Přední část sytě žluté karoserie vypadá trochu jako mopslík, který si nacpal do huby sušenku napříč. Spodní část nárazníku funguje jako mohutný přívod vzduchu, sloužící k chlazení a krmení srdce celého stroje. Tím je samozřejmě oblíbený čtyřválec 1.4 T-jet, vybavený turbodmychadlem a výkonem 190 koní. Nezaostává ani točivý moment, který činí 250 Nm. Síla se přenáší skrze manuální šestikvalt na přední nápravu, obouvající osmnáctipalcová kola OZ. Zrychlení z nuly na sto probíhá za 5,9 sekundy a o zastavení se starají řádně dimenzované brzdy Brembo. Aby bylo o vašem příjezdu slyšet patřičně dlouho dopředu, namontoval Abarth výfukový systém Akrapovic.
I uvnitř se vše změnilo k nepoznání, a jak prozradí už samotné karbonové skořepiny Sabelt se čtyřbodovými pásy, patří tato pětistovka spíše na trať než před kavárnu. Zadní sedadla zmizela úplně, díky čemuž se uspořila nějaká ta kila k dobru. Těch kil bylo dokonce tolik, že se podařilo podlézt hranici jedné tuny a 695 biposto Record váží 997 kilogramů.
No a nakonec samozřejmě nějaká čísla. Nejostřejší pětistovky od Abarthu se vyrobí pouhých 133 kusů, tedy přesně tolik, kolik vlastní Abarth závodních titulů. Každý vůz bude stát horentní sumu čítající 36 610 liber (1.4 milionu korun).




