načítám data...

Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Jak se zdá, tak bez zadokolky není život úplný. Jakou ale vybrat, pokud šéfujete Autíčkáři?

zobrazit celou galeriiBazarový snílek: Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Snad to bylo pod vlivem čerstvým dojmů ze Supry, ale naše přísná a férová vládkyně prohlásila, že potřebuje zadokolku. A kdo jsem já, abych jí rozmlouval nerozumná prohlášení či rozhodnutí? Nejsem nic jiného než nedobrý grázl, který jí podstrčí pár inzerátů a ideálně ještě přidá několik rozumných spotřebitelských rad. Je tedy rozhodnuto, dnes se podíváme na to, jaké zadokolky pořídit do stovky tisíc a které by v ideálním případě dokázaly obstarat i roli rodinného dostavníku, který pojme dva malé človíčky na cesty do škol, k babičkám a nevyhnutelnému konci nepodařeného driftu. A protože jsme v redakčním okruhu, tak si nebudeme doporučovat to, co by dávalo perfektní smysl. Na to tu máme Vavrise, který si na zimu, která zatím nepřišla, koupil Omegu.

Mercedes W202 C200

Začněme zlehka. Jistí lidé říkají, že Mercedes-Benz generace W202 je takovou novou stodevadesátkou. Relativně jednoduchá konstrukce, hvězda uprostřed volantu, zaměřovač na kapotě. K tomu relativně jednoduchý čtyřválec o výkonu 100 kw a pětikvalt. Navíc W202 má v krvi i motorsport a starší z nás ji mohli vidět v akci na závodech DTM. Co víc člověk potřebuje? Zlí jazykové by určitě řekli, že výkon, ale kdo potřebuje výkon, když může mít limitovanou edici DTM? Ta se od obyčejné C200 údajně liší chromovanými lištami prahů s logy sport a DTM, která můžeme vidět také na blatnících a řadící páce. Jako další výhodu bych pak určitě viděl to, že díky plaketce a pseudo-puncu výjimečnosti to vždycky koupí alespoň krab. On pro to má slabost.

Volvo 240

Dobře, doporučovat Mercedes, který má málo výkonu asi není zrovna vhodná spotřebitelská rada. Ale co takhle Volvo? Stejně jako Mercedes i Volvo 240 má na svém účtu mnoho závodních úspěchů a spatřilo snad většinu okruhů světa. Navíc se vyrábělo už od roku 1974 a na trhu vydrželo až do roku 1993, tedy necelých dvacet let. Takže to prostě nemůže být špatné auto, že? 

240 je navíc přesně to auto, které si představím, když se řekne Volvo. Tvarově dvě krabice na sobě, nějaké to zaoblení, zkosení a ejhle, máme tu auto. Navíc auto s překvapivě dobrými jízdními vlastnostmi. Snad za to mohl MacPherson na předku, snad černá podvozková magie. 240 navíc byla autem, na kterém Volvo uplatnilo poznatky získané z experimentálního konceptu VESC, takže velice zjednodušeně řečeno jedním z aut, díky kterým si říkáme, že Volvo je to bezpečné auto. Což by zasloužilou matku mohlo určitě uklidnit. Zejména při tom driftu do škarpy, který ji nevyhnutelně očekává.

Pokud by naše velkovezírka chtěla, mám tu pro ni jedno ve zlaté metalíze béžové, s čtyřválcem o objemu 2,3 litru a výkonem 83 kW . Co je ale jeho největší přednost? Obří mlhovky! Tak na co čekáš? Kupuj! (Nejsou to mlhovky, ale klasické švédské älgljus – světla na losy. Přídavné dálky, které pomáhají odhalit kolem silnice stojící osmisetkilová zviřátka s dvousetkilovým parožím, které v případě nárazu putuje předním sklem k hlavám posádky. Jo a pokud vám na Františka nesedí, že poradil koupi Volva, tak jsem ho k tomu donutil pod pohružkou toho, že mu půjčím kabriolet – pozn. Kubajs)

Lexus IS200

Ačkoli jsem neměl v plánu Viole poskytnout dobrou spotřebitelskou radu, přecejen se neudržím. Lexus IS200 by její touhu po zadokolce a zároveň praktickém voze pro každý den pokryl perfektně. I přes svůj věk stále vypadá k světu a skoro bych ani neřekl, že mu bude 20 let. A potěší i pohonem. Dvoulitrový šestiválec o výkonu 114 kW nezní jako nějaká výhra, ale z dosavadního výběru je to ten největší ‘voheň’. A tenhleten Sport má dokonce samosvor! Kruci, tohle začíná vážně vypadat jako dobrý nápad. IS200 má navíc i velice příjemné řízení a řazení, snad i příjemnější než E46. Prostě tady vidím samá pozitiva, sociální jistoty a radost. Podle dostupných zkušeností je navíc ISko velice spolehlivé, interiér je taky obstojný a navíc budíky se mi moc líbí. Skoro mám pocit, že bych si to měl koupit sám. 

Dost ale bylo rad, které alespoň zdálky vypadají rozumně.

Chrysler Crossfire

Ano, v zadání sice byl prostor pro 4 lidi, ale jedno dítě je vždy možné poslat s rodinným příslušníkem autobusem, ne? Crossfire, pokud jste to nevěděli, je vlastně převlečený Mercedes SLK R170. Sdílí s ním až 80 % součástí, takže víceméně vše, kromě panelů karoserie a části interiéru. Vlastně když se Mercedes rozhodl, že udělá nové SLK, tak starou platformu ještě na chvíli přenechal Chrysleru, ať mají Crossfire. To nezní moc lákavě, že. 

Jediné, co na papíře zní dobře, je motor. Crossfire totiž pohání šestiválec o objemu 3,2 litru a výkonu 160 kW. Což zní podstatně lépe než 114 kW, ale… Je tu jeden takový problém. To auto je fakt strašlivě ošklivé. Víte, jak si někdy děláme legraci, že některé Mercedesy mají takový tvar zádi, jako když pes kadí? Ty se musely inspirovat tady. Prostě peklo.

A navíc, SLK tak moc dobře nejezdilo… Na druhou stranu, stojí to jen 90 tisíc…

Go full retard!

Je zadání 100 tisíc? Ale to je na pořádnou zadokolku málo! Stačí nafouknout rozpočet o polovinu a můžeš si koupit pořádnej osmiválec! Tím by byl Mercedes-Benz E500. V8! Pětilitr! 220 kW! Kola AMG! Co může bejt víc?! Třeba to bude mít i samosvor a těch 300 koní určitě ty zadní kola protočí. No jo, je to automat, ale to nevadí, to půjde. Jednou jsem měl půjčenou CL500 a můžu říct, že to bylo skvělý a tohle bude určitě taky. Je teda pravda, že jsem s tím nejel bokem, navíc to docela dost žralo, ale ten zážitek byl fakt intenzivní. Prostě pořádnej petrolheadskej sedan. A určitě bude taky bezpečnej, to jo. Kluci v hospodě to říkali.

Jsem si jistý, že někdo by to ocenil, ale vzhledem k tomu, že na E500 se ani náš milovník lunárních debilit netvářil moc nadšeně, tak si myslím, že tohle si snad raději ani nekupuj…

Máte nějakou jinou dobrou radu? Diskuse je vaše!

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Raspby
21. ledna 2020, 16:07
2

Jak dle článků znám Zlokočku, tak je tahle nabídka zcela mimo :-D..viděl bych to na SUV/Offroad/Pick-up/Dodávka/Obytňák v RWD verzi...nic takového malého :-D

reagovat
podvlada
21. ledna 2020, 16:24
0

Všiml si někdo těch MX-5 na fotkách Lexusu?

reagovat
František Čáslavský
21. ledna 2020, 17:02
0

Pššt! Hlavně nenápadně :D

Pochtli
22. ledna 2020, 08:58
3

Do 100 se dají koupit dvě v nic moc stavu, 4 lidi se vejdou, dobrý nápad :oD

Caddy
21. ledna 2020, 17:08
0

Céčko pěkný, tyjo, kupodivu mi nevadí ani stříbrna a černý vnitřek, tady to nějak pasuje. Jen škoda, že je to manuál.

Volvo samozřejmě top, to je úžasné a stylové auto. Jen mě trochu děsí ten výkon. A manuál.

Lexus beru, jen kdyby neměl ty hnusné budíky. A hadrové sedačky. A větší a širší kola. A manuál.

Crossfire je parádní auto, o tom bych uvažoval sám. Však technika SLK je výhoda, ne? Určitě to nebylo nějaké mrdkoidní auto a půjde na to vše sehnat, MB asi věřím více než Chrysleru :) Akorát se mi moc nelíbějí ty stříbrné prvky v interiéru, ale snad jsou i alternativy. Ale samozřejmě by to muselo být cabrio, coupé není tak hezké a je vlastně k ničemu. A taky by nesměl mít manuál.

Takže tady tradičně přišlo to nejlepší nakonec :) Pořádný sedan, automat, V8, dokonce i super barevné provedení, tohle bych si uměl představit doma (mít na to prachy a hlavně pak na tu údržbu), jen bych vyměnil kola za nějaká hezčí :)

Osobně bych do výběru zařadil ještě nějakou E39, je spousta fajn kousků :) A možná nějaký 300C/Charger by se asi taky už cenově blížil, bohužel pouze asi jen s šestiválcem :) (a jen v případě překousnutí mizerného vnitřku). Případně klasika... Omega (i když tu jsme měl vždy rád, ale letos s velkým odstupem času mi přišla děsně malá a stísněná), Scorpio...

reagovat
Tomáš Trýska
23. ledna 2020, 07:28
0

Problém s výkonem Volva se dá řešit turbem ze Scanie :-D
A sedan s V8, automatem a v zajímavé barvě... není to to, co ti stojí na dvoře?

Caddy
23. ledna 2020, 11:09
0

Na dvore ne, to bych mu neudelal :) Jo, ja jen komentoval vyber, ne ze mi neco takoveho doma chybi...ale treba misto Camry by ten MB nebyl spatny, kdybych teda nemusel platit udrzbu, protoz ta by byla asi desetinasobna u tohoto modelu :)

sheogh
21. ledna 2020, 18:11
1
reagovat
Vojta Nekvapil
22. ledna 2020, 01:58
2

Nechtelo by to spis nejakou kocku? Teda Jaguar? Na De Tomaso Panthera asi mit nebude. :D

beastar
22. ledna 2020, 11:43
3

Jako fakt jukon džíemsí? Ještě se mě to sprosty Mobile zeptá zda jsem člověk.... Aby mi to tu zrudnost odhalilo? Kdybych byl třeba vzducholoď ani bych to nespatřil.

sheogh
22. ledna 2020, 14:16
0

:-D :-D :-D No jasne, ja bych je narkl z diskriminace... To jako AI nema narok na to si koupit ojete auto??

Ale jasne, jukon.... Podle recenzi ma rada posed vysoko, a trochu toho ofroudu, navic s tim urcite pujde jet bokem :-D Tady v te kategorii se na krasu nehledi, tady hrajou prim cisla :-D

ratan groch
22. ledna 2020, 16:23
0

priznam sa, ze nesledujem aku maju cenu ceske penizky, ale urcite sa to vojde do 100.000 korun?

Bigg.I
21. ledna 2020, 18:37
1

Ford Sierra v jakekoliv silnejsi a vybavenejsi verzi :D pripadne Ford Scorpio libovolne generace

reagovat
ransom
21. ledna 2020, 18:57
10

Avia A15.

reagovat
Fižid
21. ledna 2020, 21:09
1

Zadokolka to je, do sto tisíc se dá sehnat taky a rozhodně se do toho vejdou víc než dvě děti (na korbu) a dokonce se dá pořídit s TURBEM! Za mě dobrej tip! ????????

Adam Forman
24. ledna 2020, 06:46
0

Naprostý souhlas! Já věděl, že naši čtenáři nezklamou a přispěchají s ještě rozumnější radou, než je ta od Františka...

po
potkanX
21. ledna 2020, 19:22
0

po tom ISku som kedysi davnejsie pokukoval, ale nastvalo ma, ze to nema sklopne zadne sedacky. toto pochopim este u L-kovej rady, ale naco to nechali aj v malom ISku mi hlava nebere

reagovat
Csaba
22. ledna 2020, 10:27
0

Sklopné zadní sedačky má SportCross, to bude tím :)

