načítám data...

Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

Toyota z Kolína nabízí stylovou edici v odvážné barevné kombinaci. Je to jen naleštěné pozlátko, nebo se pod líbivým kabátkem skrývá i kvalitní technika?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Nejmenší Toyota letos prodělala poměrně výrazný facelift, se kterým přišly dvě nové speciální edice: “závodně” laděná Selection X-Treme a stylová Selection X-Cite. A právě druhou z jmenovaných jsem dostal k otestování. Nebudu chodit kolem horké kaše – vzhled nového Ayga považuji z kolíňat za nejzdařilejší. Ostře řezané hrany a přední maska ve tvaru písmene X působí svěže a k autu se docela hodí, celý vůz se vzhledově přiblížil většímu Yarisu. X-Cite navíc přidává vkusné lakování střechy a litých patnáctek a tónovaná skla. Jasně – tahle malá městská auta vypadají vždycky tak trochu komicky, v rámci kategorie se ale designéři Toyoty rozhodně vyznamenali. Potěší i zajímavá grafika předních a zadních světel.

Interiér se nese v hravém duchu. Jásavě růžová barva se objevuje na panelech palubní desky, řadící páce i na prošívání sedadel. Na těch se, jen tak pro pořádek, sedí docela příjemně. Dokonce i dozadu se s trochou skromnosti posadí dva dospělí lidé. Delší cesta v plně naloženém voze sice není hodokvasem pohodlí, ale rozhodně ji nelze označit za utrpení, což v této kategorii není standardem. Kufr je malý, ale nepředpokládám, že byste snad čekali něco jiného. V rámci empirického pozorování jsem vyhodnotil, že se do něj vejdou dvě basy piv, což je mimochodem stejný počet bas, jako v Mazdě MX-5 (ano, propašoval jsem ji i sem, jdu se stydět do kouta).

Pochvalu si zaslouží i kůží obšitý volant, který si i v malém interiéru udržel poměrně kulatý tvar a dostatečnou šířku věnce. Ovladací prvky jsou na něm logicky rozmístěné, je tu ale jedna malá vada na kráse. Teda vlastně hned dvě. Tou první je nemožnost nastavení volantu v podélné ose. Řidič s dlouhýma nohama tak musí ve voze sedět dost vzpřímeně, aby na něj v klidu dosáhl. Tou druhou je nenápadná páčka vpravo pod volantem. Při letmém pohledu jsem ji považoval za tempomat, což je veskrze praktický nástroj, jehož přítomnost ve voze jsem vnímal jako velmi pozitivní. Sice mi tento ovladací prvek trochu překážel, ubíral místo na nohy pod volantem, ale tempomatu tuhle malou vadu na kráse rád odpustím. Jenže chyba lávky. Záhy jsem totiž zjistil, že se nejedná o tempomat, ale omezovač rychlosti. Ano, já vím. Musí tu být jako úlitba testům bezpečnosti, i když ho pravděpodobně nikdy nevyužijete. Naštěstí ale drží jen na dvou křížových šroubech…

Jinak ale nemám, co bych Aygu v interiéru vytknul. Radiomapa funguje obstojně, reaguje svižně a po připojení telefonu automaticky spustí Android Auto, takže se tato praktická funkce nemusí složitě hledat kdesi v menu. Z toho by si klidně mohly vzít některé automobilky příklad. Čtyři reproduktory sice nepřinesou zážitek jak z koncertní síně, ale na ozvučení komorního prostoru jsou naprosto dostačující. 

Samostatný odstavec si zaslouží ovládání topení a klimatizace. Na rozdíl od  v létě testovaného Peugeotu 108, ve kterém byl jinak prakticky stejný interiér, disponovalo Aygo jen základní manuální klimatizací a obyčejným panelem topení. Ten se sestává ze tří točítek, dvou tlačítek a jednoho posuvníku. V horní polovině najdeme jakýsi “dortík” sestavený ze dvou otočných ovladačů posazených na sebe, kterým lze ovládat intenzitu a teplotu vháněného vzduchu, otáčedlem ve spodní části nastavíte směr proudění. Retro atmosféru tohoto ovladacího ústrojí podtrhuje táhlo uzavírající vnitřní cirkulaci vzduchu. To je totiž ryze mechanické, jde trochu ztuha a jeho přepnutí doprovází tlumené “žbuch” z útrob palubní desky. I když to možná působí trochu archaicky, je to celé sympaticky jednoduché a nekomplikované.

Jízda s Aygem se dá pojmout mnoha různými způsoby. S lehkou nohou a poslušností rádce řazení se dá ukazatel průměrné spotřeby dostat k hodnotám začínajícím trojkou, na palubě je pak poměrně ticho a klid. Vůz sice není v tomto případě etalonem svižnosti, provoz ve městě ale nebrzdí. Také je možné aplikovat systém tří kvaltů, jež se u kolíňat a podobných vozítek používá při snaze o rychlejší přesun. Jednička pak slouží pro rozjezd, dvojka pro jízdu po městě a trojku zařadíte meziměsto. Samozřejmě je v tom trochu nadsázky, faktem ale zůstává, že malý motor se srdnatě točí a táhne až k červenému poli, které začíná sedmičkou. Jen je pak třeba počítat se svérázným zvukovým doprovodem rozzlobeného tříválce. Díky němu a kapesním rozměrům ale působí jízda v Aygu mnohem rychleji, než ve skutečnosti. S trochou fantazie se tak dá říci, že i v legálních rychlostech lze pocítit radost ze svižné jízdy. A to se počítá.

Podvozek je naladěný na nástrahy velkoměsta, v pohodě si poradí s příčnými prahy, kostkami, kanály i kolejemi. V rychlostech výše nad dálničním maximem někde u hranice maximální konstrukční rychlosti vozu ale trochu ztrácí jistotu. Jenže na takové pokusy snad nikdo Aygo pravidelně používat nechce. V zatíčkách se sice naklání, ale srdnatě drží stopu, neztratí se ani na zasněžené silnici. Systém ESP je sice chvílemi na můj vkus přespříliš opatrný, není problém ho ale v případě zájmu deaktivovat tlačítkem u levého kolene. Po této proceduře pak můžete s Aygem (samozřejmě čistě teoreticky) zažít i trochu zábavy na zasněženém parkovišti.

Hlavní doménou Ayga je ale bezpochyby městský provoz. Vozítko se nenuceně proplétá provozem, všude se vejde, parkování není problém (a kdyby snad přeci jen byl, disponuje Toyota parkovací kamerou). Žádná mezera mezi auty není moc malá, žádné parkovací místo moc úzké. Po přesednutí z pětimetrového kombíku byla tohle fakt příjemná změna. Z vozu je výborný výhled do všech stran, vyšší a vzpřímený posez sice na dlouhých cestách není úplně příjemný, ale ve městě je k nezaplacení. Dokonce i oblíbená disciplína “semaforový drag-race” není u Ayga zapovězenou zábavou. Díky dlouhé dvojce dokáže celkem slušně vzdorovat mnoha silnějším vozům.

No a teď je asi na čase promluvit o “slonovi v místnosti“. Ano – Aygo X-Cite je růžové. Velmi růžové. Přiznám se, že zpočátku jsem ze zvolené barvy testovacího vozu nebyl úplně nadšený. Ne, nechci zde začínat debatu o genderových předsudcích a o tom, že “kluci mají modrou a holky růžovou“. Konec konců – i mé první auto, které jsem vlastnil po získání řidičského oprávnění mělo takříkajíc lososový nádech. I přes to všechno je ale tak nějak nasnadě, že verze X-Cite zkrátka cílí spíše na zákaznice. 

Počáteční ostych a nervozitu ale už během prvního dne vystřídalo čiré nadšení. Růžové auto má totiž celou řadu výhod. Zvláště v podvečer, kdy již nebylo znatelné, kdo sedí za volantem mě v Aygu nejednou uvolnili řidiči místo, pustili mě z vedlejší a podobně. Po pár dnech jsem si vyloženě užíval překvapené pohledy některých kolemjdoucích, když jsem z růžového vozítka vystoupil ve vytahané mikině s nepřítomným ranním pohledem. A další nespornou výhodou je to, že X-Cite se zkrátka líbí holkám. Takže se na něj ptají a chválí ho. S čistým svědomím mohu říci, že Aygo pochválilo nejvíce žen a dívek ze všech aut, která jsem kdy řídil. No a některé se s ním dokonce byly ochotné i vyfotit. K růžovému autu se to ale, myslím, náramně hodí…

Verdikt

“Japonec z Kolína” srdnatě bojuje v kategorii nejmenších městských vozů. S limitovanou edicí X-Cite cílí nepokrytě na ženské publikum a já si myslím, že to je naprosto v pořádku. Za rozumné peníze získají totiž slušně vybavené a řidičsky nezáludné auto, které se sice – pravda – nehodí na pravidelné dlouhé dálniční přesuny, ale roli vozu pro každý den zastane se ctí. A hlavně se líbí a to je, myslím si, moc důležité. Pokud zvažujete nějaký hodnotný vánoční dar pro drahou polovičku, Santovy pomocnice Aygo vřele doporučují.

Technické údaje

Motor: zážehový tříválec o objemu 998 ccm
Výkon: 53 kW (72 koní)
Převodovka: manuální pětistupňová
Maximální rychlost: 160 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 13,8 s 
Hmotnost vozu: 915 kg 
Průměrná spotřeba dle výrobce (v testu): 4,1l/100 km (5,4l/100km)
Cena testovaného vozu (Aygo Selection X-Cite Connect): 275 900 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Raspby
19. prosince 2018, 09:32
1

já myslím, že ve 4% procentech případů by to mohlo cílit na pánské publikum ne? :)

reagovat
Irwinek
19. prosince 2018, 09:52
12

Doplněk " Santovy pomocnice " se dá zaškrtnout na které straně objednávky ?
Nabízejí tento doplněk i k jiným typům?

reagovat
M
19. prosince 2018, 16:00
0

Iba ak so servisnym balickom.... Musi to strasne zvysovat prevadzkove naklady

ma
martinw
19. prosince 2018, 10:47
0

a co na to Citigo od škodovky ? Z malých aut bych důvěřoval Yarisu ale Aygo neznám ani nevím jak jsou spolehlivá. Každopádně prodejce Toyoty mají Ayga moc rádi prý se docela prodávají.

reagovat
Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 10:51
1

Citygo/UP!/Mii není špatné, je asi o chloupek líp zpracované, ale je k uzoufání nudné. Naprosto mi v něm chybí jakákoli věc, co by z toho auta udělala něco víc, než jen čekárnu na dojezd k cíli. Toyota dokáže zaujmout a má spoustu milých detailů. Myslím, že má mnohem větší potenciál na to, aby to bylo auto, co má někdo opravdu rád.

-
Komentář upraven 19. 12. 2018, 10:52:49

sheogh
19. prosince 2018, 11:13
2

Bude v teto edici i nova Camry? Jinak mam pocit, ze to je i pro baby trosku moc - a cilova skupina, ktere byse to libilo jeste nema na ridicak vek :-D

reagovat
ma
martinw
19. prosince 2018, 11:26
0

ale Aygo kupuji spis starsi zakaznici a ti budou radi ze na obrazku u auta neni jejich manzelka ;)

beastar
19. prosince 2018, 11:32
2

Myslim že příjemná změna. V dnešní záplavě dynamicky sportovních aut v barvě duroplastu je to dělo:) A cena sic vyšší, ale je to edišn ne. Fakt je ten, že by byla příjemnější třeba tyrkosově oranžová než tahle hodně tvrdá růž. I když já mám barvy z recese rád...

reagovat
David Střítežský
19. prosince 2018, 12:03
8

Jan Machač (testujíc novou M5)
"...jsem pomocí lsti vylákal dvě atraktivní umělkyně na svezení Prahou. Obě se loučily slovy, že "už to dojdou" Potud teda jako nic moc"

Jakub Pospíšil (testujíc růžový Aygo)
"... se zkrátka líbí holkám. Takže se na něj ptají a chválí ho. ... No a některé se s ním dokonce byly ochotné i vyfotit."

Kubajz, myslíš že bysme někdy mohli zajít na pivo? Abys mi poradil nějaký svoje fígle?

reagovat
beastar
19. prosince 2018, 13:14
8

Nevim jak jinde, ale v Praze je nejlepší fígl následujicí kombinace. Čím méně osobního kuzla tím víc kombinace třeba.

Bmw+LV+Rolex+Hugo Boss+E.Armani a samozřejmě i jeden sifon platit Masarykem. Takovej zájem se potom nevidí.

No a v Liberci tam stačí říkat že si z Prahy. V Kyjevě stačí 100 Euro a říkat že si z Čech. Úplně všude stačí červenej sporťák kterej neni Miata.;))

Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 13:17
12

Já jsem praktikoval Aygo+batoh Puma+Casio+Háemko a nealko pivo jsem zkoušel zaplatit stravenkou...ale osmdesátikorunovou!

-
Komentář upraven 19. 12. 2018, 13:20:46

beastar
19. prosince 2018, 13:24
1

:D Z toho plyne jediný. Si zkušený Casanova a pražskej démon k tomu.

ma
martinw
19. prosince 2018, 13:41
0

Zatimco u BMW mu budget na benzín krutě nestačil u Ayga zbyde na benzín ....i zábavu :D (slečnám se omlouvám za vtip)

briza
19. prosince 2018, 14:20
12

Návody fajn, ale zkušený rutinér ví, že litrovka chloroformu stojí kilopade...

krab
19. prosince 2018, 15:04
0

...kdepak, Jakub nedávno absolvoval kurz od Oldřicha Nového, přímo jako ve Světácích :-D Je to zkrátka gentleman

beastar
19. prosince 2018, 15:55
0

Ano to je tak když dámy pozveš na dvě točený ke Sládečkům a nakonec je těch točenejch 20. Potom to lítá.... jako ty stravenky myslim.

Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 15:57
0

Ke Sládečkům? Bíste Bíste, nejdřív Flora, pak Sládečkovi...skoro mám pocit, že se ve svém okolí začnu poohlížet po Ghibli na operák.

beastar
19. prosince 2018, 16:00
1

No bydlim daleko, ale jezdim tam teď kolem fakt často. Respektive dneska sem jel z Klimentský a magistrála totál. A včera sem tam měl nějaký posezeníčko a objížděl sem ten blok kolem Casablanky odzadu. A tak Sládečci jsou vyhlášený i mezi náma abstinentama:D

Ju
Junior
19. prosince 2018, 18:42
0

Tohle zní jako výzva pánové. Kdo z Vás dokáže ukecat holku na sporťák a pětilitr a následně zasune po večeři U Sládečků (s dvouma různýma holkama to nepla), dostane diplom.
Kyjev approved.

ma
martinw
19. prosince 2018, 18:44
0

zjevně to má na té vinohradské nějakou zvláštní pověst ta hospoda, preferuju www.siarestaurant.cz - od procházky na starym městě co by kamenem dohodil
-
Komentář upraven 19. 12. 2018, 18:44:40

Ju
Junior
19. prosince 2018, 18:48
1

dal jsem v meníčku Ctrl+F "řízek" a hovno leda. Takhle si solidní podnik nepředstavuji.

beastar
19. prosince 2018, 18:49
3

Jo jo Sládečci jsou známí. Stejně jako ta hnusná knajpa na Táborský. Ani párem Tojek Aygo by mě tam nedostali. Prej maj ale pifka a pečou best husy v Prg.

Holku na sporťák a pětilitr klidně ukecám. Ještě použiju jachtu a americkej příběh a u Sládečků už to bude jenom takový promo:))
Jenže je tu problém. Doma by to už asi neprošlo. Musim to nechat mladším. Jinak Kyjev... 100€ = kurvy, zlato, párty, sex, tanec a hektolitry všeho co teče. Jako větší bůh už si příjdeš jenom v Kambodži. Si bílej, boháč a všude nejvyšší.

Ju
Junior
19. prosince 2018, 18:52
0

beastar: Právě. Challenge spočívá v tom nalákat holku do sporťáku a pak jí vzít na večeři ke sládečkům.

