načítám data...

Classic drive: Vyzkoušejte Jaguar E-Type nebo původní Range Rover

09. října 2017, 10:19 0 komentářů Vavris Vavrisovic Novinky

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdybyste mohli zajít do autosalonu a vyzkoušet si vaše oblíbené ojeté auto když bylo úplně nové? U Jaguaru a Land Roveru tímto způsobem někdo přemýšlel také...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Nebudeme chodit kolem horké kaše a řekněme si to rovnou. Říkají tomu Classic drive a pokud jste milovník klasických Jaguarů nebo Land Roverů, je to pro vás malá senzace. Během jednoho krásného dne totiž vyzkoušíte ikonická vozidla ze slavné historie těchto značek v pitoreskním prostředí okolí hradu Eastnor. Ale nyní ta horší zpráva. Celá sranda je situována v hrabství Herefordshire u hranic Walesu a bude vás stát nejméně Ł495, tedy přibližně 14 400 Kč. 

Co za své peníze dostanete? Po příjezdu ve stanovený termín se vás ujme člověk z JLR a posadí vás za volant toho nejlepšího, co v Eastnoru mají. Zážitek začnete za volantem klasických Land Roverů série I a III. Aby byl zážitek z ovládání historických pracantů vskutku autentický a vy jste mohli nasát pocity dobrodruhů z Afrických savan, nechají vás v ceněných klasikách dokonce drandit po terénním polygonu, který je běžně využíván jako centrum pro ukázku nejnovějších produktů značky v rámci Land Rover driving experience. Dále se dostanete za volant vozu, který by mohl být označen jako historicky první luxusní SUV – samozřejmě mluvím o klasickém Range Roveru. A pokud budete chtít, můžete staříky porovnat s jejich pravnuky a vyzkoušet také aktuální Discovery nebo Range Rovery.

Po terénní části následuje asfaltová půlka dne, kterou strávíte za volantem ikonických Jaguárů 50. a 60. let minulého století. Budete řídit klasické GT Jaguar XK150 s charismatickou řadovou šestkou pod kapotou nebo luxusní Mark 2, ze kterého bude nejlepší přeskočit rovnou do XJ6 první série a vyzkoušet si na živo, jak se z historické limuzíny Jaguar stal moderní automobil. Třešničkou na dortu však jistě bude ikonický E-Type. Bližší informace sice Jaguar na svých stránkách neuvádí, z fotogalerie je ale zřejmé, že jsou k dispozici nejcennější řadové šestiválce z první série i poslední facelift – série III – jež ukrýval pod dlouhou kapotou V12 o objemu 5,3 litru. Máte chuť se projet do Anglie a tohle všechno vyzkoušet? Bukovat zážitek můžete zde.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem