načítám data...

Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Toužili jste v mládí po vozu s neony, laminátovým bodykitem a lambodveřmi? Splnění takového snu je dnes snažší, než kdy dřív.

zobrazit celou galeriiBazarový snílek: Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Prošli jsme si tím skoro všichni, ruku na srdce. Rok 2001, Rychle a zběsile, Need for Speed Underground. Laminát, neony, křídla, velká kola a nabarvené brzdiče. Nedělejte, že se vás to netýkalo. Jako dítka školou povinná jsme snili o tom, že si jako první vůz pořídíme nějaký ten Civic, nebo čtyřkový Golf a pořádně ho “vytuníme”. Jenže pak jsme z toho (naštěstí) vyrostli a jediným mementem této doby zůstávají naše odvážné kreace v Need for Speed a krabice plná Tuning Magazínů kdesi na půdě.

Jenže pak tu byli i tací, kteří v tomto “zlatém věku tuningu” již disponovali vlastním vozem. A tak úpravám nestálo nic v cestě. Teda – většinou to všechno skončilo tak nějak na půli cesty. Nahrazení mřížky chladiče tahokovem, nastříkání brzdových bubnů a zakoupení kopnutých patnáctek na Annonci zvládl leckdo. Těm bohatším a zručnějším se poštěstilo vylepšit svůj vůz i nějakým tím neonem, subwooferem a snad i křídlem. A základní karosářský tuning – prahy z okapu a lízátko z laguny – zvládl také leckdo.

Jen ti nejbohatší a nejzarytější úpravci ale mohli své vozy vyzdobil laminátovými bodykity, tuningovými ráfky německých firem, nebo dokonce svatým grálem všech tunerů – lambodveřmi. Tací často v autě utopili nejednu výplatu a jejich proinvestované v jejich “showcarech” nezřídkakdy atakovaly sedmimístné sumy. Ale čas pokročil a doba se změnila. A tehdejší showcary se válejí po inzerci za zlomek původní ceny. 

Za méně než jednu průměrnou výplatu si tak můžete pořídit například tenhle žlutý Peugeot 106 s kompletním bodykitem a upraveným interiérem. Atmosférická jedna-jednička sice příliš výkonu neposkytne, potenciální protivníci ale dost možná vzdají závod ještě před startem. Nitrolahev na zadním platu totiž jasně ukazuje, že s tímhle káčátkem není radno si zahrávat.

Se stejným rozpočtem si můžete dovolit dokonce i ony zmiňované lambodveře. Stříbrná Xsara z Pelhřimova je sice prosta dalších zásadních kosmetických úprav, potěší ale levným provozem na LPG a dokonce i praktickým tažným zařízením.  Kromě lambodveří má namontovaný nezbytný “laďák” a dokonce i stavitelný podvozek. Víte, jak se říká, že neexistuje praktické, provozně levné a zábavné auto? Tak to už díky této Xsaře neplatí.

Trojici nejlevnějších vozů zakončíme bonbónkem pro opravdové fajnšmekry. Třídveřové vozy možná vypadají na první pohled dobře, autosedačku do nich ale nacpete jen stěží a skříň ze Sconta taky nepoberou. Naštěstí je tu ale tenhle praktický Renault Scénic z Pardubic. Malé MPV dostalo stylová černě lakovaná kola, vkusný laminátový bodykit a dokonce i originální airbrush lakování od místního umělce. Povšimněte si vycizelovaného interiéru s lakovanou stropnicí a vkusnými koberečky. Bohužel se z inzerátu dozvídáme, že tento klenot má problémy se zažehnutím motoru. Šikovný kutil si ale jistě vůz opraví a bude s ním znovu oslňovat kolemjdoucí.

