načítám data...

Autíčkář na lovu 02/2012

Týden se s týdnem sešel, rok se zlomil do nového a vzhledem k tomu, že první inzertní tipy se vám (pravděpodobně) líbily, je třeba vypustit do kybersvěta zase další pětku našich úlovků...

Zobrazit galerii

Týden se s týdnem sešel, rok se zlomil do nového a vzhledem k tomu, že první inzertní tipy se vám (pravděpodobně) líbily, je třeba vypustit do kybersvěta zase další pětku našich úlovků z brouzdání bazary. Snad se bude líbit.

Renault Mégane RS 

Rychlá varianta Méganu je na tuzemském trhu zjevem relativně běžným a nejlevnější kousky z prvních ročníků výroby už se dají sehnat pod 200 tisíc Korun. Náš kousek na fotce níže je však citelně dražší a hned vám vysvětlím proč – je totiž ftunyngu. Ze standardního Méganu RS nikdo špagety nekadí, jenže varianta R26 stačila během svého krátkého života posbírat více řidičských ocenění, než průměrný příslušník nejmenovaného etnika zápisů v trestním rejstříku. Jedním z hlavních rozdílů, který z R26 dělal něco víc, byl samosvorný diferenciál mezi předními koly. Oranžový kousek jej má. Významné plus. Krom toho má na slušivých a lehkých kolech OZ i lepivé papučky Toyo R888 a vevnitř Recara s pořádným bočním vedením. To už by na nějaké potrápení supersportů na okruhu mohlo stačit. Jenže oranžový Mégane má ještě otuněný hardware i software motoru a podvozek osvědčené značky H&R a přestože na Autíčkáři se zrovna neřadíme k příznivcům tunění, tohle se nám moc líbí – je totiž nanejvýš pravděpodobné, že všechny upgrady prospěly jízdním vlastnostem či rychlosti. Link na inzerát máte jako obvykle pod obrázkem.

PS: Chybějící zadní sedadla evokují R26.R, donedávna nejrychlejší předokolku na Nordschleife

PS2: Tohle bude pekelně rychlé!

http://www.sportovnivozy.cz/24131-renault-sport-rsr-260ps-ricany?fz=vse

Porsche 928

Je bez značek, má automat, stav asi nepůjde hodnotit slovem "pefektní", ale je to Porsche! A osmiválcové! A za 88.000 Kč! 928 je spíše GT než pravověrný sporťák, přesto jistý pan Fuhrman zamýšlel, že právě tento model postupně nahradí 911 a její "nelogickou" koncepcí. Jenže nestalo se a 928 zůstala bez náhradníka. Kousek v inzerátu nevypadá zrovna superskvěle, ale na druhou stranu ani zoufale, takže by se mohl stát ideálním kandidátem na několika měsíční až několika leté zavření do garáže a postupnou renovaci na výstavního youngtimera.

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/porsche/928/9622684

Peugeot 306 Rallye

Aby těch ostrých hatchbacků ze země žabožroutů nebylo málo, přihazujeme ještě jeden Peugeot z období, kdy byla vyložená radost jej řídit. Peugeot 306 S16 anebo GTI6 asi není třeba znalejším důkladně představovat. Jde o predátora na vrcholu potravního řetězce řady 306, který má točivý dvoulitr se 167 koňmi, krátkou šestistupňovou převodovku a od konkurence se vymezuje především díky pasivnímu systému natáčení zadních kol. Verze Rallye je ale pomyslná třešnička na dortu, která by měla mít z továrny jinak kalibrované tlumiče a taky pár kilo dolů. Nejrychlejší 306 bývá společně s Cliem Sport často označována za nejlepší způsob, jak utratit 100.000 Kč za zábavné auto pro track days a říká se, že svět nikdy nepoznal přetáčivější předokolku, než 306 Rallye. A vůz v inzerátu vypadá nadmíru dobře…

http://www.sportovnivozy.cz/24209-peugeot-306-rallye?fz=vse

 
BMW 745i E65

Koupě ojeté luxusní limuzíny je věc ošemetná. Jednak jejich nízká cena neznačí, že se z bazarníků staly Matky Terezy, nýbrž kompenzuje velikost provozních nákladů, kdy kupní cenu vysolíte znovu poté, co vám do sání naprdí komár a vyskočí kontrolka „check engine“.  Druhak budete při nevhodném výběru vozidla na okolí působit jako vekslák, taxikář-rentiér, či nedej bože provozovatel SSS (sítě sociálních služebnic). Ale to odbočuji a navíc je BMW 745i v inzerátu tak krásné, že se ho to snad ani nemůže týkat. Zapomeňte na centimetry prachu v motorovém prostoru, vysezené pelechy místo sedadel, pneu Matador na okousaných polských maketách kol a další náznaky užívání typu: „jezdím top class, ale nemám ani na olej“. Tuto 745i řady E65 prodává soukromý majitel, který se o ni očividně staral a dopřával jí náležitou péči. Výbava je dostatečně rozsáhlá, aby její předčítání uspalo insomniaka a motorizace je ta nejdůstojnější, která se v dané době nabízela. Sedmička řady E65 si s sebou navíc stále nese auru průkopníka Bangleovské architektury, která je sice velmi kontroverzní, ale také díky ní E65 nikdy neupadne v zapomnění.

http://auto.bazos.cz/inzerat/13197167/Bmw-7-E65-745i-Voll-Voll.php

Alfa Romeo Arna

A na závěr opět trochu recese. Alfu Romeo Arna si ze seriozních důvodů může koupit snad jen masochista anebo ortodoxní křesťan toužící poznat očistec na vlastní kůži. Je mi záhadou, jak tyto vozy mohly přežít do dnešních let a dodatečně se omlouvám za odstavec o Brerách, který jsem vypotil v článku Epic Win 2011 – namísto nich měly být nalezeny a sešrotovány všechny Arny. Arna je něco jako statistická chyba. Jako kdyby Monica Belluci splodila dítě s Hirofumi Uzawou a výsledkem byl šeredný a hloupý jedinec ženského pohlaví s chlupama kolem bradavek a bystrostí vagónu tupých bruslí. Arna si vzala to nejhorší od Nissanu (ty podmanivé tvary karoserie) i to nejhorší od Alfy (elektroinstalaci té nejvyšší kvality) a vydala se na evropské trhy sklidit monstrózní neúspěch. Inzerovaný kousek je navíc vybaven tím pravým cuore sportivo…  …po trojnásobném by-passu. Náš tip tedy zní – buď koupit Arnu za účelem zapálení a vykonání rituálního obřadu pro zdárné zrození 4C a Giulie, anebo Arnu po koupi darovat Přemku Podlahovi jako skleník pro pěstování ibišků.

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/alfa-romeo/ostatni/9569378

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ea
Ease
09. ledna 2012, 16:18
0

V Alfě tenkrát asi nezbyly peníze na nic jiného než na krásný volant :D

reagovat
Al
Alfista Láďa
09. ledna 2012, 19:51
0

Osobně bych to z Arnou neviděl tak černě, ano je to ošklivé auto a nemusí být dokonalé ale to není důvod ho schazovat. Sou jistě jedinci co to auto vlastní a milují tak jim to nekažme ;)

reagovat
Ra
RadekH
09. ledna 2012, 21:59
0

Z dnešních tipů bych si vybral jednoznačně toho Megana, to bude neuvěřitelný peklo!

reagovat
Ne
Nedy
10. ledna 2012, 07:50
0

Musím říct, že opět skvělý výběr. Bral bych všechny okamžitě, až na Megana (tam je to dilema - je to boží auto, ale ten zadek...).

K té Arně. Volant nádherný, ale i mě by (viz Láďa) zajímalo, z jakého důvodu si někdo takové vozidlo může koupit a to ani nemluvě o požadované ceně.

reagovat
Ma
Martin
10. ledna 2012, 10:52
0

U mne dnes jednoznačně vede BMW :-)) To je můj "šálek kávy" - rychlé, pohodlné cestování na obrovské vzdálenosti :-)) a oni ty náklady na provoz nakonec nejsou tak strašné , pokud se člověk chová rozumně :-))
A jinak Poršáček :-))) na tomhle typu se mi líbí právě přesně to, že to není 911 :-))) 948 a 968 sice vypadají o něco málo lépe, ale taky jsou žádanější a tudíž dražší :-)) bohužel nemám garáž a v současnosti nejsou korunky na druhé auto pro radost, takže jen stírám slzičku :-(
Megan a 306 mne nechávají v klidu, i když 306 je moc pěkný a celkem dobře se s ním jede v neděli ráno mezi polnostmi :-))
Arna je podivnost sama o sobě, ale pokud vím, vyráběl se ještě jeden takový "patyp" a dokonce jsem ho viděl i u nás. Pokud se ho někomu podaří zachránit, bude mít jistojistě neuvěřitelně unikátní veterán :-)) a za záchranu by možná stál, třeba už jen pro to, aby si všichni uvědomili, co všechno se dřív dalo přežít :-)))

reagovat
Va
Vajtus
11. ledna 2012, 10:25
0

Za tu Arnu už Vavrise nebudu chtít kamenovat, to je opravdu paskvil, ale překvapilo mě, že se u nás vůbec nějaká vyskytuje...

Megane je hezky potuňený, navíc podle fotek a airbrushe v motorovém prostoru nevypadá, že by ho někdo moc trápil na okruzích, nad Recarama slintám...

reagovat
or
oreille
15. ledna 2012, 07:30
0

Nou mna vyhravaMegane v tesnom zavese za nim je 306 rallye kedze asfaltovych ciest je u nas 99% a najdu sa fakt pekne useky, nieje nic lepsie ako si to vychutnat v Hothatchoch tej najvyssej kvality (co sa tyka jazdnych vlastnosti).

reagovat
Me
Meďák
16. února 2012, 13:53
0

NEvidím důvod proč kupovat 745 a pak se krotit :-) Když chci drahou opičku, musím mít i na drahý banány ;-) Jnak 306 a 928 :-)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem