V takovém případě by vám mohl sedět nový produkt, který vyjel z dílny britské značky. Novinka nese název 620S a oproti 620R je o něco příčetnější a lépe využitelná na silnici. Už v základu také dostanete některé prvky, které až dosud patřily do světa luxusních limuzín. Tak například čelní okno, plátěné dveře, střechu, topení a jste-li vskutku nakloněni opulenci, můžete si dopřát i vyhřívané sedačky.
Co naopak nedostanete, to jsou některé karbonové aerodynamické prvky, závodní odpružení nebo závodní sekvenční převodovka. Budete se tak muset spokojit pouze s pětistupňovým manuálem, napojeným na přeplňovaný dvoulitr od Fordu, přenášející na zadní kola 310 koní. Přijde vám 310 jako málo? Inu vězte, že celý vůz i se vším tím popsaným komfortem navíc, pořád váží legračních 610 kilogramů. Už chápete, proč se vás to bude snažit zabít i v „polidštěné verzi“? Z nuly na sto umí 620S zrychlit za 3.4 sekundy, což je sice o šest desetin pomalejší než v případě 620R, ale tady hlavní roli hraje sekvenční převodovka. Rozdíl v hmotnosti mezi oběma auty je totiž pouhých 38 kilogramů ve prospěch „erka“.
Co se cen týče, je na tom 620S o kousek lépe. Přece jenom sekvenční skříň, karbon a závodní zavěšení nějaké ty peníze stojí, takže za obyčejnější model zaplatíte méně a to i přesto, že má například ono čelní okno. Pořád se však jedná o jeden z nejdražších modelů Caterhamu, čemuž odpovídá cenovka 44 995 britských liber (nějakých 1.6 milionu korun).






















CerVus
14. 1. 2016, 19:34Sakra v tomhle bych se chtěl projet. A ani by to nemuselo mít takhle velký výkon.
Irwinek
16. 1. 2016, 10:17Klidně budu " srab ", hlavně, když se v tom svezu :-D