Účelem tuningových úprav je mimo jiné i snaha o to, aby se majitel vozu odlišil od ostatních řidičů, kteří vlastní stejný typ auta. Třeba taková Octavia první generace – to je jistě skvělý vůz, bohužel je ale poněkud okoukaný. Pokud toužíte po jedničkové oktávce v kombíku s legendárním a geniálním motorem 1.9TDi 66kW, ale nemohli jste se smířit s její všedností, mám pro vás dokonalé řešení. Inzerovaná černobílá okrávka se designem inspiruje u legendárního “panda” zbarvení Toyoty AE86 (nápis “Fujivara tofu shop” se dá pořídit za pár korun) a bude jistě skvělým drifterským speciálem, ale zároveň i prostorným a pohodlným vozem pro každý den. A to vše za 3,5 litru nafty na sto kilometrů.

U “škodovek” zůstaneme i s dalším vozem. Pokud dáváte před kombíkem přednost agilnímu hatchbacku, je pro vás modročervená Fabia dovezená čerstvě z Německa jako stvořená. Vkusný bodykit doplňuje dvoubarevné lakování, nechybí speciální “lexus” světla a úpravy se nevyhnuly ani interiéru. Škoda jen, že není lakována pistáciovou barvou.

A jdeme do finále. Fajnšmekři vědí, že jedničkový Focus se vyznačuje skvělými jízdními vlastnostmi. Když se navíc poštěstí a pod kapotou přede nějaký zajímavější motor, je rozhodně o co stát. Červený Focus z Náchoda je vybaven nejsilnějším dvoulitrem o výkonu 96kW, navíc tomuto atmosférickému přímovstřiku sekunduje chip, který jistě výkon dále extraordinárně navyšuje. Vůz disponuje lambodveřmi , vzduchovým podvozkem, bodykitem, podsvícením, přečalouněným custom interiérem a má za sebou dokonce několik slavných vítězství na tuningových srazech. A teď může být vás za necelé dva průměrné platy. No není to nabídka století? (Ale teda teď žerty stranou, v tomhle Focusu fakt muselo protýct pěkných pár set tisíc…)

Dnešní výběr zakončíme mým dětským snem. Honda Civic coupé byla v každém díle Need for Speed moje první volba. V bílé barvě, modře podsvícená, s pořádným křídlem a dvouvýfukem. A teď je tady. Sice nemá úplně tu správnou barvu, ale jinak je to ona. Křivky bodykitu a lakovaný ventildekl dávají tušit, že s touhle Hondou bude moment, kdy zabere V-Tec opravdu intenzivní. Takže mě prosím omluvte, jedu do Tábora na nákupy. 

 

Líbí se vám klasický tuning z přelomu tisíciletí? Narazili jste v inzerci také na nějaký zajímavý tuningový projekt? A pořídili byste si takto upravené auto? Diskuze je vaše.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Csaba
14. února 2019, 17:49
6

Asi by se o tom všem dal napsat román, ale můj názor ve zkratce je takovýto:

reagovat
Romus
14. února 2019, 18:26
1

Tímhle jsem si fakt neprošel a to na to mám věk. Nikdy jsem nepochopil potřebu těchto autíčkářů "upravovat" základní motorizace těch nejnudnějších aut. I dnes, když potkám nějakej bejvalej "showcar" na 14" plechových kolech a s orvaným bodykitem, tak je mi z toho na blití...

reagovat
Ronoath
14. února 2019, 18:44
0

Asi jsem byl fakt divnej, když jsem v té době v NfS3 a podobných hrách proháněl Volva S70, S80 a další, která šla přes vytáčené spojení sehnat... posléze jsem přešel na Saaby a Volva, která jsem konvertoval do Mafie.

Tuning aut mě naprosto obešel, pokud pominu profesionální upravená auta v rally hrách...

reagovat
Pochtli
14. února 2019, 19:40
0

Zrovna ten scenic se v Pardubkách válí rok dva...
-
Komentář upraven 15. 2. 2019, 06:16:03

reagovat
Pochtli
14. února 2019, 19:45
6

To nebylo schválně, na noťas mi lehla kočka a já si toho "entrování" nevšiml.

Inženýr
15. února 2019, 13:32
1

Já to neviděl :(

Vojta Dobeš
16. února 2019, 20:54
0

Ani rok, ani dva. Spíš tak pět.

Pochtli
17. února 2019, 19:57
0

Inženýr: Napsala řádek paragrafů, pak přehmátla na enter, pak jsem stihl něco napsat já, pak odmlka s dalším entrováním.. :oD
Vojta: To byl hrubý odhad, vím, že už to tam straší docela dlouho a hádám, že je majitel hodně nešťastný, co si koupil za investiční vůz, hehe..

Knightrider
14. února 2019, 20:06
10

Tam žádní rychlí nejsou, jen zběsilí. :-D

reagovat
BubaaCZek
14. února 2019, 23:15
1

Objektivne je treba rict, ze ten Fokus a Civic jsou vazne krasavci. Predpokladam, ze uz to neprojde pres technickou. Nebo ten hacek je pouze v tom, ze si lidi netroufnout na ten image ksiltofkare?

reagovat
beastar
14. února 2019, 23:20
0

Myslíš že je to všechno postavený z dílů s homologací... Tolik k technický. A toho Focuse to bych neprotáhl technickou ani přes kluky kde se s nima znám X let a procházeli tam takový věci, že by se nestačili na ministerstvu bordelu divit.
-
Komentář upraven 14. 2. 2019, 23:21:05

beastar
14. února 2019, 23:18
0

Líbí se vám klasický tuning z přelomu tisíciletí? Narazili jste v inzerci také na nějaký zajímavý tuningový projekt? A pořídili byste si takto upravené auto? Diskuze je vaše.
------
Nelíbí. Ne z Čech a dlouho ne. Nepořídily (z Čech a bez homologace všech úprav) A ano diskuze je opravdu někdy moje.
To dole je maximální tuning kterej asi tak snesu aby mi to nedělalo špatně na žaludek, nebo to nevyvolalo záchvat smíchu.

reagovat
Inženýr
15. února 2019, 13:30
1

S tímhle jakožto s maximálním tuningem musím plně souhlasit. Ono to ovšem vypadá dobře jenom kvůli tomu, že to vypadá téměř jako plný originál, a ten originál je prostě furt hezčí. :)

beastar
15. února 2019, 14:26
3

No já tim chtěl hlavně říct, že důležitý pro mě je to co sídlí uvnitř pod kapotou. A jako max snesu kola a nějaký rozumný rozšíření. Nesnášim polepy, neony, křídla, umělý cokoliv, alien zpětný zrcátka, odklony, záklony... Tigří vzory atd. Nej věci dělá továrna, nebo profi zkušená firma. Viz. Amg atd. Raději šetřit na omlácený pojebany amg, než jakejkoliv hnus seshora.

ToMyx
15. února 2019, 14:28
0

Souhlas!

Rien
15. února 2019, 03:56
0

Skvelej vyber:))

reagovat
Pólin
15. února 2019, 07:06
9

Tenhle tuning mě chytl asi když mi bylo 14 let. Koupil jsem si jeden díl časopisu "Autosport a tuning" a zajel s otcem na jeden sraz do Slušovic. Už tehdy, jako malému fakanovi, se mě ti lidi a později i ty auta začaly zdát silně podezřelé :D. A úplně mě dorazila scénka, kdy na tom srazu ve Slušovicích byl takový burnout plácek a nějaký bejk se tam snažil dělat burnouty s Favoritem. Dopadlo to tak, že si vyzul jednu přední pneumatiku... :D

reagovat
custom1
15. února 2019, 07:51
2

Lhal bych, kdybych řekl, že mě to minulo. Samozřejmě, že ne... :)
Pár tuningových časáků jsem měl a jednou jsem byl i na tuningovém srazu. Rychle a zběsile jsem samozřejmě taky viděl. Dokonce jeden z mých oblíbených angličáků byla Honda Civic s bodykitem Wings West od Hot Wheels... :)))
Nicméně praktickou zkušenost s tuningovým vozem nemám žádnou, protože v době, kdy jsem měl řidičák, mě to už táhlo k americkým vozům a veškerou energii jsem směřoval tím směrem.
Dnes, s odstupem času, se na takto upravená auta dívám jako na retro. Mám ovšem na mysli auta z F&F, případně pěkně udělané úpravy (VeilSide, Wings West atd.). Z toho, co je v inzerci výše, je mi na blití.

Bude i nějaký článek o osmdesátkovém tuningu? Ten totiž zbožňuju! :)
Kadetty od Irmschera, Manty od Mattiga, Gemballa Avalanche, Rieger GTO atd.

reagovat
MGRR
15. února 2019, 08:35
2

Jezdil jsem kolem roku 1990? chvíli s Audi 100 C2? myslím 2.3 pětiválec :)
Až na ty kola a hustej oválnej výfuk (který tlumeně brblal, ale byl levnější než nový), to bylo myslím až na kola a spojlery Kamei originál. Jen se už nedal sehnat ten "origo" přední a zadní spoiler :) Tehdy frčela nová Fáčka, tak to jezdilo celkem fajn, bohužel asi za 12-14L :)

reagovat
custom1
15. února 2019, 08:44
0

Krásný veterán!

MGRR
15. února 2019, 09:06
0

Tehdy to bylo myslím desetileté auto :)

custom1
15. února 2019, 09:10
2

Takže zánovní kousek :)

bitner
15. února 2019, 08:40
7

Tohle jste si meli nechat na 1.4. Verim, ze vetsina tech inzeratu bude porad aktualni.

reagovat
Inženýr
15. února 2019, 13:36
5

No nevím nevím, mně ty nabídky nepřijdou tolik marný. Třeba tím Civikem kupé bych možná i nějakou dobu jezdil, pokud by mi dal těch 60 tisíc jak nabízí.

Vojtáno
15. února 2019, 09:30
7

K tomu Scenicu, bych se ani nepřiblížil natož abych v tom jezdil! To je i na zničení na destruction derby tak hnusný, že by do toho ostatní auta ani nenarážela, protože by se štítili! Tohle přece někdo nemůže myslet vážně? Ještě mi na zadním okně chybí nálepka Ortel a vypitá basa lahváčů v kufru...Fuj!
Ale ten Civic bych celkem bral, akorát bych ho komplet odstrojil a dal do původního stavu, vypadá opečovávaně..:D

reagovat
sumy
16. února 2019, 11:26
0

Presne tak, civica hodit do obyc barvy, interiér do původních plastů a je to pecka. Krídlo nekomu nadelit z krabku cigar a je hotovo. Opecovavanej je určitě a těch 118kW v takhle lehkým autě je úplně akorát. Vcelku se divim, protoze 118kW i v klasickým civicu bývají za násobně delší peníze. A to to bývají shnilotiny.

Ko
Kouzelník
16. února 2019, 20:23
1

Může hrát roli, že B16A (118kW) se do kupé nedával a odstrojování by taky něco stálo. A ze současné zkušenosti se Civicem vím, že venkovní vizuál o nesnilosti moc nevypovídá. Přiznám se, že mě v prvém okamžiku taky napadly záchranářské myšlenky. :-)

sumy
17. února 2019, 07:58
0

No mě právě taky :-D Kupatko jsem vždy chtěl. No a s B16A... Pravda, to tam nikdy nebylo, ale to nikoho netrápí. Nebýt ty posr... lambo dveře, tak jsem asi i hodně nahlodnutej. Jo a právě si jdu dát civica do dílny a jdu řezat prahy, tak o korozi na jinak hezkejch autech taky něco vím :-/

Ko
Kouzelník
17. února 2019, 10:34
0

Ty dveře by byl asi největší oříšek...Máš výhodu, že si s tím poradíš sám, já ho mám svého času taky na karosářské dílně a pohybuji o smysluplnosti, ale asi oba máme k 6G vztah (jestli teda děláš na tuším červeném fastbacku) a ten rácio porazí. ;-)

sumy
17. února 2019, 20:07
0

Jj, červený MB. Tak obyčejný a nenápadný auto, ale mě proste baví.

At
Atomas
15. února 2019, 10:42
3

Já měl kolem roku 2000 Astru sedan s 2.0 16V motorem. Jako tuning jsem sloupl označení motoru a nahradil jej označením 1.4. To bylo vše, co jsem kdy v mládí vytunil. Když o tom teď přemýšlím, vlastně jsem si v té době udělal z auta sleepera :-)

reagovat
ro
rock
15. února 2019, 11:21
4

Hmm, ten Civic... Honda Civic Coupé '94 je tak neuvěřitelně krásný a elegantní auto, že někomu, kdo se na ni odváží sáhnout, bych v zájmu zachování historických hodnot urazil ruce u samé řiti.

reagovat
ToMyx
15. února 2019, 11:54
6

Vnitřně to mám rozdělené na 'tuning' a 'úpravy'. Význam stejný, následky" jiné.
S 'tuningem' mám podvědomě spojené především podobné designové kreace jako v inzerátech. Tyhle exteriérové šílenosti jen přidávají hmotnost a riziko, že to jednou odpadne a někoho to skalpuje. Ano, design je subjektivní a možná tomu nerozumím, ale nechápu smysl dělat auto těžším a hůře ovladatelným = otravnějším. Jo aha, odlišit se. Není to málo?

S 'úpravami' mám spojené malé japonské garážičky s mužíky, kteří neustále pilně pracují nejen na vylepšení křivky výkonu motoru, ale i na lepším chlazení oleje, zkoušejí variace tlumičů, pružin, silentbloků, různých směsí brzdových desek a kotoučů a bůhví čeho, aby auto bylo ovladatelnější, aby bylo zábavnější a ve finále rychlejší. S tím je spojená další ožehavá věc. Raději budu šetřit 2 roky na kvalitní/ origo díly než abych si navěsil na auto něco z alibáby, ale hozené do fialového eloxu, aby to vypadalo cool. Vyrostl jsem na Best Motoring :-)

Smyslem úprav je pro mě na prvním místě zlepšení jízdních vlastností, větší radost při řízení nebo používání auta a také možnost lépe ten vehikl poznat a přizpůsobit svým potřebám. Pokud se auto upravuje od podvozku, přes brzdy, různé rozpěry, zpevnění až k motoru, často se malinko změní jeho design. Tím samozřejmě nemyslím, že se na auto nakoupí ty největší možný čínský repliky od japan racingu a pošle se to k zemi pěkně brousit vanu o retardéry :-)

Jsem příznivcem úprav za použití pokud možno origo dílů ze sportovějších verzí modelu nebo dílů, používaných u daného modelu v motorsportu. Jsou to 1000x odzkoušené cesty, které v domácích podmínkách nejsme schopni překonat i když ego a kluci v hospě tvrdí něco jiného :-) Prostě budu raději fandit sleeperům než replikám ferrari.

reagovat
ransom
15. února 2019, 12:00
5

Jedna z definic tuningáře, která mi utkvěla v paměti:
"Člověk, beze stínu pochybnosti přesvědčený o tom, že je chytřejší než automobilka"

Když jsem byl kluk, jeden mohl na ulici potkat třeba světle modrou Škodu 110L dovybavenou malým sportovním volantem a na bocích pod podélnou dělicí linií vkusně polepenou samolepící tapetou se vzorem dřeva. Pěkně léty po délce, v americkém stylu. A k tomu chromované mlhovky se žlutým sklem a plechové poklice na původních kolech obutých do posledního výkřiku gumárenského průmyslu - radiálek OR6 155/14. Když tak o tom přemýšlím, ono to nevypadalo ani zdaleka tak debilně, jako většina těch současných tuningových polucí.
Mým snem -náctiletého byla kupodivu Tatra 603 nebo Carevna. V originále.

reagovat
HeavySmoker
15. února 2019, 13:01
7

Z inzerátu tej Oktávie:

"Možná výměna s oboustranným doplatkem,nejlépe za Skůtr 125ccm,ale nabízejte cokoli."

Myslím že to hovorí za všetko :D

reagovat
Inženýr
15. února 2019, 13:25
2

Téměř každé auto v článku je dílem tzv. tuzingu, nikoliv kvalitního, účelového a prakticky vždy drahého tuningu. Třeba můj známý měl v dobách F&F a Undergroundů docela dost vytuněnou Hondu Prelude 2.2, ale přestože tam měl pár nálepek a velké křídlo, bylo to dílo kvalitního tuningu za hodně peněz. Pak ji prodal nějakému mladíkovi, který ji za několik hodin rozmlátil o svodidla..

Pokud mám mluvit za sebe, tak veškeré úpravy jdou mimo mě, a hned jak vidím cokoliv nestandardního, je to jako pěst na oko. Nejčastěji vídám třeba Mercedesy generace W203 (a další modely z toho období), jak mají na chladiči velkou hvězdu po vzoru novějších Merglů. V extrémních případech tam "umělec" nechá i originální zaměřovač, a to je pak ten pravý kolotoč. Když něco podobného vidím v inzerci, tak se automaticky dívám jinam, a pokud bych našel opravdu hezkou a zachovalou ojetinu s podobnou "úpravou", tak bych tomu člověku vysloveně řekl že pokud to neuvede do normálního stavu, má to hodnotu blízkou nule.

V NFS Underground 2 jsem jako malý kluk strávil snad stovky hodin, a doteď si pamatuji jak mě štvalo to, že nepůjdu dál dokud moje auta nebudou vypadat jak z cirkusu. Sám jsem to vždycky tunil jen tak decentně - větší kola (nikoliv největší), mírně zatmavená skla, a pár repráčků do kufru. :) Ono taky decentní tuning nemusí vypadat špatně ani v reálu, ale jak jsem řekl - cením si pouze maximálně tovární stav.

reagovat
ToMyx
15. února 2019, 14:21
1

Pane Inženýr, ty hodiny s NFSU máme společné, to byly časy. A přesně to jediné mě štvalo též. Dokud na autě nebylo dostatečné množství vylepšení (čti nejlepší megakřídlo, ale také nejlepší turbo), nešlo to dál. Měl jsem rád vlastně to co teď. Decentní úpravy designu ext. veškeré možné úpravy funkčních komponent pro uživatelskou přívětivost a fun factor. V NFSU to bylo fajn, prachy se daly vydělat za pár minut, v životě už je to bohužel jiné.
Každopádně souhlas s tím, že funkční úpravy nejsou zadarmo a to na jakémkoli autě.
-
Komentář upraven 15. 2. 2019, 14:30:01

custom1
15. února 2019, 13:31
1

Jak tady o tom všem píšete, tak mě to navnadilo natolik, že asi zajdu do sklepa, pohledám více než pětisetstránkový katalog D&W z druhé poloviny devadesátých let a pořádně pohoním... :D

reagovat
ransom
15. února 2019, 14:03
5

Uměl by mi někdo vysvětlit smysl takového vyvrácení náprav?
Ze všeho nejvíc mi to připomíná, jak jsme kdysi na vojně (nechtíc) naložili na sklopku Tatra 148 cca 27 tun písku.

reagovat
Pólin
17. února 2019, 17:40
0

Třeba je to fakt ultra master přestavba a narval tam nosnou rouru s polonápravama z nějaké tatry :D Ale vážně: fakt tohle nechápu...musí to na draka jezdit, musí to "žvýkat" pneumatiky jako prase, bude to dřít báchorem o zem... a navíc to ještě vypadá puberťácky. Prostě nic to nedlá dobře, ani to dobře nevypadá...nevím z jaké strany to vzít, aby to dávalo slespoň nějaký smysl....fakt záhada

Sedrik
15. února 2019, 14:39
1

NFS Underground 1 i 2 jsou moje nejoblíbenější díly série a F&F mám taky rád (jak psal kdysi D-FENS, jsou to v podstatě Rychlé šípy s autama :) - aspoň ten první díl). Takže Tuning/tuzing v PC hrách mě baví a moc rád "dělám" kreace, které by se na silnici nejspíš ani nerozjely (poslední kousky v NFS Payback na PS4).

