načítám data...

Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Automobilové sny máme všichni. Vybírat vysněný vůz je velice příjemná činnost. Jaká je však vaše noční můra? Chováte k nějakému vozu nezměrný odpor?

zobrazit celou galeriiAutíčkář se ptá: Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Musím se přiznat, že k dnešnímu tématu mě přivedl jeden z blogů (že neznáte naše blogy? Velká chyba, je tam spousta zajímavého čtení). Je to totiž mnohem zajímavější otázka, než by se na první pohled mohlo zdát. O jakých vozech sníme, která auta si přejeme o tom všem se píše poměrně často. Pro někoho jsou modlou italští mistři emocí, pro jiného je zase tím nejlepším anglická elegance, další nedá dopustit na mechanickou vytříbenost Japonců či preciznost Němců. Zapomínat nesmíme ani na americké stroje a jejich jedinečné motory. Automobilový svět je rozmanitý a stejně tak chutě nadšenců. Jaké jsou však vaše nechutě? Budou stejně tak rozličné nebo naopak najdeme jednoho “odpadlíka”, který spojuje více lidí? 

Dlouho jsem přemýšlel, co by mělo být tou hlavní vlastností, která mi dokáže zkazit pocit z celého auta? Že by chronická nespolehlivost? Asi těžko, to bych totiž ve skrytu duše nikdy nemohl toužit po něčem takovém, jako je Range Rover P38. Takže nespolehlivost mě neodradí. Co design? Mohl bych si koupit auto, které není hezké a nelíbí se mi? Jasně, že mohl. Porsche Panamera první generace bych bral hned a vůbec by mi nevadilo, že bych k němu musel chodit s pytlem na hlavě, abych na něj nemusel koukat. Dokázal by mě odradit “nedobrý” motor? Vůbec, sežeňte mi žlutou Mazdu RX-8 a budu šťastný i s tím proklínaným Wankelem. Nepřekousnul bych mizerné jízdní vlastnosti? Takový Range Rover Sport první generace s kompresorem bych si užíval navzdory prkennému podvozku, který není ani sportovní ani pohodlný. Nedokázal jsem přijít na jedinou důležitou vlastnost, která by mě dokázala odradit od automobilu, jenž se mi v jiné oblasti líbí. Musí to být tedy soubor vlastností, nepřekousnul bych auto, které nefunguje jako celek v ničem. Existuje něco takového? 

Vymýšlením onoho auta, které bych si nevzal, ani kdyby mi ho někdo nutil zadarmo, jsem strávil opravdu mnoho času a přistoupil k tomu opravdu zodpovědně. Abych si to ztížil, rozhodl jsem se vybírat jen auta vyrobená po roce 2000, abych trochu rozboural teorii o tom, že v dnešní době se nedělají vyloženě špatné vozy. Zabrousit mezi devadesátkové Korejce by bylo příliš jednoduché a nedůstojné a my tady na Autíčkáři rádi řešíme větší výzvy. Takže co jsem tedy vymyslel? Jaké je auto, ke kterému chovám odpor takový, že bych raději jezdil MHD, než abych usedl za jeho volant? Virbl prosím… Mým “macchina non grata” je druhá generace Škody Fabia RS. A hned vám vysvětlím, co mě k takovému soudu vede. 

Už první Fabia RS byla velmi diskutovaným autem. Mohl za to především vznětový motor pod její kapotou. Automobiloví nadšenci nemohli překousnout, že sportovněji laděný vůz pohání plebejský diesel. Prý to tam nepatří. Kupodivu, já s jedničkovou Fabií RS nikdy neměl problém. Legendární 1.9 TDI sice neoplývá kdovíjak sportovním talentem, ale s nevelkým hatchbackem hýbal celkem rozumně a jako bonus přidával velmi střídmé nároky na palivo, jakkoli je tato vlastnost u podobně koncipovaného auta naprosto irelevantní. Škodovka však vyslyšela volání a druhou generaci městského hatchbacku osadila přeplňovaným zážehovým agregátem. A mohla si klidně ušetřit tu práci, protože na tomhle autě bylo špatně snad úplně všechno. Druhá Fabia nebyla hezké auto a vykřesat aspoň minimální záblesk něčeho pěkného se nepovedlo ani na sportovní verzi, která si pomáhala sníženým podvozkem a většími koly. Pořád to vypadalo jak úzká a vysoká nudle. Však si užila do sytosti jízlivých poznámek a přezdívek. Špatný byl také podvozek. Škodovku obvykle chválíme za rozumně kompromisní ladění svých modelů, které bývají poměrně příjemné na českých silnicích, ale i mistr tesař se někdy utne. V případě Fabie RS se utnul pořádně. Tragický komfort vyvolával otázky, jestli náhodou výplň tlumičů netvořily diamanty a pružiny byly snad ze žuly. Tohle auto by poskakovalo i silnici ze skla. S tím se pojí i chování při rychlejší jízdě, kdy hlavním cílem nebylo co nejrychlejší projetí zatáčky, nýbrž udržení auta na silnici. A korunku tomu nasazoval nepovedený motor 1.4 TSI Twin charger, který kombinoval přeplňování kompresorem a turbodmychadlem zároveň. Ne, že by to nejelo, to bych tomu zase křivdil. Ale charakter je pro tento motor sprosté slovo. Je unylý, neradostný a není divu, že upadl v zapomnění. Při pokusech o rychlou jízdu také překvapoval svým nezměrným apetitem, za který by se nemusely stydět ani plnotučné americké osmiválce. A chcete-li se večer pobavit, nalejte si sklenici vína, otevřete Google a začněte hledat informace o jeho spolehlivosti. Je to vskutku humorné čtení (pokud nejste majitel). Plusové body nesbíralo ani sedmistupňové DSG, které řadilo velmi necitlivě. Tohle auto se prostě nepovedlo a já osobně bych se raději dopravoval mastnou tyčí, než řídil tento pseudo hothatch. 

Jaké auto nesmí vám přes práh? Chováte k nějakému modelu takový odpor, že byste jej odmítli i kdyby vám jej někdo nabízel zdarma? Diskuze je vaše. 

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ro
rock
15. října 2019, 19:00
5

Tesla X

reagovat
ma
martinw
15. října 2019, 19:17
0

...sis trochu zapřeháněl :D

ro
rock
15. října 2019, 20:33
18

Proč?
- je svým druhem pohonu omezující a nutila by mne dělat nějaké změny v navyklých životních schématech i v bydlení (obojí je proveditelné, ale proč bych se měl přizpůsobovat já, když se může přizpůsobit auto). To je ale společné všem elektrovozítkům
- vytáčí mne politický hype kolem elektromobility a asi styděl bych se sám za sebe, kdybych se dobrovolně připojil k sektě elektrofanatiků. To je ale také společné všem elektrovozítkům
- je neuvěřitelně ošklivá - narozdíl od třeba už poněkud zastaralého, ale pořád elegantního Modelu S, když už jsme u Tesly. Dokonce i ta níž zmiňovaná Multipla má něco do sebe, Model X ne.
- je mizerně zpracovaná, zvlášť s ohledem na třídu, do které by ráda patřila
- a svojí spotřebou někde v rozmezí 25-35 kWh/100km už vlastně není ani ekologická

Suma sumárum, kdyby mi ji někdo vnutil zadarmo, práh by nepřejela, poslal bych ji do světa a opatřil si něco zajímavějšího.

BubaaCZek
15. října 2019, 21:55
1

Oškliva? Videls to i naživo? Na to jak je obří je to genialně "ožužlané větrem v dvoukilu". Ja jsem se nemohl vynadivat.

ro
rock
15. října 2019, 22:03
2

Jasně že viděl. Ocucanej bonbón. Opticky působí ještě těžší, než těch 2.4 t.

Vojta Nekvapil
16. října 2019, 08:22
2

Teslu nebrat kvůli příšerně kvalitě zpracování. O prakticky neexistujícím testování prototypu nemluvě. Neřešené chyby v sw jsou třešničkou na dortu. Pohon od Tesly ok ale v kastli třeba od mercedesu.

BubaaCZek
16. října 2019, 09:07
1

Odkud čerpaš info Vojto? Muj nejlepsi kamarad ma Sko P100D rok a pul a s tim autem jsem casto ve styku. Pohodlny, prijemny, bezproblemovy spolecnik. Jako třešnička fičury a zrychleni co ti hne krkem. Neni to žádna katastrofa, jak tady naznačuješ. To auto si snadno zamiluješ a budeš s potěšením užívat.

beastar
16. října 2019, 11:47
0

Těžko bubu:D Je to o kuse jak u Hyundai v 90. letech. A to ještě ty Ska jsou top... Nahoře se mluví o X. Ještě aby S za ty prachy nebylo příjemný. Predražný trendy krámy pro tupy amíky a zadotovaný gréťany...

BubaaCZek
16. října 2019, 12:22
2

Je spousta dnesnich aut, ktere kdybych dostal zadarmo, treba jako sluzebak, tak bych uplne nadsen nebyl. Zrovna Tesla mezi ne rozhodne nepatri a byl bych vysmaty jak lečo. Pro moje "navykle zivotni schemata" totalně ok. Odmitat tyhle moderni vytvory, pokud zrovna nepotrebujes často jezdit velke dalky, je podle mě čistá póza. Krab se alespoň neboji přiznat, že demonstrativně bojkotuje.

Vojta Nekvapil
16. října 2019, 22:55
0

Neboj. Auta Tesly jsem si prolezli na dílně analýzy konstrukce. Hromadu věci neřeší a u dalších je vidět, že chybí zkušenosti s výrobou. Když koukneš na auto weby tak hromada problémů tiskem prošla. Třeba ta sd karta v MCU se teď objevila i na autoforum. Prima je třeba kouknout na YT kanál Rich rebulds, který Tesly opravuje. Nejvíce se uspěchané vývoj a nedoladena výroba projevuje u modelu 3. Neslyšel jsem třeba o žádném jiném autě kterému by za silného deště upadnul zadní nárazník. Teď se třeba řeší slicovani nárazníku a to že kvůli tomu reznou i měsíce stará auta. O komedii s update funkce summon nemluvě. Teslu beru jako Apple. Má silnou komunitu ale nenabízí oproti příchozí konkurenci nic extra. Pokud ji nepodrzi komunita, tak do pár let bude na prodej.

Adam Forman
17. října 2019, 06:27
1

X-ko je jediná Tesla, kterou bych bral. Kvůli těm zadním dveřím. Jo, všechno ostatní je naprd (a dobře popsáno výše Vojtou a Rockem), ale viděli jste naživo ty dveře? Boží

Bavoraczech
17. října 2019, 11:17
3

Vojta: S Apple je to jinak. Oni třeba ty telefony proste fungují. Fungují jednodušeji a fungují dlouho. Jak jsou unifikované, tak je na ně hromada příslušenství a náhradních dílů za babku. Zkuste si sehnat díly na zánovní Huawei... Zkrátka Apple beru z pohledu auta jako Škodovku. To je auto pro lidi co je nezajímá řízení. Apple je zase telefon pro lidi co neřeší telefony. Počítače jsou vlastně postavené podobně jako ty běžné na Linuxu, ale pro lidi co nechtějí nebo nepotřebují být vyloženě počítačoví geeci.

ro
rock
17. října 2019, 12:34
2

S tím Applem to není tak docela pravda. Lidi, co neřeší telefony, by nevytvořili komunitu, jejíž členové jsou schopni strávit několik dní a nocí před apple storem, když se chystá nový model, nehroutily by se pod jejich náporem servery, když apple pořádá keynoty, nebyli by ochotní obětovat ledvinu za nový telefon atd atd., nebyli by ochotní akceptovat applovský přístup "víme, co je pro vás dobré" (nestandardními konektory počínaje a sníženou ochotou pracovat s multimédii bez itunes konče).
A jestli fungují jednodušeji a déle než android... možná dřív, ale už to neplatí. Zrovna teď vyřazuji starej samsung (nižší třídy když byl novej, žádná vlajková loď) s androidem 5.1 - tedy systém z r. 2015, přístroj není o nic novější - a ono to běhalo naprosto plynule. Kdyby mi nevyvstala potřeba dvousimkového přístroje, klidně bych další roky žil bez pocitu, že jsem omezován.

Vojta Nekvapil
17. října 2019, 19:59
-1

No o ekosystému Applu se dá napsat taky hromada věci. Je pěkně, že máš hromadu příslušenství ale s každým modelem ho musíš vyměnit. Jednou máš appli konektor, pak zase thunderbolt, následuje usb c a pak to směřuje zase do pryč. Dostupnost náhradních dílů? Tak displej můžeš mít jen a pouze vyměněné applem pokud chceš aby fungovalo touch id. Plus další všemožné klacky pod nohy. Apple chce prodávat hromadu zařízení. Ne je udržovat při životě. Co se týče notebooku tak te odkazu na videa Louise Rossmana. Mě uzavřený ekosystém Apple nevyhovuje. Ios mi nesedí, výběr HW omezený a třeba sluchátkový jack obětovat nechci.

Vojta Nekvapil
17. října 2019, 20:01
0

Adame. Ty dveře jsou sice pěkné ale jakmile zaparkujes jedním kolem na obrubník, tak se nemusí zavřít. Kastle díky této konstrukcí nemá velkou tuhost.

Adam Forman
18. října 2019, 06:18
0

Ale jsou boží! Já bych si to koupil kvůli dveřím. Být milionář a moct to nechat v garáži a jezdit něčím normálním, samozřejmě.

nixx
15. října 2019, 19:14
-1

Multipla ... jakákoliv ... a nejenže nesmí k nám domů, ale snad i kdyby si ji dovezl soused tak bych mu musel zavolat odtah.

reagovat
Ve
Venifko
15. října 2019, 19:19
1

Pro mne je to poslední verze Forestra. Zarytý subarista v rodině nutně potřeboval nový model, neboť jeho oblíbené Subaru začalo po 15 letech dosluhovat. Koupil Forestra v 2.0 benzín, řízení gumové, řazení nepřesné, stejně spojka zabírá jak se jí chce, a ten kvůli emisím škrcený dvoulitr "jede" snad i hůř než tříválec bez turba. Pod pedálem je jakejsi kus gumy, což vyvolává pocit seklýho koberečku pod pedálem. Oproti tomu byl starý Forester (r.v. 2004) skoro až sportovním autem, na sněhu zábavným, to rozhodně o novým říct nemůžu. Povedlo se mu jako prvnímu autu ve mne vyvolat nechuť k jeho řízení a snad poprvé jsem se cítil nešťastným za volantem.

reagovat
Ji
Jiří Blach
15. října 2019, 19:20
0

Těch je.. Eos v naftě (promiň, Kláro), TT v naftě, skoro všechno s 1,4 TDi, Xsara Picasso, C4 Picasso (první), starší Peugeot 308, Kia Venga/ix25.. :D

reagovat
Bavoraczech
16. října 2019, 14:44
0

A proč ti frantíci ne? Já jsem s tím náramně spokojený...

Ji
Jiří Blach
16. října 2019, 21:15
0

Neházím je na hromadu, naopak skoro víc jich mám rád, než nemám. Snad nejlepší vzpomínky z dětství mám z lítání v zadních sedačkách 309 GTi. Bohužel nejhorší jízdu si vážně asi zaslouží, nutno říct značně ojetá, C4 Picasso, kde nebylo snad nic dobře, elektrika zblázněná, podvozek si dělal co chtěl, interiér na blití, týkalo se to toho konkrétního kusu, ale zhnusilo mi to celou řadu. Na tu starší 308 jsem prostě asi jen alergický z denního potkávání s naprosto zmateným člověkem za volantem.

ma
martinw
15. října 2019, 19:20
-1

auto na vodík, bojím se výbuchu

reagovat
Bagett'o'mobile
15. října 2019, 19:24
4

Možná nemám toliko zkušeností s řízením těchto wannabe skvostů, ale když taková auta potkávám, zasahuje mě úzkost z představy, že by život byl tak nespravedlivý a já tím musel jet.
Peugeot 206 Plus - 206 byla mým oblíbeným NFS U2 autem a tak mě naprosto irituje pohled na obrovská světla tohoto monstra každou cestou do/ze školy. Ty zadní světla naštěstí toliko neutrpěla, ale taky žádná sláva.
BMW 3/5 GT - tady asi není třeba vysvětlení.
Renault Thalia (Dacia Logan) - jak mohli udělat z krásného Clia takovou hrůzu?! To je na soud v Haagu.
BMW E36/46 Compact - kufr na coupé báwu je takový průměr ve své tříde, tak jak přilákat zákazníky? Uříznem ho!
Audi A2 - nenávidíte svého partnera, ale chce po vás auto? Say no more.
Fiat Brava - nevím, čeho chtěli těmi světly dosáhnout, ale pokud to bylo působit obtíže přihlížejícím vaší sebetorturou kdykoliv jedete kolem, mohou inženýři slavit úspěch.
Hyundai ix20 - naše výzkumu zjistily, že důchodci nevěří malým autům...tak je zvětšíme
"Stylová" SUV - s Géčkem a černou X7 jezdí mafiáni, Jeepem Američani z podhůří českého pohraničí a Hummerem [email protected]#éni.
VW T-Roc, Peugeot 2008, Renault Kadjar, Citroen Cactus a všechny ostatní FWD crossovery, do kterých dáte možná jedno nevyvinuté dítě a nákup z DMka - pokud prostě nemáš prachy na SUV, tak v crossoveru to oznámíš celému světu a neuděláš dojem, jak si myslíš.
Škoda Roomster - kámo, Yettiho ti naboural někdo se skříní! Ne v pohodě, já to tak koupil ...
BMW 3xxD - asi jsem mladý purista, ale coupé v naftě? oh hell no
Určitě jsem dalších 50% hrůz (radši) zapomněl a taky někoho pohoršil, ale už jsem asi takový :-)

reagovat
skretik
15. října 2019, 19:58
4

Jsem pohoršen !
Já bych zapálil Peugeot 3008 ! :D

krab
15. října 2019, 19:31
0

Mě ten Beastar taky inspiroval v tomhle tématu, ale nestihnul jsem to ani napsat do blogu, vlastně když už jsem to tak nějak začínal psát, napadlo mne, že bude zajímavější se víc rozepsat o tom Fiatu 124 Spider, než vymýšlet jaká auta mi nesmí přes práh.

A přemýšlel jsem nad vším možným. Ano korejci z 90. let jsou snadný terč. Pak mě napadnul můj někdejší GMC Jimmy 4.3 (alias Chevy Blazer) On to byl vlastně nebetyčný křáp. Ale měl takovou zajímavou duši. To je stejný jak Dan píše s tím Range Roverem. A taky jsem nechtěl vybírat z auta, která jsem neřídil...

Pak mě napadla Fabia I. generace Junior. O ní jsem loni dokonce dobrovolně psal jeden článek. Byl jsem dost zděšen tím o kolik to auto bylo vlastně horší než jsem si původně představoval. Protože Fábku 1.2 HTP jsem kdysi měl a tehdy mě tak strašná nepřišla... Ale ta verze bez posilovače řízení, který je pak gumový jak...no ani nevím jak moc, prostě gumový, byla fakt úděsná.

A teď jsem nedávno řídil UAZ Hunter. A to je tak silnej zážitek, že to auto je vlastně boží tím, jak je to veterán. Takhle mám odpor k současnému Rusku a čemukoliv co sympatizuje s Putinem. Ale to auto za to nemůže. On je to derivát válečnýho Jeepu, okoukaný americký Bantam, pak tedy Willys Overland, motor prvních gazíků byl licenční Ford atd... Zatímco oni ten Jeep vylepšovali rychlejším tempem, ač to nevypadá, rusové dělali pořád gazíky. Pak z nich byly Uazy a pak přišel model 461 a to je Hunter dodnes. A po půlhodině řízení Hunteru jsem se z něj vlastně radoval...

A pak mě napadlo daleko horší auto. Skutečně příšerný auto, který jsem svého času nesnášel ( a používal na služební cesty) byl Renault Fluence. To jsem opravdu rád neměl....

Ale ani Fluence není tím nejhorším ze světa automobilizmu co bych nechtěl nikdy ani zadarmo. A tím je elektromobil. Je úplně jedno jaký. Vím, že jsou některé rychlé, některé ujedou už dost kilometrů, jsou vlastně technicky pokrokové, ale nesnáším je všechny úplně stejně. Myslím že ten odpor k nim vykrystalizoval nejvíc letos. A nemůžou za to ty stroje, ale politická propaganda co za tím stojí. Takže u mě zrovna jako u kolegy "rock" prostě elektromobil. Doufám, že si nikdy žádný za svého života doopravdy nekoupím.

reagovat
Matěj Podhorský
15. října 2019, 21:54
1

Přitom jsi sám uznal v nějaké debatě, že by vlastně na ty tvoje denní cesty z vesnice do Prahy a zpět byl elektormobil naprosto dostačující ;)

krab
15. října 2019, 22:06
2

Ale to asi i jo... Ale rozhodnul jsem se elektromobily demonstrativně bojkotovat.

ransom
15. října 2019, 19:41
4

Zadarmo mi můžete dát jakékoli nové auto. Kdyby se mi nelíbilo, střelím ho.
Určitě bych si nenechal kteroukoli Fabii, protože jsem fabiofob.

reagovat
Liqid
15. října 2019, 20:39
0

Prius...ten bych opravdu nechtěl, větší hnus neznám a jejich majitelé jsou regulérní sekta. Ale s ohledem na svoje fóbie, dám přednost libovolnému autu před MHD, tož tak :)

reagovat
Pochtli
15. října 2019, 20:42
2

Jakýkoliv samohyb se základním motorizací v holobytu - jízda a ergonomie je spíš utrpení.
Jakýkoliv super/hypersport - sice hezký svezení, ale kdo to má uživit?
Jakýkoliv olítaný vergl, na kterém je už na první pohled vidět, že by bylo lepší ho rovnou hodit ze skály.

reagovat
Jimi
15. října 2019, 21:06
0

Pokud to jde hned prodat nebo darovat, tak by mi nic nevadilo... ale v principu jsem byl že začátku vždy rád za každou zkušenost...top je ale i tak Daewoo Tico.

reagovat
Tomáš Trýska
15. října 2019, 21:14
3

Libovolnej osobák spalující naftu.

reagovat
Matěj Podhorský
15. října 2019, 21:52
4

z aut nic, pokud je to míněno skutečně zadarmo, ale jinak Aixam a podobné ďáblovy saňky

reagovat
abc
15. října 2019, 22:19
-2

Toho je fakt hodně. Napadá mě Primera, Almera, Yaris, jakýkoliv Hyundai, E30, E39, Mercedes W210, Karoq, Kamiq, Rapid, ...

Zmiňovaná Fabia II 1.4 TDI - párkrát za rok ji řídím a kupodivu se mi s tím jelo vždy příjemně. Nevadí mi posez, podvozek, ovládání, výhled; dokonce i ten mega-turbo-lag mě nějakým zvrhlým způsobem baví. Ten PD motor má výbušnější reakci než common raily, dají se šlapat meziplyny. Ale vlastnit bych to teda fakt nechtěl, jsme lidi...

reagovat
Adam
16. října 2019, 12:18
4

Proč 30 a 39?

abc
16. října 2019, 16:04
1

E30 se mi nelíbí, celý život mi to připomíná žigul. Čistě subjektivní věc. A je příliš úzká. Není důvod (pro mě) pro E30, když existuje E36 a E46. Navíc je to zadokolka bez ASR - díky, nechci.

E39 se mi dřív líbila, ale za posledních 10 let strašně zestárla a je v nejhorších letech. Zepředu s těmi obrovskými světlomety vypadá jak sova. E46, která je +- ze stejné doby, za mě vypadá zevnitř i zvenku celkem přijatelně i dnes (pokud je v dobré konfiguraci).

krab
16. října 2019, 16:52
1

Vida, teď ještě víc takových... A až najednou většina majitelů E30 M3 zjistí, že vypadají tak trochu jako žigul ceny zas spadnou pod milion a jednu si hned koupim :) Stejně tak Alfa Romeo GT Veloce, ta má k žigulíku ještě blíž :-D

PS: negativní názor na E30 či E39 jsem už strašně dlouho od nikoho nečetl. Zajímavý...

Jimi
16. října 2019, 21:07
0

abc: s E30/39 to mám stejně... a vzpomínka, když první jízda v BMW byla v bílem 324d 4d, líný, stísněný, ale dobrý zvuk a jízdní vlastnosti...

abc
16. října 2019, 23:38
0

další auto, ve kterém bych opravdu nechtěl jezdit (a přitom asi není špatné) je Fiat Coupé. hyundaie házím do jednoho pytle, ale vrchol dekadence pro mě je asi model Matrix.

Třeba taková Multipla mi nevadí, protože je tam prostě evidentní, že to nemohl myslet nikdo vážně.

ToMyx
18. října 2019, 17:00
0

abc: Zajímavé. V čem kromě "neprůstřelné" spolehlivosti to Coupé tak ekluje? Jen design? Chvíli jsem měl tu čest (jedny prázdniny před cca 15 lety) a to auto mi přišlo v pohodě a těch 140kw s tím hýbalo hezky.

Ev
Evlo
15. října 2019, 22:58
0

Cokoliv s pravostarannym rizenim, samo v zemi kde se stim nejezdi, treba v CR, fakt se smeju vzdycky lidem co s tim vidim jezdit.

reagovat
Vojta Nekvapil
16. října 2019, 08:24
7

Nemáš náhodou pravostranou Mx5?

beastar
16. října 2019, 16:01
0

To ze ji má on mě nepřekvapuje

Ev
Evlo
16. října 2019, 17:41
0

Vsak jo, to je jen pro socky co nemaj na normalni auto.

beastar
17. října 2019, 01:14
0

To nikdo netvrdí. Jen zrovna u auta do kila nutně muset jezdit pro rhd. Jestli tam jakože běžne jezdis dělat do prádelny tak proč si jednu za vejplatu neprivest.

Ev
Evlo
17. října 2019, 16:07
0

Alespon mam poctivou praci misto okradani lidi

beastar
17. října 2019, 16:39
1

Njn i na to musis mit fistrona. Jenze ty si loupák
.... To je těžký

Lu
Luksov
15. října 2019, 23:15
0

Citroen C4 Picasso, naprosto otřesné auto a obzvlášť v kombinaci motoru 1.6hdi s naprosto dementní robotickou převodovkou. C3 Picasso taky. Dále třeba Škoda Roomster.. Takový papamobil... S motory 1.2htp a 1.4tdi je to úplné terno..
Téměř jakákoliv Dacie.. Nové auto za čtvrt milionu? Za to bych nedal ani 50 tisíc.. Z kvality použitých materiálů se mi chce zvracet.. Motor 0.9tce? Který na dálnici při malinko svižnějším tempu jel za 11 litrů na sto? Nebo teda spíš nejel.

reagovat
Bavoraczech
16. října 2019, 14:49
0

jo naftovej pikaču v automatu, to máš pravdu. Nejhorší je C4 Grande Picasso s obrovskými převisy a náklony v zatáčkách

Nimrod
16. října 2019, 06:48
2

abych přidal něco nového... iveco daily. fakt to nejhorší, v čem jsem kdy jezdil. lituju každýho, kdo v tom jezdí den co den. nevím, možná jsou i luxusnější verze, ale pochybuji o tom. sedačky horší jak v octávce první generace, řazení takový, že i míchání guláše mi přijde vlastně dokonalé. sic ta kráva má 7 metrů, ale kdo by jí dělal parkovací senzory? řízení převzatý z regulérního náklaďáku (člověk točí před sebou skruží od studny a z rejdu do rejdu je to asi 5400°), byť má ale pěkný rejd, to se musí nechat. chronicky uvrzaná zadní listová pera, člověk si raději ani nestáhne okénko, protože to se fakt nedá poslouchat. když se k tomu připočítá klasický "výhled" z dodávky (člověk netuší, co děje za autem, ostrý křižovatky, do kterých prostě fakt není na pravou stranu vidět, musí se to tam poslat), tak pro mě je vítěz jasný, tohle fakt doma nechci (nehledě na to, že bych to neměl jak využít)

reagovat
ganmiki
16. října 2019, 07:54
0

Zadarmo žádný.
Za vlastní peníze u mě nikdy neskončí Prius.

reagovat
Ha
Habakukk
16. října 2019, 07:56
0

Nikdy bych domů nedotáhnul Dacii, Kiu a Hjundaj. Tyto značky jsou mě vrcholně nesympatické ač o jejich místě na trhu vůbec nepochybuji. No a taky domů nepůjde nikdy Čínské auto z pohledu, jejich práce s patenty a obchodní strategii.

reagovat
Vojta Nekvapil
16. října 2019, 08:37
0

Fabia 3. Elektrický posilovač s vůli uprostřed se kterým se v zatáčce peru místo aby mi pomáhal. Motor se kterým nelze jezdit v koloně krokem. 10kmh minimum. Brzdy které nelze jemné dávkovat při dobrzdovani v koloně. K tomu tvrdé a nepohodlné sedacky.

reagovat
Matěj Podhorský
16. října 2019, 09:06
5

Tak jste si to měli zkonstruovat lépe :D

Vojta Nekvapil
16. října 2019, 23:03
0

Platformu neovlivis. Tu určuje VW. Což znamená výskyt i jistých komplikací vzhledem k tomu, že škoda ráda na malých platformách staví větší auta. A ted se kvuli Elektro autům musí šetřit, tak se budou snižovat náklady na vývoj normálních aut. Takže bude hromada synergii.

krab
16. října 2019, 23:09
-2

Když už je tu to téma... Proč se vůbec montují elektrické posilovače řízení? Je to najednou levnější řešení než klasický hydraulický?
U některých aut je el. posilovač nastavený tak, že si zvyknu a je to OK, jinde mě to naopak děsně sere, že tam není klasický hydraulický jako tomu bývávalo dřív.

abc
16. října 2019, 23:25
0

krab: nejspíš je to prostě efektivnější řešení s nižší spotřebou paliva. možná taky o něco levnější.

Vojta Nekvapil
17. října 2019, 20:05
0

Což jde udělat i s hydraulikou. Mr2 měla posilovač co se nad 30kmh? vypinal. Bylo tam elektrické čerpadlo. Kdyby někomu prebyvalo, tak by se mi hodilo do fto. Jinak elektrické posilovače jsou primárně kvuli spotřebě a ceně.

Tomáš Trýska
20. října 2019, 12:55
0

Ještě tam je jeden důvod - pokud vím, tak EU si od nějakého roku vynutila možnost manévrovat s vypnutým motorem nanejvýš nějakou silou. Bez posilovače to nejde prakticky splnit, pokud máš motor nad řízenou nápravou a pokud ti motor stojí, tak hydraulika nefunguje taky. Takže ti zbyde jen elektrika. Něco podobného se chystá i na brzdy, pokud to už není v platnosti.

CZmisak
16. října 2019, 09:40
1

Zadarmo cokoliv, buď to dojezdím do práce nebo to prodám.
Za vlastní určitě ne Dacii.

reagovat
PB
16. října 2019, 10:18
0

Cokoliv, co ma budiky uprostred... as s vyjimkou prvniho Yarise.

reagovat
Ronoath
16. října 2019, 10:19
3

Vzal bych jakékoli auto, které by mi někdo daroval a souhlasil s dalším předáním ať zadarmo, tak i za prachy.

reagovat
Vojta Nekvapil
16. října 2019, 23:05
1

Že by jsme ti něco vybrali a pak tě tin donutili rok a nebo 5000km jezdit? To je výzva. :D

Ronoath
17. října 2019, 11:23
0

V okamžiku možnosti darování či předání dále bych s tím souhlasil. Myslím, že sběrné suroviny by s darováním mě nezajímavého vozu neměly problém:-)

Vojta Nekvapil
17. října 2019, 20:06
1

Až po splneni podmínek. :)

RBMK
16. října 2019, 11:07
0

začneme od auta, co je ještě v pohodě. Alfa twinspark, motorizaci přesně nevím. Přítelkyně kamaráda v tom měla už asi třetí motor a na cestě se zase zadřel a museli jsme ho tahat.
Poté Citroen Picasso 1.6HDi - Strýc měl místo s jeho SPZ u servisu, vždy měl červený koberec (už ho ani nesmotávali) a to auto vydechlo do nouzáku vždycky, když to bylo nejdebilnější - při odpalu ze stopky nebo předjížděný cyklisty.
A top shit, nejhorší auto, co jsem kdy zažil, Berlingo 1.6HDi. To si strýc myslel, že to bude lepší, ale v servisu jen vyměnili spz u jeho parkovacího místa a vyprali ten koberec. Auto sicve prostorné, ale vratké a kousavé na zadní brzdy s divnou konstrukcí. Nevim, co se stalo, ale to auto ho poslalo do stromu střechou napřed, a že ta střecha je z papíru nemusim dodávat. Občas dám věnec nebo LED svíčku. Budiž to varování pro vás ostatní autíčkáře.

reagovat
Ven cos
16. října 2019, 11:45
1

Berlingo ti zabilo strýce? No typíčo...

Ha
Habakukk
17. října 2019, 12:07
0

Jasně, že zabilo auta normálně zabijí lidi.

beastar
16. října 2019, 11:42
3

Krabovo Sally... Nejdražší najneleven in da Tsjekki.

reagovat
Skipper
16. října 2019, 11:43
4

Za mně je to vcelku jednoduchý., Nemám problem se žádnou značkou a dokonce ani auta zmíněna výše by mi nevadila. Multiplu bych vyloźené chtěl a po městě bych se klidně coural Ticem nebo Matizem, abych si mohl dojet do garáže pro Jauar. Existuje ale jedno auto, jedno jediné, které bych tolerovat nedokázal a to je Hyundai ix20. Není to nic konkrétního, ale je to pocit naprostého odporu, když tu věc před sebou vidím. Zajímavé je, že třeba sesterská Venga mě tak nesere. Ale kdykoliv tohle auto potkám na silnici, tak mám před očima rudou mlhu. Vadilo by mě dokonce tak, že kdybych ho dostal zadarmo, tak bych se ho styděl prodávat...

reagovat
beastar
16. října 2019, 11:50
2

Koukám že z blobu. Špalku na kolech ix20 se nám tady stal populární nepřítel na silnicích:D Souhlasim. Ono je to i typem lidí co tohle řídí.

Pochtli
16. října 2019, 13:38
0

Ono je to asi dáno i jejich čím dál vyšší četností na silnicích.

Skipper
16. října 2019, 13:54
0

Jj, blob, hrouda, chrchel, to je takové moje interní označení pro tuhle ,,věc,,. A je to zcela iracionální, ale prostě to tak mám.

Ha
Habakukk
16. října 2019, 14:12
0

Ta oblíbenost ix20 je taková Česká specialitka na Slovenku není tento vehykl tak úspěšný. Naštěstí evropské prodeje nejsou kdo ví co.

cP
cPetan
16. října 2019, 15:10
3

Vloni naši vybírali auto, jaké bylo moje zděšení když můj ryze praktický otec na základě tabulek vybral právě ix20, "naštěstí" má u nich větší slovo mamina, takže se mi ulevilo a nakonec vyhrála CX-3 :-D

Fa
Fandatik
17. října 2019, 16:32
1

Škoda, že maminka zase má tunelové vidění. Když klasická 3ka určitě stála v showroomu hned vedle.

cP
cPetan
18. října 2019, 08:12
0

Před tím jezdili se Suzuki SX4, nechtěli nižší auto...

Vapno92
16. října 2019, 11:47
0

Kia Cee'd 1.6CRDi. To auto je úplne bezpohlavné, generické, nezaujímavé a to isté sa dá povedať o motore. Posraná 1.5DCi ide subjektívne lepšie, CRDi postráda akýkoľvek charakter. To auto je nudné až bieda.

reagovat
sumy
16. října 2019, 13:04
2

Nevim, k vyslovené neprekousnutelnosti vozu to musí být vždy více vlastnosti. Vzhled? Ten přežiju. Ostatně dobrovolně jsem před 15 lety provozoval 2g mitsubishi spacewagon(fakt seredny, ale jinak skvělý auto) teď jsem si pro zmenu koupil lancer sportwagon za 1/6 měsíční mzdy... No ten předek je fakt hroznej, taková ryba s vyvalenejma kukadlama, ale jezdí to parádně. Ale co jsem už opravdu nedal byla Octavia 3. 2.0 TDI, 4x4, DSG. To auto mi přišlo tak špatné, že i když jsem ho měl zcela zadarmo, tak jsem ho vrátil. Morálně jsem se nebyl schopen srovnat s tím, že mě okolo bude vnímat jako někoho, kdo je ochoten za takovou bídu vysypat vic nez 800 kolíků.
Pravda, taky jsem se necítil úplně dobře v pujcenym, ohnilym naftovym, kombajnovym mercedesu E, něco kolem roku 2000. Takový ghetto car, že jsem dělal, že v tom nejsem :-)

reagovat
Bavoraczech
16. října 2019, 14:53
0

Z 90kových (era top aut) Daewoo Matiz, dnes Chevrolet Spark. Dále hyundai ix20 a ix35 (jedno hnusnější než druhý). Pak by se mi asi moc nezdála dvojková Fobie stejně jako autorovi a z osobního přesvědčení bych si nekoupil žádný 2.0 PDčko ...
A cenu za první místo získává TATA NANO!! S tou bych se bál i v koloně po městě.

reagovat
Pa
Pajinex
16. října 2019, 15:30
0

Ač osobitý, tak bych si nikdy nepořídil Fiat Maluch. To platí i o zmíněné "krabici" Fabii II. Přidám ještě otcovo Chevrolet Aveo. Přesto, že jsme ho umluvili do stokoňové 1,4, ta v první polovině spektra vůbec nejede, navíc se mu nevytáčením rychle zakarbonovala. Sedačky snad vyvíjeli se severokorejským ortopedem a řízení s ruskou vůlí včetně až nebezpečných jízdních vlastností, když už se to rozjelo, snad ani komentovat nebudu.

reagovat
ransom
16. října 2019, 20:47
1

Koukám, že statisticky významně častý hejt je ix20. Mě tedy je tohle auto zvenčí zcela lhostejné, ale všimli jste si někdo, co v něm má člověk hned před očima? Myslím ten hnusný panel s rádiem a ovládáním ventilace, co vypadá přesně jako stříbrná plastová "HiFi" věž Samsung z roku 2000. Z toho bych blil.

Elektromobil bych nechtěl nikoli proto, že je na elektriku (seru na tlaky ekofašistů, elektrika by mým potřebám naprosto vyhovovala), ale proto, že až na pár výjimek jsou to totální bizarnosti a úchylárny, ničím nepřipomínající normální auto. Audi e-tron bych třeba zadarmo dokázal skousnout. Když tak prosím v černé barvě.

Ještě když mi ta otázka z titulku vrtala hlavou, dospěl jsem k tomuhle: Nechtěl bych auto, které na pohled evokuje jiný společenský status, než právě ten můj, ve kterém jsem naprosto spokojený. Takže "ne" všem autům, ve kterých bych si připadal jako: Rusák, kolotočář, balkánský Cikán, podpantoflák, důchodce, puberťák, tuningář, pejskař, koňař, vidlák, buzerant, otec rodiny, hipík, český politik...

A necítil bych se vůbec dobře ani v autě desetinásobně dražším, než na jaké si umím reálně vydělat. I kdyby se mi líbilo sebevíc a dostal ho zadara. To bych kurva nevydělal ani na pojistku.

reagovat
BubaaCZek
16. října 2019, 21:08
2

Vsechny spolecenske statusy jsi seškrtal. Zustalo tam vubec neco? :)

ransom
16. října 2019, 21:24
0

Naopak, některé jsem záměrně vynechal. Tak třeba s blondýnou je dost těžké si mě splést. Ani v růžovým Superbu. Mám fousy.

Nimrod
17. října 2019, 05:46
0

a jaký že máš teda vlastně auto? já jen abychom mohli tedy tipnout, jaký máš status :-)

Bavoraczech
17. října 2019, 06:53
0

"Tak třeba s blondýnou je dost těžké si mě splést. Ani v růžovým Superbu. Mám fousy." - Růžovej superb a vousy / knírek jasně směřuje ke gay komunitě......

BubaaCZek
17. října 2019, 08:57
1

A nebo bys mohl potvrdit, jestli k tem vousum nemas vlasy ale zato kerku. To bychom mohli tipovat, co se hodi k pravovernemu milenialovi :)

Ha
Habakukk
17. října 2019, 12:12
0

Von je HIPSTER tak lítá a olítaném favoritu (kole) no zase i ten Favorit (auto) už bude dost vintage.

ransom
17. října 2019, 14:40
2

Musím říct, že buzik, hipster i mileniál fakt pobavili!

D
D
16. října 2019, 22:59
1

Zadarmo se da prezit ledacos, pokud to je prodejne, je mozno se toho pripadne zbavit. Takze kdybych to mel shrnout, cim bych nechtel jezdit, kdybych to nemohl okamzite prodat, tak Laguna II, zejmena s motorem 2.0 dci 110 kW, ale ani jiny by to nezachranil, to auto bylo naprosto mizerne ve vsem krome relativne nizke ceny ve srovnani s konkurenci, stejne tak dobovy megane II (RS nepocitam). Vsemozna Tica, Matizi apod. Espace II, Felicia bez serva, Fabia junior nebo i jakakoliv jina s htp, cokoliv s TDI PD nebo rotackami apod., protoze to se vazne neda cuchat ani poslouchat. Jakekoliv civilni auto s robotizovanym manualem (nemyslim srovna M5 V10 nebo postarsi Lambo), mel jsem tu cest v Zafire a Merive a dosel k zaveru, ze si v Opelu s touhle prevodovkou asi delaji legraci ze zakazniku. IS 220d, zatimco IS250 bych chtel naopak strasne moc. Vetsinu silnicnich SUV, protoze dokud mam fyzicky na to, abych vlezl do sedanu nebo kombiku, tak to nevidim duvod. Vyjimkou je FX37 a FX50, protoze moc pekne zni.

reagovat
Tomáš Vavrečka
17. října 2019, 08:03
1

Mám dojem, že se tu úplně opominula jedna důležitá množina.

Nevím, jak to máte vy, ale existují auta, ve kterých bych se styděl jezdit. Náznaky této teze položily rovnou dva vehikly, které jsem zakoupil. Ve 320i E36 v G-paketu = orezlé až běda, z části přetřené montanou, s vyházeným tlumičem výfuku (takže hlasité), jsem se za světla přepravoval opravdu nerad. Naštěstí toho světla přes zimu bylo málo a ve skutečnosti byla zima s ní asi ta nejlepší, kterou jsem s autem zažil...

No a pak tu byla Corsa OPC, zakoupena na širokých tunerských kolech Voltec a s maskou Irmscher... a dokud jsem nezakoupil originální disky, také jsem se uvnitř necítil zrovna komfortně...

Takže odpovědí je, že ani zadarmo jakékoli auto, které odporuje vašemu smýšlení... resp. kterému se smějete... Asi bych nekousnul třeba Hummera H2 nebo nějakou hustoedici géčkového Mercedesu... ty by se ale daly aspoň prodat... Takže vítězem se stává jakýkoli otuzenec do kila...

Protože tohle: https://auto.bazos.cz/inzerat/108780092/Peugeot-406-coupe.php
nechcete ani řídit a vzhledem k cílové skupině už to vůbec nechcete prodávat....
-
Komentář upraven 17. 10. 2019, 08:05:01

reagovat
ro
rock
17. října 2019, 10:56
1

A to je 406 coupe takový nádherný auto. Pracky pozurážet...

Bavoraczech
17. října 2019, 11:28
4

Jo to bych doplnil - všecko, co se tváří jako Subaru wrx sti, ale není to ani wrx sti a dokonce ani Subaru :).

Ha
Habakukk
17. října 2019, 12:32
0

Všechno co se tváří jako speciál WRC a není i samotná Impreza WRX.

Fa
Fandatik
17. října 2019, 18:13
0

Největší prdel je, že u té 406ky není žádná zmínka o motoru. Že by 2.0 hdi? Možná kdyby měl schované původní sériové díly, dalo by se to částečně zachránit. A pokud do toho někdo půjdete, odkoupím to Webasto :-D

Opelfahrt
31. října 2019, 10:35
0

Co to prosím je na tom obrázku dole. To je nějakej jihoamerickej Fiat s motorem vzadu?

Snowman000
17. října 2019, 13:39
0

Pre mna to bude auto ktore bude opozitum veci ktore uprednostnujem...

Takze akekolvek SUV, automat, nafta, predny nahon!

reagovat
Máří
17. října 2019, 19:07
0

Bral bych vše co sem si doteď nezkusil řídit, už jen kvůli zvědavosti. Mám jen pár aut, který si dovolím odsoudit, protože sem je zkusil a něco se mi na nich nelíbilo nebo protože sou odporný, a hodí se většinou na činnost, kterou neprovozuju nebo provozovat nikdy nechci:
Nissan Micra CC v růžové - nejezdím na LGBT srazy,
Cokoliv s 1.9TDi s vykuchaným katem - nevoní mi,
Focus II s 1.6 nebo 1.8 benzín - nemám rád zvuk příklepové vrtačky, kterou mi ten motor hlukem a vibracema připomíná,
Mazda 6 první generace - zrezlo by mi vše ostatní v garáži,
Suzuki Swift III (ne Sport) - většinou když točím volantem, chci zatočit a nečekat půl minuty než začnou zatáčet i kola.



reagovat
ra
rainero
18. října 2019, 08:53
1
reagovat
beastar
18. října 2019, 09:22
0

:D Legenda tomu teď říká i reklama v radiu. Legendární ix20 končí, ale pořád je tady....atd. Když sem to slyšel poprvé nechápal sem. Oni opravdu ty Hyundai CZ mají zvláštní smysl pro humor.

Jakub Pospíšil
18. října 2019, 09:32
0

Ona to je velmi chytrá marketingová kampaň. Cílí přesně na ty lidi, co v ix20 potkávám. Celé to stojí na tom, že za nízkou cenu dostanou prý "velké a velmi robustní" auto. Čili kupci ix20 se tetelí, jak přečůrali všechny sousedy, že si koupili auto za polovinu ceny oktávky a přitom je vlastně snad i lepší. A vzájemně se v tom s automobilkou utvrzují. Je to začarovaný kruh, ještě, že to auto už končí.

beastar
18. října 2019, 09:49
0

To je přesně pro mě hlavní cenné informační sdělení té kampaně. Že ten krám končí. Bohužel ojetin a posledních kusů bude stále dost. Typický kupec zámačkne slzu a půjde pro tu i20:) Ta teda není tak odporná.

Jakub Pospíšil
18. října 2019, 09:51
0

i20 je jen takové to pochybné levné auto, ale není to vyloženě grc, jako byla ix20. Hlavně to je ale obyčejný hatchback. Kupec ix20 si najde nějakou jinou obskurnost. Nechme se překvapit.

Gazdiq
18. října 2019, 11:33
1

Tie komentáre pod ix20 sú čisté zlato ????
"Osobně bych třeba za Maserati uřčitě neměnil, protože bych do toho nechtěl lézt taky třeba 20x za den."

beastar
18. října 2019, 11:43
1

Jestli to je narážka na mě s tim Maserati:)) Tak o výměně zatim neuvažuju. Počkám si až na novou ix20 co uz bude elektroekologicka s plnou autonomii. Trvalou už si pěstuju abych byl za volantem cool.

krab
18. října 2019, 11:45
0

Lidi prostě chtějí tyhle krabice, protože prostě většina lidí se o auta vůbec nezajímá, má to jen jako dopravní prostředek. Chtějí nízký náklady, dobrý nastupování, vystupování, sedět vysoko (pocit bezpečí) a to je asi tak všechno...

Já jsem teda byl taky o jednu recenzi ix20 požádán a spíš jsem si z toho teda udělal legraci ve smyslu, že to je přesně to auto, které jako 8 letý synek, který má rád sporťáky zoufale nechce, aby jeho táta přivezl domů...

Jinak ale ix20 pro účely který to má plnit prostě funguje jako úplně normální auto, zas tak špatný to zkrátka a dobře není :)

beastar
18. října 2019, 11:52
0

Krabe nedělej si z nás dobrý den jo? Tahle věc že funguje dobře:D Jako normální auto. Vypadá to stejně dobře jako to jezdí. Možná do města a přilehlé lány pro jistou skupinu řidičů je to ok. Ale to je přesně ten typ auta který bych nekoupil ani do rodinny plácnu babičce. Hnusnej blob. Marně přemýšlím který auto z blízký konkurence a cenových hladin je tomu ideově blízko a je to takový obludny zelvarium na kolech...

J.K.
18. října 2019, 16:12
0

rainero: Díky. Super odkaz na nejlepší recenzi a komentáře!

Bavoraczech
21. října 2019, 10:09
0

Krabe, o to sedět vysoko většině uživatelů nejde. Proto si třeba někdo může koupit i dvojkovou Fabii. A taková MPV už jsou dneska na velkém úpadku a přitom se do nich nastupuje možná ještě líp než do SUV. A sedí se v nich taky tak vysoko. Já myslím, že se lidi zhlédli ve vysokých čumácích, které evokují jakože bezpečí Mercedesu ML, Jeepu Cherokee a podobných velkých SUV/ Offroadů. Promnohé je ta bezpečnost dokonce tak důležitá, že si místo Volva koupí Hyundai Crossover. Je to móda, lidem se to prostě líbí. Nic praktického bych za tím neviděl. Škoda je, že ta ix20 a jí podobná auta si na SUV a zvýšenou bezpečnost jen hrají.
Dalším kandidátem je Suzuki SX4, který by možná nebylo tak špatný, ale určitě není tak výborný, jak ho někteří majitelé protěžují.

Caddy
20. října 2019, 10:25
0

U me by to asi bylo (kdyz pominu variantu, ze bych se tim radil do skupiny, do jake nechci) kvuli vzhledu, je takovych i vice, ale kraluje v tom predposledni Micra...nejhnusnejsi auto, co kdy sjelo z vyrobni linky. Uz jsme si i realne zkusil, jaky odpor k tomu mam – kdyz jsem resil, co si pujcit na Rhodu, byl v nabidce jediny automat, a to prave v Micre. Takze jsem si radeji vzal neco jineho s manualem. Ja. S manualem! Jen abych se nemusel priblizit k tomuto hnusu...A ze stejneho duvodu bych vyradil i Yaris s touto verzi palubky, nic vice odpuzujiciho jsem taky nikdy nevidel a predstava, ze se mam na to cestou koukat...to radeji verejna doprava

reagovat
Tomáš Trýska
20. října 2019, 12:56
1

Co blbneš, vždyť je to roztomilý! Nejlépe v žabičkově zeleném provedení Femme Fatale :-D

Inženýr
20. října 2019, 10:54
0

Tak jsem si přečetl celou diskuzi a uviděl mnoho zajímavých variant toho, co byste nechtěli ani zadara. Pod některé z nich bych se taky mohl podepsat.

Moje varianta přesto nikde nezazněla. Vím, existuje hromada aut co bych opravdu nechtěl, ale jedno jediné mě napadá hned po přečtení titulku - Éčkový Mercedes. Tato řada celkově..

Ať už je to těžce zastaralá a rezavá W210 s image auta zástupce náměstka vybírače na veřejných hajzlech (soudím dle obvyklého stavu), W211 jakožto plivanec do tváře Mercedesařům v podobě záměrně nespolehlivého verglu (dnes často luxusní limuzína pochybných existencí), W212 jakožto pravý low-cost (hnusný a nepohodlný interiér s lacinými plasty a otázným zpracováním - tohle má být vyšší střední od MB?) a pak jeho nástupce který ztratil to jediné co je typické a zajímavé na třídě E - designovou osobitost v porovnání s Céčkem a S-kem, takže úplně zbytečné auto. W124 se mi celkem líbí jakožto klasika, a snažím se ho nespojovat s třídou E (nezaslouží si to).

Nikdy nezapomenu na ten obrovskej kontrast po jízdě z Éčka (W212). Stísněnej interiér s nikterak dobrými sedačkami. Málo místa na nohy. Palubka na pohled z recyklovaných petek, nemluvě o tom designu (mně osobně se strašně nelíbí). Podvozek ne moc pohodlný. Problém byl hlavně v porovnání s předchůdcem - W211 byl sice špatný pokus na zákazníky, ale aspoň s pohodlným a luxusním interiérem. Jeho nástupce je fakt těžce "neluxusní". Jo, a ten kontrast..

To jsem se shodou okolností vezl na jedno místo tím W212 Éčkem, a pak hned někam jinam v dvojkovém Superbu. Řeknu vám, ten Superb mi po přesednutí z toho mercedesího bazmeku připadal jako o dvě třídy větší a luxusnější auto! Leč to byl kus v hodně dobré výbavě, ten rozdíl tam byl obrovský - místo, sedačky, na pohled zpracování.. Opravdu. Superb. Dvojkový.


reagovat
Opelfahrt
31. října 2019, 10:42
0

Vnitřní design W212 žeru. Nádherně hranatý. Samozřejmě musí to mít ty lepší sedadla, ale jinak mi tam nic nevadí. Venkovní design je taky OK, až na ten oblouk nad zadním kolem. Ale přední maska s dělenýma světlama je boží a zadek taky. Kupé nebo cabrio se taky povedlo, zvlášť když má na zádi E500.

Holofaust
20. října 2019, 11:32
0

To je přece jasný - "neauta"
Zástupy moderních sráčů který se neřídí jako auta ale jako videohra. Žádnej cit ve volantu ani v podvozku (hlavně nikoho nenasrat), unylej motor udušenej emisema co nemá žádnou špičku, milión zbytečnejch asistentů co mít v autě nechceš, ale musíš, start stop co se musí vypnout po každým nastartování atd... a ještě za to zaplať půl mega... nikdy si nekoupím auto, co mě bude na každým kilometru srát, to bych musel upadnout na hlavu, ani kdyby to stát dotoval (to dost těžko, nejsme v německu)...

reagovat
Mr
Mr.DAWE
31. října 2019, 19:48
0

S tou Fabií II souhlasím. U mě vždy vzbuzovala pocit nutného zla ve smyslu, toto si přeci nikdo nekoupí proto, že by se mu to líbilo, dobře to jezdilo, a nebo proto, že to je prostě jen dobré. Ne, ani jeden si to z uvedených důvodů nekoupí. Toto se buď fasuje, když není budget na Ovečku. Ten kdo si to jde koupit, tak si to také koupí, protože nemá na lepší, byť i Ovečku. A pokud někdo bude hledat dobré auto, tak v tomto také neskončí. RS verze je kapitola sama pro sebe a dále bych nechtěl 1,4 TDi.
Dále by se dala vybrat spousta "neaut" typu Tico (Matiz), apod.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hummer H1 Civil 2000
Hummer H1 Civil

2000 rok výroby
200 koní výkon
6 200 ccm objem

Pontiac Tempest Le Mans convertible 1966
Pontiac Tempest Le Mans convertible

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Škoda Octavia 1.9 TDI 2002
Škoda Octavia 1.9 TDI

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler LeBaron Kabrio 1989
Chrysler LeBaron Kabrio

1989 rok výroby
116 koní výkon
2 500 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited ZJ 1995
Jeep Grand Cherokee Limited ZJ

1995 rok výroby
220 koní výkon
5 200 ccm objem