logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Audi R8 Spyder V10 Plus se v nové reklamě vydává do hor

Nová R8 Spyder v „plus“ verzi má deset válců, atmosférické plnění, 610 koní a otevřené nebe nad hlavou.

Pár dní zpátky představená Audi R8 Spyder V10 Plus (všechny delší názvy už byly asi zabrané), se stává ultimativním otevřeným sporťákem od Audi. Jedná se nejrychlejší kabriolet , který kdy v Ingolstadtu vznikl.

Možná se teď ptáte, kde je přesně rozdíl mezi klasickou R8 Spyder a verzí V10 Plus. Inu, atmosféricky plněný desetiválec o objemu 5.2 litru zůstal stále na svém místě, ovšem doznal posílení o plných 70 koní na výsledných 610 kobyl a 560 Nm točivého momentu. Na všechna čtyři kola se síla nese skrze sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Maximálka oproti slabší variantě stoupla ze 318 km/h na 328 km/h, naopak čas nutný ke zrychlení spadl o 3 desetiny sekundy na 3.3. Díky skořepinovým sedadlům, novým kolům, karbon-keramickým brzdám a dalším drobnostem, klesla hmotnost o 25 kilogramů na 1586 kilogramů. Takže ani s elektricky stahovatelnou střechou a výztuhami karoserie není tahle Audi nijak zbytečně tlustá.

Navenek lze rozeznat „Plusko“ od klasické verze díky šedé mříži chladiče a novým černým výfukovým koncovkám. Exkluzivně pro V10 Plus je k mání také jedovatě zelený lak Micrommata, ve kterém to supersportovnímu kábru vyloženě sluší. Kromě něj je možno vybírat ještě z dalších 10 barev, kombinovaných se třemi barvami plátěné střechy.

Audi R8 Spyder V10 Plus lze objednávat od července a cena na našem trhu je stanovena na 5 492 900 korun. To není právě málo, ale za nejrychlejší otevřený vůz v historii Audi si holt musíte trochu připlatit. Motivací vám budiž toto velmi pěkné „zrcadlové“ promo video, ukazující novinku v obklopení hor a lesů.  

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

Buďte první, napište komentář!
Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte