logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Borgward zachraňuje reputaci s dvojicí nových modelů

Znovuzrozená německá automobilka s trochu srandovním názvem Borgward už představila jeden model, teď i dva další.

Loňská premiéra SUV BX7 zvedala velká očekávání, ovšem přišlo spíš dost hořké zklamání. Na zbrusu novém produktu německé značky se projevila investice z Číny, a to v podobě velmi mizerného zpracování. Celé auto na frankfurtském autosalonu minulý rok vypadalo značně nehotově a místo obdivu, sklidilo spíše kritiku. Reputaci by snad mohly zachránit dvě novinky, které se objevily na letošní Ženevě.

Modely BX5 a Projekt BX6 TS se údajně nachází ve fázi předprodukčních prototypů, snad aby se bylo na co vymlouvat, když to bude i tentokrát stát za prd. Obě auta zapadají do oblíbeného segmentu středně velkých SUV a v budoucí nabídce se tedy postaví pod zmíněné větší BX7.

BX5 nabízí klasickou koncepci a mělo by „obsahovat výbavu, založenou povětšinou na technologii masové produkce“. Co to přesně znamená? To se mě neptejte. Údajně ale půjde o vcelku dobře vybavené auto, které mimo jiné poskytne i plug-in hybridní variantu. Ta bude kombinovat spalovací motor a elektromotor, čímž dosáhne pěkných 258 koní výkonu.

Na „sportovnější“ a méně praktickou notu hraje druhý koncept Projekt BS6 TS. Jedná se o moderní kupé-SUV se svažující se střechou, nabízející skrze hybridní pohonné ústrojí dokonce 422 koní výkonu. Vlivem pohonu všech kol prý BS6 TS nabídne úctyhodné jízdní výkony, ovšem za výbornou spotřebu. Inu, uvidíme.

Reálného nástupu Borgwardu na evropský trh se dočkáme příští rok. Už letos bude velký model BX7 nabídnut v Číně a Evropa bude následovat záhy. Dvojice nových aut se prý dočkáme krátce nato.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
martin_100
5. 3. 2016, 23:22

Škoda že nenavázali tam kde Carl Borgward v šedesátých letech skončil.... Umim si představit zajímavej sedan kterej by odkazoval na někdejší Hansu Pullmann případně nějaký velký kupé/GT inspirovaný Isabelou....

0
BobAsh
6. 3. 2016, 15:02

Ale dnešní zákazník nechce sedan nebo kupé GT, ale chce primárně crossover.

0
Irwinek
6. 3. 2016, 16:26

Tak nějak stojím za Martinem, jen mne ještě mrzí, že za reinkarnací značky, která přecijen měla nějaký význam v historii, stojí zrovna národ, který má ve zvyku vyrábět věci velice krátkodobé užitné hodnoty.

0
Irwinek
6. 3. 2016, 16:27

Jo a mimochodem, ty popelnice se mi tedy vůbec nelíběj :-(

0
Nezn.uživatel
6. 3. 2016, 18:07

Ani mne se to moc nezamlouva. Ta Cina z toho cisí na vsechny strany. :-(

0 reagovat
Csaba
6. 3. 2016, 18:11

Ještě štěstí že se toho pan Borgward, tvůrce překrásné Isabelly, nedožil...

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte