logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo

Chevrolet ručí za poruchy Camara i při okruhovém ježdění

Už jste si někdy koupili výrobek a zjistili, že záruka padá, sotva ho pořádně použijete? S Camarem se vám to nestane!

Možná i vy pozorujete na současném trhu to pravidlo, že než aby výrobce ručil za kvalitu produktu, radši vyrobí šunt a pak hledá způsoby, jak záruku neuznat. Ještě že jsou tu i tací, kteří se za své výrobky skutečně nestydí, stojí si za jejich zpracováním a nebrání se za ně ručit ani v momentě, kdy jej využíváte opravdu naplno. Jedním z takových výrobců je bohudík Chevrolet.

Stejně jako dříve u Corvette, nyní i u Camara ručí Chevrolet za vozy i v momentě, kdy se je rozhodnete prohnat na okruhu či s nimi třeba závodit na drag stripu. Takový postup by se neznalým jedincům mohl zdát jako samozřejmost, ovšem divili byste se, kolik automobilek vás po zjištění, že jste se svým sporťákem provozovali sportovní jízdu, pošle se zárukou kamsi.

Takže pokud vám při okruhovém ježdění proletí píst kapotou či vás navštíví kolečka z převodovky v interiéru, měl by Chevrolet u vašeho osmiválcového Camara pokrýt veškerou škodu. Ano, čtete správně ­­– u osmiválcového. Na šestiválce a přeplňované čtyřválce se výsada nevztahuje, naopak u našláplejších verzí 1LE, ZL1 a Z/28 jste kryti bez problému.

Jediným omezením je fakt, že auto musí být při okruhovém ježdění naprosto sériové. Chevrolet zvedá varovný prst, že všechny běžné a oblíbené úpravy neomylně pozná a na uplatňování záruky máte nárok jedině tehdy, když svůj vůz žádným způsobem neladíte. To je sice drobně limitující, leč docela dobře pochopitelné.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Komentáře

0 reagovat
Nezn.uživatel
4. 4. 2016, 10:11

Zdá se, že svému autu opravdu věří. To je dobrá zpráva. :-)

0
Viper
4. 4. 2016, 11:09

Je to hodně dobrá zpráva. Klidně by to mohl být pro některé další automobilky impuls k tomu, aby se chytily za nos a provedly ve své záruční politice nějaké změny.

0
Nedy
4. 4. 2016, 11:57

Viper: to by bylo hezké, ale KIA má taky již dost dlouho záruku 7 let a nějak jsem nezaznamenal, že by to ostatní automobilky zkoušely srovnat...

0
Joska
4. 4. 2016, 15:38

Mno, ono je to poněkud složitější. V případě Kie je 7letá záruka především marketingovým nástrojem, s nímž, jak vím z doslechu svých přátel, nikoli z vlastní zkušenosti, mají lidé nejednou potíže, protože na řadu věcí se z různých důvodů nevztahuje. V případě ostatních automobilek je problém, na který autor článku naráží, podobný, pouze s tím rozdílem, že nastává již při standardní záruce dvouleté. V obou případech je to však pro majitele vozů nepříjemné a pro automobilky ostuda, o které je s podivem, že se nepíše více.

0 reagovat
johan
4. 4. 2016, 12:10

mna by zaujimalo ako ostatne automobilky zistia, ze doslo k poruche na okruhu?

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte