Jak možná víte, Ferrari nechává honění desetinek na Severní smyčce Nürburgringu jiným značkám a samo se těchto kratochvil nezúčastňuje. Právě proto nemáme dosud žádný pořádný čas LaFerrari a když už jede nějaký rudý vůz z Maranella zeleným peklem rychle, je to vždycky práce novinářů nebo majitelů.
A tento případ není výjimkou. Za rychlým kolem Ferrari 488 GTB stojí němečtí novináři z magazínu Sport Auto, potažmo jejich dvorní jezdec Christian Gebhardt. Výsledný čas možná předčil veškerá očekávání, neboť 488 GTB zdolalo Severní smyčku za 7:21.63. Tj. o 6.37 sekundy rychleji, než jeho atmosférický předchůdce 458 a o 3.58 sekundy rychleji, než stará vlajková loď Ferrari Enzo.
Právě Enzo bylo až dosud nejrychlejším zaznamenaným Ferrari na Nürburgringu, což už neplatí, protože mu jeho prvenství sebrala levnější a výrazně méně exkluzivní 488 GTB. Právě to je na tom to neuvěřitelné. Ferrari „středního proudu“, jehož agregát se zmenšil a dostal přeplňování mimo jiné kvůli plnění emisních limitů, předčí nejen svého předchůdce, ale i hypersport v důchodu, který byl svého času výkladní skříní a etalonem rychlosti.
Tak či tak vyvstává velká otázka, jak rychlé by bylo LaFerrari. Bojíme se však, že se odpovědi jen tak nedočkáme. Ferrari je totiž v otázce poměřování svého hypersportu hodně opatrné. Koneckonců, když chtěl Top Gear udělat srovnání „Holy Trinity“ (McLaren P1, Porsche 918 a LaFerrari) vydalo Ferrari upozornění pro všechny majitele, že kdo propůjčí Top Gearu svoje auto na test, už si u značky neškrtne.




Goldies
15. 11. 2016, 07:48A kde ho teda tenkrat vzali?
zimbic
15. 11. 2016, 13:39Hold někdo si už u asi neškrtne :D