Martin61
22. ledna 2020, 00:05
16

“Go full krab” ? To jako vážně? O výběru aut se bavit nebudu, jsou z kategorie “o čem jsme ještě nepsali (v podstatě odpad)” ale tohle už trochu přeháníte. Ať byl krabův nástřel jakej byl, jedno mu musíte nechat - píše o zajímavých autech. Když jsem sem začal psát své blogy, byl Autíčkář slibný projekt. Psali tu autoři o autech které je bavily. Poutavě, o pocitech, zajímavostech - i nabídka aut o kterých tu byl článek byla rozmanitá. Dnes se tu dočtu akorát o nějakém SUV od Zlokočky, kde se o jízdních vlastnostech nebo pocitu z auta nedozvím nic, bazarový snílek je poslední dobou taky na jedno brdo a když tu krab vytáhne auta z trochu drazší kategorie tak se do něho všichni pustí. Pardon ne všichni - hlavně redakce. Tleskám! A jsem zvědav jak dlouho tu tenhle koment vydrží a zavládne cenzura :D

reagovat
Beny
22. ledna 2020, 06:00
9

Myslel jsem, že to ventilovat nebudu, ale s tímhle musím souhlasit. To, jakým způsobem se místní redakce pustila do Kraba a pak si to ještě všichni navzájem olajkovali, bylo hodně dětinský. A souhlasím, že obsahově to už taky není co bývalo. Nebo alespoň pro mojí osobu, vždycky jsem na Autíčkáře proto, že se tu psalo o nesmyslech, levnejch krámech, ruskej technice a tak. Dneska mi to přípomíná jeden nejmenovanej plátek kde jou jen "rozumný" auta a kvalita se hodnotí podle objemu kufru a použitýho plastu na palubovce. Sorry, ale muselo to ven.

dom
22. ledna 2020, 06:43
5

Něco na tom bude. Sice sem lezu pořád denně, ale zdaleka už nečtu vše. Před pár lety jsem měl stránky otevřené v prohlížeči non-stop a pořád kontroloval nové komentáře.
Nebýt Kraba a Beastar, tak už sem ani nechodím.

Vavris Vavrisovic
22. ledna 2020, 07:14
2

Franta asi vytáhl článek ze špatného hrníčku, neuvědomil si, že nepíše do nějaké skupiny, ale pro veřejnost a trochu ze sebe těmi narážkami udělal blba, no...

A Krabe, ty už se seber, chovej se jako chlap, a přestaň všude fňukat!
-
Komentář upraven 22. 1. 2020, 07:18:51

krab
22. ledna 2020, 08:20
15

Koukám, že karma zasáhla i tady.. Copak já fňukám? Kdepak. Snesla tu na mě včera kritika, ok, podstatu toho jsem dokonce velkoryse a neuraženě přiznal, vox populi následoval, aspoň tu část, od který argumenty beru, udělal si večer dobrý hrnek čaje, smazal co si smazat zasloužilo a napsal vám tam zcela nový blog o ojetých roadsterech a kabrioletech, kde je kontext jednoznačně k pochopení + nějaká ta informace pro čtenáře.

PS: tady přeci nikdo nesoutěží o to, kdo se pochlubí něčím víc "wow" anebo zajímavější článek. Já to vnímám tak, že tu jsme pro ty čtenáře, já jsem tu čistě dneska kvůli té komunitě lidí co mi občas napišou i soukromě anebo zde v komentářích, rád některé osobně uvidím atd... To je proč je Autíčkář pořád zajímavej a v jinejch auto/moto médiích tohle prostě není. Vím, že je asi část redakce nakrknutá na mě, že jsem šel psát jinam, protože za to byly lepší podmínky a otevřelo mi to zase jiné možnosti, které tady nebyly, ale to je život. Formou blogů jsem chtěl v podstatě i kromě nějakého "self proma" i nepřímo pomáhat autíčkáři / redakci z doplňkovým obsahem za který nic nechci. Ale místo toho jsem dostal akorát takovouhle čočku..

No nic, už bych to považoval za uzavřený a jedeme dál...

Vavris Vavrisovic
22. ledna 2020, 08:26
6

Omlouvám se, jsem debil. V ranní rozespalosti jsem podle šedého avataru myslel, že jsi ten příspěvek psal ty a vůbec nezaznamenal, že nick je úplně jiný. A kdybys ho psal ty, bylo by to fňukání. No, tak jsem chuj já...

krab
22. ledna 2020, 08:31
0

Hele v pohodě, o nic nejde. Ono ve výsledku to zas taková katastrofa nebyla. Aspoň víme, že to co člověk napíše se vážně i čte a že než něco napíše má se nad tím víc přemejšlet a to je ve výsledku lepší než kdyby to zůstalo bez reakce úplně. A ostatním se tu předvedlo trochu diskuzního divadla :) Je středa a mám dobrou náladu, tak mě jí asi nic už nepokazí...

Radek Chlud
22. ledna 2020, 08:46
0

Nojo... o tom, že se všechno čte až moc vážně jsem se přesvědčil nejen zde, ale i na našem FB. Komentář Martina nahoře tomu budiž zářným příkladem :)

Jan Machač
22. ledna 2020, 11:00
3

GO full krab tam mělo zůstat a Krab na to může bejt hrdej!

beastar
22. ledna 2020, 11:16
3

Ale tak jako mohlo to tam být. Krab je evidentně tady pojem skoro až kult;D Jen teda k tomu mb se moc nehodí. Jako kdyby to bylo třeba 911 gt2 rs ... Ale takto spíš go full vekslák....
-
Komentář upraven 22. 1. 2020, 11:17:07

krab
22. ledna 2020, 12:35
3

Ty vole ajo.... go full Krab je fakt lepší než go full retard :-D
To mě náhodou pobavilo, full Krab...

navíc gól by byl, kdyby ten Merc byl nakonec v reálu v nejpoužitelnějším stavu ze všech těch kár, kdyby si je někdo z nudy a zájmu fyzicky obešel :)

CerVus
23. ledna 2020, 15:42
0

Mě také spíše zajímají články o tom jak sehnat za určitou sumu (jedno za jakou) zajímavá auta, takže nechápu negativní reakce vůči někomu, kdo si dává tu práci a píše je.
To, že sem někdo dává články (jako je tenhle) o tom jak za pár korun koupit šerednou popelnici pochybné kvality a původu, když se tu otázka zadokolky za pár probírala už tolikrát beru jako doplněk na prolétnutí. Tyhle články mě síce míjí, přesto na ně mrknu. Jen proboha ať se stejně chovají příznivci levných aut vůči těm, kteří píší o dražších autech. Člověk podle mě raději kouká na to co by byla zajímavá koupě, než na to co ještě vůbec drží pohromadě.

Csaba
23. ledna 2020, 19:43
0

Pro mě osobně je například zajímavým autem jak to Volvo, tak IS 200. Co je šeredná popelnice a co ne je věck názoru, to Volvo s patinou mne oslovilo víc než leckterá "leštěnka" za mnohem vyšší cenu. To éčko (inzerát už není aktivní) stálo 150 tisíc, to mi tedy nepřijde jako "pár korun" :) Jinak, k meritu - i já oceňuji že krab si dává tu práci a píše sem, hlavně to že píše o autech které reálně vlastnil/vlastní, tj, nejsou to tipy z obecné ale osobní zkušenosti. No a závěrem - dle mého může být "zajímavou koupí" auto za dvacet tisíc, desetkrát dražší i stokrát dražší - kupující budou odlišní a jejich preference, sny a představy rovněž.

CerVus
23. ledna 2020, 20:11
0

Dobře, asi jsem se už také unáhlil a neudržel se po tom co se tu v předchozích dnech dělo.
Uznávám IS200 zaslouží pozornost. To E je sice zajímavé, ale já v něm vidím past.

Csaba
23. ledna 2020, 20:19
0

No, bez rezervy minimálně ve výši kupní ceny bych o tom éčku vůbec nepřemýšlel. Ještě bych svůj příspěvek doplnil o to že nejsem nějakým militantním příznivcem levných aut (tj, cca od 20 do - dejme tomu 100 tisíc), samozřejmě že bych rád jezdil v něčem například desetkrát dražším, ale "není peníz, není láska" :-)

beastar
24. ledna 2020, 01:03
1

Tyhle výběry jsou vděčný ke čtení. Reálně je to spíš k ničemu. Ale jako teorie dobrý a čteme to asi všichni. Co se tu dělo, nebo nedělo bych nechal spát:) On Franta taky už tady napsal lepší věci, než tohle. Třeba tehdá jak psal o takových těch zanovnějších věcech alá okyna rs, cooper nejakej ten mb atp. To mu šlo. Holt nikdo neni neomylný.

Krab to taky nenakouzlil dobře. V tom původním blogu. Jinak já bych di rád přečetl třeba, co si vybrat rychlého za milion. Tyhle věci jako levná zadokolka, kde už skoro není co vybírat. To je více méně dokola. A tim netvrdim že za 20k nekoupis zábavny vozejk. I Ibiza za kilo mě bavila... A to měla desetinovou hodnotu, co daily.

Každopádně raději článek o tomhle či autobusech. Než testy takových mrdin jako teď naposled byl ten citrón. To se nedá číst. Auto hnusný a ještě logicky text ... No protože nejde napsat je to mrdka ... Musí se to okecat.

Fa
Fandatik
22. ledna 2020, 01:46
0

Jenže ty auta nemají vymakaný infotainmenty. A to je prej dneska u přepravovadel to nejdůležitější.

reagovat
Ha
Habakukk
22. ledna 2020, 06:21
4

Říkáš to blbě tady se tomu říká Radiomapa.

Fa
Fandatik
22. ledna 2020, 10:02
-2

Tak RadioGaGa bude hrát i v těchto autech.

dom
22. ledna 2020, 06:59
2

To ISko se mi líbí dlouhodobě, do to bych šel. Hezky o něm píše (myslím) Regular John.

reagovat
PachezZ
22. ledna 2020, 08:19
1

Ale no tak, vzdyt crossfire je hezkej :) a nebo jsem já divnej, to je možná pravděpodobnější :D

reagovat
Viola Procházková
22. ledna 2020, 08:23
3

Mně se taky líbí. Ale v redakci to nesmím říkat nahlas :)

Pochtli
22. ledna 2020, 09:05
0

Ulítlý design Crossfiru mě zaujal natolik (tehdá ale 300 tisíc, takže smůla), že to u mě nastartovalo uvažování o nějakým autu pro zábavu.

Stanley
22. ledna 2020, 10:29
0

Trochu ten boční profil Crossfiru avivážený do divna je. Ale i tak se mi to auto zvenku líbí.
Takže to už jsme v Evropě čtyři :-)

Ronoath
23. ledna 2020, 15:41
0

Mi se to též podobá! Mám rád tyhlety ulítlé projekty od Chrysleru:-)

Adam Forman
24. ledna 2020, 06:52
0

Mi se líbí kabrio verze a možná bych jím časem nahradil Sebring, ale kupé je na mě prostě moc. Párkrát jsem ho viděl naživo a ten zadek není ke koukání snad z žádného úhlu. Kontroverzní, ale povedený design v této kategorii uchvátilo BMW Z3...

ganmiki
22. ledna 2020, 11:28
0

A mě tam chybí nějakej Bayerische Motoren Werke.

reagovat
beastar
22. ledna 2020, 11:38
1

Jo třeba e28 v tédéčku. 2.4 litru enormního výkonu na zádi. Děti do toho dáš a uviděj i ven. Volant jak v IFě. Mechanickej zážitek a i nějakej terén to dá a ten V ráda:)))

krab
22. ledna 2020, 12:51
2

Tyhle snílkové se píšou tradičně každou zimu. Všude to bejvávalo i v tištěným autocaru kdysi dávno. Ptejte se Vojty případně to tam rozepisoval Dáda Žák myslim. A to bylo zadokolka na drifty za 50 nebo za 100 a byly tam skvosty jako E30 325i anebo Alfa Romeo 75 Twinspark. Pak obligátně šestiválcové E36tky a sem tam nějaká ta Omega MV6. Dneska už je potřeba koukám kreativity daleko víc...

Ať jdu zase full Krab mode: Koupil bych tohle XJR u Dajbycha, pokud to teda aspoň trošku vypadá k světu. (za tu cenu silně nemusí) Šéfová by tím trumfla bývalého šéfa, slavného Vojtěcha Dobeše, jelikož ten má jen investiční 3.2 s volantem na špatné straně a současně by tu mohla být hezká série článků na téma "living with a cheap Jag" :-D https://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/xjr/18330463?goFrom=list

sheogh
22. ledna 2020, 14:30
1

Nahodou ten Jag vypada dost k svetu, a pokud neni sezranej, tak za ty prachy bych si ho klidne koupil. Radosti udela jeste dost, ten motor je velice prijemnej. Navic, tento nema doku****ou kapotu leaperem, kterej na vsech novych jaguarech vypada jako pakova baterie... X350 by byla rozumnejsi varianta (AL kastle), ale zas to vypada jak Volha... :-)