MartinCoupe
20. prosince 2018, 09:46
0

Proto zůstávám v Liberci. Stačí znát někoho z Prahy.... :-)

beastar
20. prosince 2018, 13:00
0

Mimochodem. Vidíš to nebyl záměr. Až teď mi došlo, že si z Liberce:))

MartinCoupe
20. prosince 2018, 16:20
0

Tak hlavne říkám, že přispívám na Autíčkáře. :-)

beastar
20. prosince 2018, 18:14
0

Však jo:) Vždyť přispíváš. To já taky jen to teda nikomu neříkám. Občas si sám říkám, že je až zázrak že sem to vydržel tak dlouho.

MartinCoupe
20. prosince 2018, 19:16
0

Rozhodně pokračuj dál, mě Tvý komentáře dost baví :-)

beastar
20. prosince 2018, 19:22
0

Mě spíš mrzí ten obsah poslední dobou. Samej kaptur, fabka a podobný věci. Na to se snadno nadává. To takový Jaguary Mazdy atd na Autíčkáři posvátný nedotknutelny značky tj jiná kofí.

MartinCoupe
20. prosince 2018, 19:29
0

Jsou tady takoví, co na Fábii nenechají niť suchou...

beastar
21. prosince 2018, 12:35
1

Mě je fabiatic v podstatě jedno. Kupovat to asi nepotřebuju. Jako služebák to neni špatný asi, co tak slýchám. V poslední Fabii co sem řídil tak to bylo RS asi 899 metrů se mi jelo supr;)

ro
rock
19. prosince 2018, 12:10
0

ad "kluci mají modrou a holky růžovou"

A právě proto existuje i paket Selection X-Treme, kterej je víceméně to samý, akorát černej s modrejma rychlejma pruhama (to jako ten sportovní duxh) a modrejma doplňkama v interiéru.

reagovat
VK
VK
19. prosince 2018, 18:56
2

Růžová je žužu, je to barva mužů.

- Lumpacivagabundus (Johann Nepomuk Nestroy) -

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
19. prosince 2018, 14:01
7

Nebudu lhát, rozkliknul jsem to jen kvůli těm holkám. :-) Test jsem nečetl, ale fotky mám zkouknuté a můžu říct jedno. Obzvlášť slečna v červeném se fakt povedla. :-D

reagovat
ToMyx
19. prosince 2018, 15:37
1

Dík, žes to napsal za mě :-D

bitner
19. prosince 2018, 17:38
0

Knight: beres mi to z klavesnice.

custom1
19. prosince 2018, 14:36
0

Mě na tom autě fascinuje, že vypadá jako helma Darth Vadera... :)))

reagovat
Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 14:40
0

Nebo Darth Vaderové? Dobře, já vím, kanonicky vzato žádnou helmu nenosila, ale nabízelo se to.

custom1
19. prosince 2018, 14:42
0

V téhle barevné kombinaci tak, jak říkáš :)

beastar
19. prosince 2018, 15:52
0

No a já přesně tuhle teď viděl stát v Jičínské pod Florou kousek. To je nevýhoda takové barvy každý si tě zapamatuje. Že by Džejkob ještě jezdil :)) To bude odměna od Impéria za věrnou službu.

Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 15:54
0

No vida, dokonce v mém akčním rádiusu. Ale kdepak, já ji v pondělí vrátil a osedlal zpět své dvacetileté kombi.

beastar
19. prosince 2018, 15:57
0

Sakra tak já myslel, že ji máš ještě ty. Fakt to byla ona. Ještě sem právě pro tento případ koukal na spztku. Jinak tvoje dvacetileté kombi co stálo včera na Lobkovičáku respektive tušim kousek od Kouřimský? Nálepka Autíčkář a Overwatch league ? :D Tak to sem tam viděl včera.

Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 15:59
0

Jop, vyhodnotil jsi to správně, to je můj investiční vůz. Třeba teď jsem investoval do přezutí na zimní :D

beastar
19. prosince 2018, 16:02
0

Jj to sem koukal:D Sem to viděl a řikám si a halé nějaká víkendovka v kombíku. Mimochodem nálepka Autíčkář je teda fakt velká. Bejt to bílý Ghibli na operák tak bych se bál, že je to označený jako služebák. Btw mě snadno přehlídneš těch aut jezdí po Praze asi 6 (!WOW)

Jakub Pospíšil
19. prosince 2018, 16:08
0

Já jsem na svoje nalepil tu největší co mám, ať jakože reprezentuju. Ještě Adam se toho nebál a taky ozdobil své Cháčko tímto velkým transparentem. Zbytek redakce se při nabídce těch velkých samolepek dost ošíval a raději vzal zavděk menším formátem...
Jinak těch bílých Ghibli potkávám fakt dost, vždycky nahlížím dovnitř, kdo tam sedí, ale většinou je to nějaká dáma, nebo slečna.

Adam Forman
19. prosince 2018, 16:50
3

Já mám Autíčkáře i na Pumě a Xsaře!
Plot twist: Beastar je slečna!

beastar
19. prosince 2018, 16:58
0

Přesně tak to je poslední tajemství beastar je slečna a dáma v jednom. Takhle já potkávám 6 aut pořád dokola jezdí jich samozřejmě mnohem víc. Jo a ještě takhle myslel sem bílou barvu. Potkám občas i nějaký modrý a tak. Jinak ty malý nálepky jsou ok ta velká oranžová. To jako reSpect.

BubaaCZek
19. prosince 2018, 19:22
3

O tu malou cernou nalepku mam zajem. Jak se dostanu ke trem kusum?

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
20. prosince 2018, 08:24
0

Ty sis pořídil Cadillac Kubo?

Jakub Pospíšil
20. prosince 2018, 09:30
0

Ale kdež, to je Jeníka UmímUdělatDrift Machače.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
20. prosince 2018, 18:55
0

A co to je? Asi prvni generace CTS, ne?

custom1
23. prosince 2018, 21:28
0

Já bych také prosil nálepku. Nebo radši dvě. Nebo tři... :)

Breakthru
19. prosince 2018, 18:15
0

auto ošklivý, holky pěkný, ale moc oblečený...

reagovat
beastar
19. prosince 2018, 18:51
4

Tak víš jak. Nová doba. Aby za to ještě neskončil Autíčkář v nominacích na sexistické prasátečko...

Breakthru
19. prosince 2018, 19:14
0

to by bylo ocenění....

Pochtli
20. prosince 2018, 11:20
1

Beastar: Sexistický prasátečko naštěstí letos skončilo, takže se zase můžeme nerušeně kochat fešnými slečnami :o)

beastar
20. prosince 2018, 13:02
1

Jj taky sem poctivě projel celou nominaci. Abych se kouknul jak jsou ty šovinisti hrozný. Takhle zneužívat a zobrazovat ženy! No tfujtajxl že se nestyděj...

MartinCoupe
20. prosince 2018, 08:32
0

Tu růžovou chci!

reagovat
beastar
20. prosince 2018, 13:07
3

Jo já taky... A dozadu nálepku jsem princezna! Tahle drsná děva už mě předběhla.

Jakub Pospíšil
20. prosince 2018, 13:27
0

Tohle je ale fakt hezká barva...Že bych hodil Volvo do folie?

MartinCoupe
20. prosince 2018, 13:29
0

Holka v tom má prostě jasno. World is pink! :-)

beastar
20. prosince 2018, 13:55
0

No jako je to vskutku originální:D Volvo v tomhle .... To by vypadalo jako loď lásky. Potom by si nikdy nesměl jezdit do Konviktsky před Friends....

ro
rock
20. prosince 2018, 14:51
0

Volvo už od 9. let razilo nestanardní barvy. Za to rozšíření zlatých a divných hnědých můžeme imho děkovat právě Volvu. Tak to raději neříkat nahlas, ať se toho nechytí...

btw holky jsou na růžový autíčko masírovány od mala. Barbie Vette je docela legendární hračka existující v několika generacích (té Corvetty), dokonce to kdysi mělo reklamní spoty i na našich TV.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem