Model 212 Inter, vyráběný v letech 1951 a 1952, je přímým předchůdcem řady 250, tedy jedné z největších automobilových ikon historie. Celkem bylo postaveno 82 vozů, jež dostaly různé karoserie od slavných italských karosáren.
Jednou z takových 212 je i kupé s karoserií Ghia. To začalo svůj život v roce 1952, kdy se představilo na prestižní ploše autosalonu v Paříži. Právě zde si jej také všiml první majitel, jistý Juan Perón. Ti, co dávali při dějepisu pozor, samozřejmě ví, že se jedná o bývalého argentinského prezidenta.
Prezident Perón si tedy vůz koupil hned po autosalonu a registroval jej v Miláně, aby se vyhnul vysoké dani ve svojí domovině. Svého auta si ale moc neužil. Jen tři roky po koupi musel totiž Perón nuceně emigrovat do Venezuely a žlutočerné Ferrari tím pádem zůstalo stát až do roku 1973. Právě tehdy jej koupil Ital žijící v Buenos Aires, jenž jej vlastnil 14 let a znovu odprodal v roce 1987.
Psal se potom rok 1990, když Ferrari prošlo kompletní a profesionální renovací, vracející vůz do prapůvodního stavu. Od té doby se 212 dočkala několika ocenění a nutno uznat, že třeba na kompaktní dvanáctiválec Colombo o objemu 2.6 litru je vyloženě radost pohledět, stejně jako na perfektně udržovaný interiér s dřevěným volantem.
Zajímavé a naprosto jedinečné Ferrari po zásadním argentinském politikovi je nyní na prodej skrz server Motor GT, ovšem cena je pochopitelně odpovídající. Za italské kupé si prodejce žádá 1.6 milionu dolarů, což je v přepočtu asi 33 milionů korun.