Studená, či také billboardová válka mezi BMW a Audi pokračuje. Je tomu zhruba rok, co Audi v Kalifornii postavilo billboard, na kterém bylo u fotky A4 (Audi A4, ne formátu) napsáno: "Jsi na tahu, BMW." Jistá nevraživost mezi těmito německými automobilkami je zřejmá již delší dobu (zlé jazyky říkají, že je to proto, že jsou si stále víc a víc podobné), takže odpověd BMW na sebe nenechala dlouho čekat. Vedle drzého billboardu Audi postavili svůj vlastní, daleko větší kousek, na kterém je M3 E92 a všeříkající slovní spojení: "Šach-mat." Audi okamžitě odpovědělo obrázkem R8, ke kterému byla připojena zpráva: "Je čas zkontrolovat váš symbol luxusu. Může vyprchat." Od té doby je klid po pěšině, až dodnes. Billboardová válka se stala mezinárodní záležitostí.
PR oddělení BMW totiž předvedlo svůj mistrovský kousek. Na Hong Kongský showroom Audi upevnilo svůj obrovský billboard s pětkovou řadou. Opticky si tak člověk všimne spíše velkého poutače BMW než toho, že se v budově prodávají vozy jednoho z jeho největších rivalů. Jsme si téměř jisti, že Audi již svolalo svůj krizový štáb, který úporně vymýšlí, jak se lstivým Mnichovanům pomstít. Nenapadá nás vhodná, minimálně stejně drtivá odpověd Audi, ale pokud vás ano, nebojte se svůj návrh publikovat v diskuzi pod článkem.
Vavris
27. 4. 2010, 07:45 0 reagovatAno ano, celá billboardová válka měla ještě jednu epizodu, kdy se na ni přiživili i u Subaru :) k vidění třeba zde: http://www.egmcartech.com/2006/08/03/bmw-audi-and-subaru-take-stabs-at-each-other/