Traťový paket nepřidává výkon, ale pouze dotváří charakter ZL1 coby okruhového monstra a zlepšuje šance, že 650 koní z kompresorem přeplňovaného osmiválce o objemu 6.2 litru využijete naplno. Za příplatek 7 500 dolarů (187 500 korun) totiž dostanete nový podvozek, jiná kola, lepší aerodynamiku, ale i trochu odlehčení.
Patrně nejzásadnější změnou je osazení tlumiči Multimatic Dynamic Suspension Spool Valve, které mimo jiné disponují nastavitelnou světlou výškou přední nápravy. Zadní náprava dostala zase nastavitelný stabilizátor a o přítlak se starají nové deflektory na předním nárazníku a velké karbonové křídlo na víku kufru.
Nová černá kola jsou o palec širší, než originální rozměr, ale na druhou stranu i o palec menší v průměru. Obuty jsou na nich lepidla Goodyear Eagle F1 Supercar 3R. Jen změna kol a pneumatik ušetřila celkem šest kilogramů neodpružené hmotnosti.
Další kila se likvidovala na odkládání zbytečností. Něco ušetřila zadní sedadla s pevnými, nesklopnými opěradly a také zadní okno z tenčího skla. Ve výsledku tedy Camaro ZL1 1LE Extreme Track Performance Package (ano, takhle se to vážně celé jmenuje), váží 1736 kilogramů, což je o 27 méně, než verze bez paketu.