Tento konkrétní kus, jenž vyjel z továrny v Maranellu na samém začátku šedesátých let, má za sebou barvitou a místy trochu strastiplnou historii. Jako první jej koupil jezdec Formule 1 Dorino Sefarini, který si ho ale dlouho neužíval a málo jeté jej odprodal v roce 1964 dalšímu majiteli. U něj se vůz rozhodně necítil jako v bavlnce a tak byl zanedlouho nabourán a poslán dál. Následovala oprava, přelakování z původní šedé barvy na modrou a opětovné prodávání. Jenže ani dalším majitelům barva nevyhovala a tak se 250 GT SWB postupně obarvilo znovu na šedo a následně v rukou belgického sběratele i na žluto.
Do zatím finální fáze svého života se legendární Ferrari dostalo v roce 2014. Právě minulý březen totiž začala celková renovace takříkajíc „od podlahy“, během které byl vůz rozebrán na prvočástice a uveden do stavu nového. Generálkou prošlo kompletní pohonné ústrojí včetně motoru, podvozek, karoserie, zkrátka všechno. Interiér byl po letech znovu očalouněn do světle hnědé kůže a na kastli nanesen původní šedý lak.
O tom, co bude s vozem dál, v tuto chvíli jaksi chybí informace. Prodej v dohledné době asi nelze očekávat a je tak docela dobře možné, že se Ferrari postaví do muzea značky, kde bude dělat radost návštěvníkům.










Mírus
11. 12. 2015, 19:52Vážně pěkný auto.