Výrobce čtyřkolek, vozidel typu side-by-side a dalších větších či menších šíleností, přivedl na svět koncept Spyder F3 Turbo. Ten vychází ze standardního modelu Spyder F3, ale má právě ono v názvu zmíněné turbodmychadlo. To se nachází na řadovém tříválci o objemu 1330 ccm, který dodává do útrob stroje rakouský Rotax. Původní výkon atmosférické verze se tak ze 115 koní rozrostl na 150 a točivý moment se navýšil ze 130 Nm na 186 Nm.
Na jedno zadní kolo je síla přenášena šestistupňovou převodovkou, kterou Can-Am dodává buď v manuální verzi, nebo jako automat s hydraulicky ovládanou spojkou. Jízdní výkony jsou vskutku úctyhodné. Z nuly na sto peláší F3 Turbo za 4.3 sekundy, zvládnout obligátních čtvrt míle mu potom zabere jen 12.3 sekundy.
Kromě posíleného motoru, dostal koncept (který se snad brzy přenese do produkční verze) ještě výfukový systém od Akrapoviče, tlumiče Fox Racing a hladké závodní gumy. Oproti klasice disponuje potom režimem Sport Mode, který omezí zásahy stabilizace a umožní „kontrolované smyky zadního kola“.





