Red Bull v kooperaci s Aston Martinem vyvíjí vůz, který v současnou chvíli popisuje jako „zlomové hyperauto“. Celý projekt nese zatím jen kódový název AM-RB 001 a z velké části je ještě obestřen tajemstvím. Z toho co už víme, můžeme ale docela jednoduše vyhodnotit, že se bude v praxi jednat jen o Formuli 1 s karosérií a SPZ.
Podle slov Andyho Palmera, výkonného ředitele Aston Martinu, vyvíjí speciálně vyhrazený tým lidí auto s motorem uprostřed, vyrobené z velké části z hliníku a karbonu. Jakou pohonnou jednotku dostane, to jsme se zatím nedozvěděli, ale spalovací motor by měl být propojen s technologií KERS, kterou využívá právě F1. Ta je mimochodem etalonem toho, jak rychlý by měl být produkční model.
Další věcí, která se přímo přenese z F1 na silnici, bude vypilovaná aerodynamika. Ač se na vůz neplánuje mohutné zadní křídlo ani jiné, okaté aerodynamické prvky, měl by umět vyvinout stejný přítlak, jako závodní monopost. Velký podíl na tom ponese „neuvěřitelně komplikovaná spodní část“. I přes všechny tyto dramaticky znějící informace, je však na cestě stále především použitelné silniční auto, kterým přejedete ucpanou metropoli i bez toho, aby vás trefil šlak.
Inu, zní to celé fantasticky, místy skoro dost přitažené za vlasy, ale nezbývá než doufat, že se Red Bull s Aston Martinem pochlapí. Otázkou zůstává, kdy to celé propukne. O žádném konkrétním datu není ani zmínka, na druhou stranu už se docela přesně ví, kolik se toho vyrobí a kolik to bude stát. Vyrobí se toho málo – zcela konkrétně 99 kusů a bude to stát hodně – zcela konkrétně okolo 60 milionů korun.
Vozy budou zprvu nabídnuty těm šťastlivcům, kteří vlastní okruhový Aston Martin Vulcan. Zbytek se potom prodá těm zájemcům, kteří přijdou jako první.



