Pininfarina a továrna na podivné věci neforemných tvarů z Indie? Vůbec to nejde dohromady, ale v budoucnu to možná nebude působit jako protimluv. Slavné italské studio rodiny Farinů totiž již mnoho let nevychází z červených čísel (z uplynulých 11 fiskálních roků jich 10 skončílo ztrátou) a indický kolos podnikající v mnoha oblastech (vy znáte nejspíše vtipná terénní vozítka) prý už několik týdnů vyjednává o jeho převzetí. Tiskový mluvčí Pininfariny sice pouze uvedl, že společnosti k sobě mají velmi blízko, jakékoliv další spekulace však odmítl komentovat.
Nutno však říci, že Mahindra už v minulých letech koupila Ssang Yong nebo motocyklovou divizi Peugeotu a momentálně se krom Pininfariny snaží dostat pod svá křídal i značku Saab.Pokud nakonec Pininfarina skutečně bude patřit Indům, vznikne paradoxní situace. Karosárna, jež dala světu mnoho skvostných Ferrari (včetně F40), Peugeot 406 Coupe, minulou generaci Maserati Quattroporte a dlouhou řadu různých designových cvičení a konceptů, bude podřízena výrobci chrlícímu do Asie pojízdné variace na krabice od bot a napodobeniny Jeepu Willys. Otázkou je, zdali Indové začnou jezdit v Mahindrách, ze kterých Evropanům nebudou praskat bulvy anebo u Pininfarinů budou navrhovat krychle :-) My tipujeme první variantu, protože Battista se Sergiem by jistě vstali z hrobu a probudili Vesuv, kdyby slavná karosárna navrhla cokoliv ošklivějšího, než ladné Volvo C70.







