reklama
načítám data...

Classic drive: Vyzkoušejte Jaguar E-Type nebo původní Range Rover

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdybyste mohli zajít do autosalonu a vyzkoušet si vaše oblíbené ojeté auto když bylo úplně nové? U Jaguaru a Land Roveru tímto způsobem někdo přemýšlel také...

zobrazit celou galeriiNovinky: Classic drive: Vyzkoušejte Jaguar E-Type nebo původní Range Rover

Nebudeme chodit kolem horké kaše a řekněme si to rovnou. Říkají tomu Classic drive a pokud jste milovník klasických Jaguarů nebo Land Roverů, je to pro vás malá senzace. Během jednoho krásného dne totiž vyzkoušíte ikonická vozidla ze slavné historie těchto značek v pitoreskním prostředí okolí hradu Eastnor. Ale nyní ta horší zpráva. Celá sranda je situována v hrabství Herefordshire u hranic Walesu a bude vás stát nejméně Ł495, tedy přibližně 14 400 Kč. 

Co za své peníze dostanete? Po příjezdu ve stanovený termín se vás ujme člověk z JLR a posadí vás za volant toho nejlepšího, co v Eastnoru mají. Zážitek začnete za volantem klasických Land Roverů série I a III. Aby byl zážitek z ovládání historických pracantů vskutku autentický a vy jste mohli nasát pocity dobrodruhů z Afrických savan, nechají vás v ceněných klasikách dokonce drandit po terénním polygonu, který je běžně využíván jako centrum pro ukázku nejnovějších produktů značky v rámci Land Rover driving experience. Dále se dostanete za volant vozu, který by mohl být označen jako historicky první luxusní SUV – samozřejmě mluvím o klasickém Range Roveru. A pokud budete chtít, můžete staříky porovnat s jejich pravnuky a vyzkoušet také aktuální Discovery nebo Range Rovery.

Po terénní části následuje asfaltová půlka dne, kterou strávíte za volantem ikonických Jaguárů 50. a 60. let minulého století. Budete řídit klasické GT Jaguar XK150 s charismatickou řadovou šestkou pod kapotou nebo luxusní Mark 2, ze kterého bude nejlepší přeskočit rovnou do XJ6 první série a vyzkoušet si na živo, jak se z historické limuzíny Jaguar stal moderní automobil. Třešničkou na dortu však jistě bude ikonický E-Type. Bližší informace sice Jaguar na svých stránkách neuvádí, z fotogalerie je ale zřejmé, že jsou k dispozici nejcennější řadové šestiválce z první série i poslední facelift – série III – jež ukrýval pod dlouhou kapotou V12 o objemu 5,3 litru. Máte chuť se projet do Anglie a tohle všechno vyzkoušet? Bukovat zážitek můžete zde.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Manual / TOP STAV / 1966
Ford Mustang Manual / TOP STAV /

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Corvette cabrio 1987
Chevrolet Corvette cabrio

1987 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Hummer H1 HMMWV Humvee 1987
Hummer H1 HMMWV Humvee

1987 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Dodge Coronet Red ram 1953
Dodge Coronet Red ram

1953 rok výroby
103 koní výkon
3 900 ccm objem

Cadillac Eldorado  1981
Cadillac Eldorado

1981 rok výroby
138 koní výkon
6 035 ccm objem