načítám data...

Budoucnost podle Hyundai vypadá celkem slibně. Alespoň zevnitř.

21. července 2020, 22:13 1 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Známý únikář zveřejnil skicu interiéru chystaného nástupce Hyundai Tucson. Nezůstane tu kámen na kameni, v tomto případě se chce říci naštěstí.

zobrazit celou galeriiNovinky: Budoucnost podle Hyundai vypadá celkem slibně. Alespoň zevnitř.

Nastávající generace Tucsonu už se nějakou dobu prohání maskovaná po silnicích a najíždí povinné testovací kilometry, ale její vzhled je zahalen tajemstvím a maskovacími hadry a foliemi. A zatímco vnější podobu si můžeme trochu odvodit z konceptu Vision T, který se představil vloni a také po pečlivém počítačovém odmaskování prototypů (v galerii je jeden z pokusů, který mi přijde dost reálný), vnitřek zůstával prakticky nespatřen. 

Testovací mula nového Tucsonu, Foto: Carscoops

Ale to se změnilo předevčírem, kdy se na francouzském diskuzním fóru World Scoop objevila jednoduchá skica, na které by měl být interiér novinky zachycen. Po chvíli sice z původního zdroje zase zmizela, ale tou dobou už putoval obrázek po internetu a žil si vlastním životem. Automobilka Hyundai popírá, že by oficiálně zveřejnila jakékoli materiály týkající se nového Tucsona, avšak na přímou otázku, zda jde o autentický obrázek se tiskový mluvčí automobilky rozhodl neodpovídat.

Záhy se na tom samém webu objevily dvě fotografie z Koreje, kde je zachycený projíždějící maskovaný prototyp a které se se skicou dost shodují. Je tedy nasnadě, že nový designový směr interiérů Hyundai je vyzrazen správně. 

originální foto: thekoreancarblog.com

Musím říct, že se mi jednoduché tvarování a masivní středová konzole s velkým displejem docela líbí. Interiéry Hyundai působí dnes trochu bezpohlavně, nudně, neoriginálně a místy i lacině, ale pokud se značka vydá tímto směrem, mohlo by to být hodně zajímavé. Jednoduché tvary a velké plochy působí luxusně. A tradicionalisty jistě, potěší, že klimatizace se stále nastavuje tlačítky a výdechy jsou umístěné “po staru” na horní hraně palubní desky, nikoli utopené pod trčícím “tabletem”, jak tomu je nyní.

Digitální přístrojová deska pak velmi pravděpodobně přinese výbornou vychytávku, se kterou se vytasila loni představená Sonata, totiž kamery snímající mrtvý úhel integrované do budíků tachometru a otáčkoměru. Což je z hlediska moderních technologií po dlouhé době nápad, který reálně pomůže bezpečnosti silničního provozu. V Koreji se zkrátka postupuje mílovými kroky a na rozvrzané Accenty z devadesátek už se dávno zapomnělo. 

Přístrojová deska Sonaty s hlídáním mrtvého úhlu. Foto: Drivetribe

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

J.K.
22. července 2020, 09:22
0

Jásám nad zrušením "plovoucího" displeje uprostřed, který u všech aktuálně vyráběných vozů Hyundai působí debil...pardon nepatřičně. A současně zvracím nad novým plovoucím displejem před řidičem. Praktičnost sama.

PS.: Něco mi říká, že šéfdesigner Hyundai jezdí do práce Mercedesem.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Tiguan  2009
Volkswagen Tiguan

2009 rok výroby
130 koní výkon
2 000 ccm objem

Škoda Felicia  2001
Škoda Felicia

2001 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem

Ford Mustang GT 4,6 V8 2006
Ford Mustang GT 4,6 V8

2006 rok výroby
305 koní výkon
4 600 ccm objem

Cadillac deVille coupé 1968
Cadillac deVille coupé

1968 rok výroby
472 koní výkon
7 735 ccm objem

Ford Expedition  5.4 V8 4x4 LPG LIMITED 4X4 2009
Ford Expedition 5.4 V8 4x4 LPG LIMITED 4X4

2009 rok výroby
310 koní výkon
5 400 ccm objem