jako LX a ideálně notchback :D

František Čáslavský
10. dubna 2019, 07:51
0

To je ale úplně, ale úplně přesný! Jinej bych nechtěl :D A musí to bejt předfacelift.

custom1
10. dubna 2019, 12:48
0

Myslím, že se shodneme :)
I když já bych bral i pofacelift...

beastar
09. dubna 2019, 13:29
0

A kdy bude ta 1.5 hybrid?

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem