Pokud vám zkratka COPO nic neříká, tak vězte, že se jednalo o speciální objednávkový systém (Central Office Production Order) na auta upravená pro drag racing. První COPO Camaro se objevilo již v roce 1969 a následně v roce 2010 jako série 69 ručně postavených závodních aut, určených pro závodní kategorie NHRA Stock a Super Stock Eliminator. Od té doby se stejná série vyrobí každý rok a 2017 samozřejmě nebude výjimkou.
I tentokrát se může na první pohled zdát, že se toho se sériovým Camarem zase tolik nestalo. Jenže zdání klame a pod obyčejně vypadající slupkou se ukrývá hromada změn. Vůz dostal bezpečnostní rám, vykuchaný interiér, tuhou zadní nápravu se zesíleným diferenciálem, nebo brzdy a řízení bez posilovače. Ty brzdy stejně nepřijdou moc ke slovu, neboť hlavním nástrojem zpomalení je na drag stripu padák.
Každý zákazník, který objedná jeden ze 69 kusů, smí vybírat jeden ze tří dodávaných osmiválcových motorů. Buď bude mít objem 5.7 litru a kompresor, nebo 6.2 litru, atmosférické plnění a přímé vstřikování, nebo 7 litrů, atmosférické plnění a klasické vstřikování. Síla ze všech motorů se přenáší na zadní kola obutá v obřích pneumatikách Hoosier skrze závodní třístupňovou převodovku ATI TH400.
COPO Camaro 2017 je sice stále ještě ve stádiu příprav a testování, ale Chevrolet už teď zaznamenává solidní časy. Nejsilnější COPO umí čtvrt míle s pevným startem za 10.685 sekundy a na konci rovinky pochoduje rychlostí 202 km/h.
První kus v modré barvě byl představen na veletrhu SEMA, zbylá auta budou moci zákazníci objednávat co nevidět.