krab
22. ledna 2020, 14:44
1

Docela fakt, že vypadá... radši na to ani nechodit koukat, co kdyby to náhodou bylo fakt dobrý a musel by to člověk mít :)
Jeden můj známý co se mnou jel v listopadu na výlet do Itálie na rallye něco takovýho vloni udělal. Koupil v Polsku XJR , takovýhle podobný za cca asi podobnou cenu, možná lehce nižší už nevím. A popisoval teda co a jak a i když to nebyla horor story, tak stejně postupně skoro kilo do toho auta nacpal. Podvozek, nějaké díly na nápravách, nejspíš asi rozvodové řetězy, nějakou další věc kolem motoru, ono se tak nějak nezdá, ale v zásadě dobrý. Byl s ním vlastně spokojený. Tebe nejspíš po Phaetonu máloco už servisně překvapí :-D

sheogh
22. ledna 2020, 18:20
0

Souhlas, jeste, ze je to pro me k Dajbychovi dost daleko :-) Ty rozvody mivaly spatny voditka retezu z plastu, co se rozpadal, pokud dobre pamatuju a asi muze byt zavava s CATS, pokud umre. Zase treba u toho Phaetonu byl ten vzduchovej podvozek nejvetsi obava a zrovna ten nemel nikdy sebemensi problem :-) A v X308 se da jeste relativne rozumne pohrabat, u Phaetonu musi kvuli remenu skoro komplet predek dolu...

CZmisak
22. ledna 2020, 12:52
0

Nedávno se tu někdo zbavoval E39, ta v tom seznamu chybí. I E46 by se dala, byť spíš import než u nás.

reagovat
ni
nickson72
22. ledna 2020, 13:51
1

IS 300 SportCross
Už jsem v něm najel přes 100k a doufám, že ještě pár desítek přidám. Mám ho pět let. A vůbec nevím, co si místo něj koupím, až se rozpadne...
Benefity:
1. Řízení. Poté co jsem obnovil půl přední nápravy a vyladil geometrii, tak maximální spokojenost. Zpětná vazba je malá, na to je to moc pohodlný auto, ale přesnost je příkladná a to je pro mě důležitý. Zadní náprava taky fajn. Vepředu mám gumy s pevnejma bočnicema, vzadu měkčí bočnice, aby to přecházelo do smyku pozvolněji.
2. Správná velikost. Zvenku malý, vevnitř dostatečný, do kufru se vejde pes a je mu tam fajn. Pohodlí všude. Tomu ale odpovídá váha.
3. 2JZ bez turba táhne taknějak přiměřeně. Zvuk je příjemnej, našel jsem nerezovej vejfuk co má zvuk tak akorát. Na automat s manuálem jsem si zvykl rychle. Při posunování je automat k nezaplacení a při blbnutí se manuální režim osvědčil.
4. Bytelnost a spolehlivost. Pár ran už dostal a vyhrál. Spolehlivost - je to drahá Toyota :-D
Ostatní: spotřeba 13 LPG, tedy finančně jako 6 v naftě. Díly sehnatelné, i když kvůli ceně spíš z USA, ale dnes to není problém. Když bych měl popsat dojem z toho auta jedním slovem - tak RUSTIKÁLNÍ. V tom nejlepším slova smyslu.

reagovat
Regular John
24. ledna 2020, 21:54
0

Můžu vědět, co máš za psa? Sám jsem několikrát o sportcrossu uvažoval právě kvůli přepravě psa, ale mám velkého labradora a nevím, jestli se pohodlně vejde do kufru :-)

Ju
Junior
23. ledna 2020, 21:17
0

náhodou, go full krab je dobrý :D

reagovat
beastar
24. ledna 2020, 00:53
0

Teď si vem, že by tam bylo třeba go full fuck... Podobná výslovnost a co by na to řek Láďa Špačků...



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks 1978
Lincoln Continental limouzine Bradford Coachworks

1978 rok výroby
250 koní výkon
7 500 ccm objem

Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi 2012
Dodge Charger Policejní verze 5.7 hemi

2012 rok výroby
400 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí 2000
Ford Excursion 7.3 V8 TD POWER STROKE 4x4 8mí

2000 rok výroby
279 koní výkon
7 300 ccm objem

Jeep Commander V8  2006
Jeep Commander V8

2006 rok výroby
230 koní výkon
4 700 ccm objem

Imperial LeBaron  1973
Imperial LeBaron

1973 rok výroby
275 koní výkon
7 200 ccm objem