reklama
načítám data...

Classic drive: Vyzkoušejte Jaguar E-Type nebo původní Range Rover

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdybyste mohli zajít do autosalonu a vyzkoušet si vaše oblíbené ojeté auto když bylo úplně nové? U Jaguaru a Land Roveru tímto způsobem někdo přemýšlel také...

zobrazit celou galeriiNovinky: Classic drive: Vyzkoušejte Jaguar E-Type nebo původní Range Rover

Nebudeme chodit kolem horké kaše a řekněme si to rovnou. Říkají tomu Classic drive a pokud jste milovník klasických Jaguarů nebo Land Roverů, je to pro vás malá senzace. Během jednoho krásného dne totiž vyzkoušíte ikonická vozidla ze slavné historie těchto značek v pitoreskním prostředí okolí hradu Eastnor. Ale nyní ta horší zpráva. Celá sranda je situována v hrabství Herefordshire u hranic Walesu a bude vás stát nejméně Ł495, tedy přibližně 14 400 Kč. 

Co za své peníze dostanete? Po příjezdu ve stanovený termín se vás ujme člověk z JLR a posadí vás za volant toho nejlepšího, co v Eastnoru mají. Zážitek začnete za volantem klasických Land Roverů série I a III. Aby byl zážitek z ovládání historických pracantů vskutku autentický a vy jste mohli nasát pocity dobrodruhů z Afrických savan, nechají vás v ceněných klasikách dokonce drandit po terénním polygonu, který je běžně využíván jako centrum pro ukázku nejnovějších produktů značky v rámci Land Rover driving experience. Dále se dostanete za volant vozu, který by mohl být označen jako historicky první luxusní SUV – samozřejmě mluvím o klasickém Range Roveru. A pokud budete chtít, můžete staříky porovnat s jejich pravnuky a vyzkoušet také aktuální Discovery nebo Range Rovery.

Po terénní části následuje asfaltová půlka dne, kterou strávíte za volantem ikonických Jaguárů 50. a 60. let minulého století. Budete řídit klasické GT Jaguar XK150 s charismatickou řadovou šestkou pod kapotou nebo luxusní Mark 2, ze kterého bude nejlepší přeskočit rovnou do XJ6 první série a vyzkoušet si na živo, jak se z historické limuzíny Jaguar stal moderní automobil. Třešničkou na dortu však jistě bude ikonický E-Type. Bližší informace sice Jaguar na svých stránkách neuvádí, z fotogalerie je ale zřejmé, že jsou k dispozici nejcennější řadové šestiválce z první série i poslední facelift – série III – jež ukrýval pod dlouhou kapotou V12 o objemu 5,3 litru. Máte chuť se projet do Anglie a tohle všechno vyzkoušet? Bukovat zážitek můžete zde.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Eldorado  1993
Cadillac Eldorado

1993 rok výroby
250 koní výkon
0 ccm objem

Chevrolet Tahoe  1997
Chevrolet Tahoe

1997 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom 2015
Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom

2015 rok výroby
309 koní výkon
3 700 ccm objem

Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),  2003
Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),

2003 rok výroby
93 koní výkon
2 ccm objem

Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO  2001
Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO

2001 rok výroby
200 koní výkon
2 736 ccm objem