načítám data...

Bigster Concept vznikne ze spolupráce Dacie a Lady

14. ledna 2021, 14:12 0 komentářů Tiskový Zpravodaj

Založení nové obchodní jednotky Dacia-Lada s cílem zvýšit konkurenceschopnost Dacie díky využívání vývojářských a výrobních synergií s Ladou.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Během prezentace strategického plánu Renaulution skupinou Renault poodhalila značka Dacia svou strategii na příštích pět let. Vytvořením obchodní jednotky Dacia-Lada bude moci Dacia zvýšit svou efektivitu a konkurenceschopnost a bude schopna oslovit další trhy a výrobky, a to zejména v segmentu C. Bigster Concept je předobrazem otevření řady Dacia směrem k novým obzorům.

„Dacia bude stále Dacií a bude i nadále nabízet spolehlivé modely, které dávají zákazníkům smysl a umožňují chytrý nákup s nejlepším poměrem cena-kvalita. Vytvořením obchodní jednotky Dacia-Lada maximalizujeme využití modulární platformy CMF-B, posílíme naši efektivitu a dále zvýšíme kvalitu, konkurenceschopnost a přitažlivost našich výrobků. Máme tak v rukou všechny karty, abychom mohli směřovat k nejvyšším cílům. Bigster Concept nám k nim
ukazuje cestu.“
(Denis Le Vot, generální ředitel značek Dacia a Lada, během prezentace plánu Renaulution)

 

Dokonalý, jedinečný a účinný obchodní model

Již přibližně 15 let nabízí Dacia moderní, jednoduchá a atraktivní vozidla. Vychází z nepřekonatelného know-how a využívá s nejmenšími možnými náklady osvědčené technologie a synergie skupiny Renault a Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi.

Dacia, která je známá svým jednoduchým prodejním modelem, se usadila ve 44 zemích, prodala více než 7 milionů vozidel, mezi nimiž byla řada nejprodávanějších vozů. Mezi soukromými zákazníky v Evropě je Sandero stále nejprodávanějším vozidlem ze všech segmentů dohromady a Duster je jedničkou mezi SUV.

Po dobu své existence Dacia vždy dokázala nabízet ta správná řešení v souladu s dobou a souznící se všemi trendy. I nadále se bude tato značka snažit nabízet vozidla odpovídající skutečným potřebám svých zákazníků a zároveň čelit novým výzvám automobilového průmyslu, a to prostřednictvím:

 Střízlivého a důsledného přístupu k vývoji svých produktů od designu k ceně;

– Vytvořenou obchodní jednotku Dacia-Lada, podporovanou globální automobilovou skupinou zejména v oblasti technologií s cílem zvýšit potenciál synergie a tzv. carry over;

– Používání konkurenceschopné a velmi flexibilní platformy Aliance CMF-B Dacií i Ladou umožní přejít ze 4 platforem na jednu a z 18 karoserií na 11;

– Vozidla založená na této platformě, která bude možné vybavit motory na alternativní nebo hybridní pohon zaručujícími soulad s vývojem předpisů a odpovídajícími očekáváním našich zákazníků;

– Konkurenceschopná modelová paleta, rozšířená a modernizovaná v roce 2021 s uvedením nového Sandera a nového Loganu na trh, ale také Spring, nejdostupnějšího 100 % elektrického městského vozidla v Evropě, a konečně 3 nové modely, které se objeví do roku 2025;

– Vstup do segmentu C, který symbolizuje Bigster Concept.

 

Dacia Bigster Concept, svěží vítr do segmentu C 

Bigster Concept, věrný duchu Dacie, je robustní a prostorné vozidlo s délkou 4,6 m. Dychtící po přírodě a prašných cestách, nabízející bez zbytečností vše, co je zásadní pro SUV z tohoto segmentu.

Toto SUV ctí úspěšný recept Dacie, zpřístupní segment C za cenu vozidla z nižšího segmentu.

„Dacia Bigster Concept ztělesňuje vývoj značky. S dotykem svěžesti a smyslem pro outdoor. Dokazuje, že dostupnost není protikladem atraktivity. U Dacie jsme o tom přesvědčeni a toto vozidlo je toho důkazem."

(Alejandro Mesonero-Romanos, ředitel designu Dacie)

Bigster Concept má ve svých genech silné hodnoty značky, které jí postupně umožnily vytvořit si silný vztah s komunitou svých zákazníků a fanoušků: jednoduchost, poctivost a autentičnost.

Proporce Dacie Bigster Concept jsou zároveň současné a nadčasové. Na začátku evokují robustnost. Linie jsou jednoduché a konejšivé. Působí nadmíru autenticky.

Vnější proporce jsou příslibem velkého vnitřního prostoru dosahující nejlepší úrovně ve své kategorii. Její světelný podpis ve tvaru Y se rozšiřuje ve stylu SUV, který je sebevědomý a asertivní.

Její tmavě zelená barva zvýrazňuje její dynamickou a dobrodružnou povahu; duch svobody, který je hluboce zakořeněný v samotné DNA značky.

Bez potřeby všeho, co je umělé a nadbytečné, chromu nebo imitace hliníku nabízí Bigster Concept vše podstatné z autentického SUV s velkou možností výběru, jako je například použití hrubých recyklovaných plastů pro ochranné prvky.

Vozidlo, které je průkopníkem v modelové paletě Dacia, by mohlo být vybaveno motory na alternativní a hybridní pohon díky své platformě umožňující značce být v zcela v souladu s očekáváními našich zákazníků a stejně tak s vývojem všech předpisů v této oblasti.

S vozidlem Bigster Concept se Dacia stává synonymem úniku s cílem umožnit zákazníkům zažít jedinečné, opravdové, a i ty zdánlivě obyčejné zážitky. Více než kdy předtím ztělesňuje Dacia tuto svobodu pohybu a symbolizuje promyšlený nákup zaměřený na skutečné potřeby zákazníků a jejich největší přání. Pořízení vozu Dacia se tak stává projektem, který má smysl. Značka Dacia má stále své opodstatnění a je ještě atraktivnější než kdykoliv předtím.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Magnum  2005
Dodge Magnum

2005 rok výroby
254 koní výkon
3 500 ccm objem

Oldsmobile Cutlass Holliday 1970
Oldsmobile Cutlass Holliday

1970 rok výroby
310 koní výkon
5 700 ccm objem

Buick Riviera 1971 1971
Buick Riviera 1971

1971 rok výroby
330 koní výkon
7 500 ccm objem

Ford Thunderbird  2003
Ford Thunderbird

2003 rok výroby
206 koní výkon
3 934 ccm objem