Aby byly všechny strany spokojené a Califoria T mohla být v rukách jejích majitelů o kousek blíže supersportu, přidalo Ferrari do volitelné výbavy paket Handling Speciale. Chování a dojem z řízení vám tak vylepší tužší pružiny na přední i zadní nápravě, kooperující s tvrdším naladěním adaptivních, magnetických tlumičů. Ferrari slibuje, že úbytek na komfortu je minimální, nicméně vzhledem k tomu, že jsou pružiny tvrdší vpředu o 16 a vzadu dokonce o 19 procent, obáváme se, že to nemusí být zase tak úplně pravda.
Co do zbytku auta, o něco snaživější by měla být převodovka, jejíž řazení ve sportovním režimu o nějakou tu milisekundu porychlilo. Naopak méně snaživí by měli být trpaslíčci ovládající kontrolu trakce a stabilizaci. Zásahy těchto systémů se o kus posunuly, aby nechaly více prostoru vašemu řidičskému umu. No a nakonec je tady pozměněný výfukový systém, jehož koncovky budou do okolí šířit o něco více akustického bordelu, než dosud.
Protože nákup Californie T s Handling Speciale paketem automaticky znamená, že nejste jen tak ledajaký fotbalista, ale fotbalista-řidič, je třeba o této pravdě patřičně informovat okolí. Zvuk bychom už měli a po stránce vzhledu se bude jistě hodit mříž chladiče a zadní difuzor v matně šedé barvě, výfukové koncovky pro změnu v barvě černé. Vaši volbu vám bude připomínat také speciální plaketa, umístěná v interiéru.