Nicméně sám jsem v realu anti-tuningový. Moje filosofie je, že pokud mi nestačí výkon a chci rychlejší auto, tak nebudu chipovat svoje auto na vyšší výkon, ale koupím si rychlejší auto z fabriky. Jediné, co uznávám (a sám dělám) jsou výkonnější brzdy.

Vizuální tuning jde (v realu) úplně mimo mě - nevozím ani žádné nálepky (jako třeba rádia Beat) - nic.

A měl jsem to "štěstí", že jsem viděl vystupovat muže, cca 40 let věku z Mini cooper JCW s lambo dveřmi a divokým válečným malováním a to byl tak smutný pohled, že mi jej bylo až líto.

reagovat
Knightrider
15. února 2019, 15:13
2

Já se teda přiznám, že jsem taky hroznej tuningář a všechny svoje auta upravuju, ale myslím, že to nedopadlo úplně tragicky, i když samozřejmě každýmu se líbí něco jinýho. Ono je to hodně o osobním vkusu a preferencích. A samozřejmě o financích, ale ty věci nahoře, tam je problém v tom, že už ten základ, kterej se upravuje, je totálně nezajímavej. A když se přidá nesoudnej majitel, tak to prostě nemůže dopadnout dobře.

reagovat
Matěj Podhorský
15. února 2019, 15:47
1

Tak já se přiznám, že tvůj Pontiac a Mustang úplně nekonvenují mému vkusu, ale zas, buďme fér, jsou to tvoje auta, líbí se ti tak jak jsou/byla, za mě zcela v pořádku :)

Samozřejmě na můj názor se nikdo neptal že :D moje představa ideálního auta také asi málokoho osloví, a proto tento projekt (a z mnoha jiných důvodů) nikdy nespatří světlo světa

Knightrider
15. února 2019, 19:32
0

Však jo. Každej má jinej vkus.

MGRR
15. února 2019, 20:14
0

Ten černej Mustang vypadá vymazleně.

ToMyx
19. února 2019, 11:02
0

Toho černého Pontiaca s tím "správným" motorem jsem obdivoval kdykoli jsem zahlédl, pro mě pořád nádherné a neokoukané auto.

Knightrider
19. února 2019, 15:23
0

I pro mně je to pořád krásný auto. A správný motor samozřejmě nechyběl. Ona verze Trans Am ani s ničím jiným, než s celohliníkovým Chevroletem small block LS1 5,7L V8 z Corvetty C5 nebyla. Tyhle ročníky jsou i na srazech US cars dodnes velkou vzácností a Trans Am v podstatě nevidno ani tam. Ale shodou okolností jeden Trans Am jezdíval dlouhá léta na Praze 5 v Nových Butovicích.

STANLI
15. února 2019, 16:23
0

Že mě je něj "tuning" ten, že dám auto po technický stránce do pohody a pak třeba řeším brzdy, podvozek, pneu a pak někdy možná motor... Ale úprava vzhledu? Když se mi to auto nelíbí tak, jak je, tak proč sem si ho kupoval? :)

reagovat
Za
Zazaa
17. února 2019, 16:58
1

Ja se teda musim priznat, ze sem pred casem vazne uvazoval nad Scirrocem Rieger s krasne nesmyslnou sirkou zadnich BBS ;-)
A vlastne lituju ze to nedopadlo a asi me to nepreslo :-)

reagovat
Irwinek
17. února 2019, 19:33
1

Vy by jste jednoho otrávili :-(
teď, zrovna teď, když v Kauflandu konečně dostali ty kostky na zrcátko, co přidaj 7 km/h a ty svítící čepičky ventilků, co přidaj další 2 km/h , přijdete s takovýmhle článkem :-D

reagovat
Testeuros
24. února 2019, 19:38
0
reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3,7 V6 Kabrio 2014
Ford Mustang 3,7 V6 Kabrio

2014 rok výroby
309 koní výkon
3 731 ccm objem

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem