Takže, spolupráce Astonu s AMG je od včerejška oficiální. Esenciální britská GT budou napříště pohánět motory z místa, které se jmenuje Affalterbach. A na štítcích pod kapotou se budou skvět jména jako Jürgen nebo Dieter. Nemáte z toho pocit, že je to trochu jako kdyby někdo do ladného předku Spitfiru vecpal motor Jumo z Focke-Wulfu?
A nebo bych se měl konečně probrat, uvědomit si, že druhá světová válka skončila před skoro 80 lety a radovat se, že motory, jejichž mrzký původ sahá až k šestiválcovému Mondeu, nahradí špička mezi výkonnými osmiválci?
Možná jsem staromódní a zapšklý, ale já mám s myšlenkou německých jmen pod kapotou Astonu, části automobilky v rukou Mercedesu a německého člena představenstva pořád trošku problém. I když by to vlastně mělo být jedno, vzhledem k tomu, že šéfem značky je už léta nějaký Ulrich Bez…
Co si o tom myslíte vy?
20. prosince 2013, 16:17
0
Asi jsem zapšklý taky, protože podle mě narváním do britského auta německý nadmotor se nějak vytrácí celkový smysl auta.
V Astonu sem nikdy nejel a asi ani nepojedu, ale docela věřím tomu, že by mě v něm ty předchozí motory s mrzským původem nezklamaly:-)
20. prosince 2013, 16:24
0
Myslím si, že se není čeho bát, trochu mi to připomíná apolupráci italů a amíků, hlavní na tom je, že výsledek bude určitě stát za to.
29. prosince 2013, 12:49
0
Z mého pohledu super! Trochu jsem se o Aston začínal bát. Co si budeme povídat, nic opravdu nového nepředstavil už zatraceně dlouho. A k tomu motoru, přijde snad někomu hnací ústrojí vozů se značkou Pagani špatné, nebo jméno či charakter ničící?