reklama
načítám data...

MGB GT: Sebe, vítej doma!

18. května 2017, 21:16 29 komentářů krab

Autíčkář potřebuje být nevěrný promiskuita a vyzkoušet co nejvíc aut. A já už vím proč. Aby zjistil, že to staré MG, které léta měl bylo to nejlepší auto na světě!

zobrazit celou galeriiPetr 'Krab' Jeřábek: MGB GT: Sebe, vítej doma!

Romantický úvod

Ani ženy Autíčkářů by neměly svým partnerům vyčítat jejich nevěry. Oni si jen potřebují dokázat a vyzkoušet, že jste pro ně nakonec ta nejlepší. A vy muži Autíčkáři pak pro ně naopak ten nejlepší typ ze všech těch tří, jak říká Adéla Elbel. Já vím, u lidských vztahů to nefunguje. Ale u těch plechových docela jo. Jenže případ pana Kraba je hodně pikantní. Koupil si zase svoje vlastní auto. Chápete to?

Beznaděj závislosti

Někdy se vážně nestačím divit, co s člověkem provede vášeň pro auta. Nejhorší možnou variantou je navíc vášeň pro auta kombinovaná s pokusným blogerstvím, což je věc, kterou tu od loňska poměrně hojně provozuju. Začínám ztrácet pojem o realitě toho, jaké auto vážně potřebuju mít k životu a jaké si vlastně kupuju jenom proto, abych vám zas mohl sesmolit jakousi další příhodu. Holá pravda je, že k životu člověku stačí klidně jedna Toyota Yaris a nemusí mít ani ten futuristický elektromotor. Život by ale neměl být nudný a člověk by se neměl chovat jako pravítko.

reklama

A protože život není nudný a člověk se nechová jako pravítko, mám tu pro vás zase jedno vyprávění. Za tuto příhodu může slečna Krabová. Doopravdy, nekecám! Celá věc začala tím, že jsem se na podzim zoufale zakoukal do toho stříbrného sportovního kupé s předními světly připomínajícími volská oka. Když přijelo domů a uložilo se do garáže, bylo dost jasné, že něco musí z kola ven. Zahráli jsme si doma tedy ententýky, dva špalíky a byl to modrý Triumph co se nakonec stěhoval do hezké prostorné garáže o kousek dál od mého bydliště. Jeho současný majitel se do něj tolik zamiloval, že i kdyby si musel uřezat paty jako Dora z pohádky o Popelce, aby se tam vešel, udělal by to bez váhání. A já si začal říkat jaký jsem to vůl, že jsem to auto vůbec kdy prodal. Ostatně, poslední dobou mám pocit, že se mě s auty obecně nějak hůř loučí. Stačí s nimi strávit týden a pomalu mu slečna Krabová dává jméno a já si ho po jízdě vždycky pohladím po volantu a pak vypnu zapalování. Představte si, že jsme se do tohoto stavu začali pomalu dostávat i s hybridní Tojkou, což nedává už vůbec žádný smysl.

 

MGB jsem prodal asi před dvěma lety rovněž proto, protože jsem byl vůl. Posledních několik vyjížděk s tímto nejlepším sportovním vozem světa vždycky končilo na laně a dotáhnutím domů. Byly momenty, kdy mě Seb, pokud ho už znáte z minulého vzpomínkového blogu vážně pořádně nasral. Ani výhružky typu: „půjdeš z domu“ nezabraly, protože jestli to náhodou nevíte, auta vážně nemají mozek, uši a oči jak si často i já představuju. Takže zkrátka z toho domu šel a hrdý majitel Seba, kamarád Michal si ho vesele vezl na tažné tyči domů přes půl republiky. S tím, že to určitě spraví a s tím, že se vymění jenom benzínová pumpa. Na tuhle falešnou stopu jsem ho navedl totiž já. No nebyla to pumpa, byl to totiž rozdělovač. Seb nikdy netrpí závadou něčeho do čeho leze milion drátků a další milion z toho zase jinde vylézá. Seb trpí vždycky jednoduchou závadou, kterou rád často před vámi schovává. No, realita byla taková, že i Michal zažil se Sebem dny, kdy ho Seb pořádně nasral. Ale důvod prodeje to nebyl. Ve skutečnosti se v té době k tomu veteránství jakožto nováček postavil fakt čelem a užili si se Sebem a s rodinkou spoustu fajn výletů a srazů. Dokonce v něm i přespal na nějaké akci. Jenže a protože se do Seba vážně nevejdou dva dospělí a dva malí budoucí veteránisti, pořídil si tak trochu velkým úletem moderní sporťák od BMW. Takže má hračku asi o pětkrát takovým výkonu jako má Seb a dokonce hračku kam se i všichni vejdou. A prý nebude asi na Seba čas. Hmm, řekl si pan Krab a už se vymýšlel zajímavý plán. Protože slečna Krabová se zoufale už od zimy na setkání se světle červeným Sebem moc těšila.

Shledání

A jelo se. Zabalil jsem svačinu a pár klíčů, šroubovák do batůžku a tradáá vláčkem až do východočeské Třebové. Tam už na nás čekalo „ringtaxi“ v podobě červené M3. No, Seb vypadal při shledání zkrátka jako Seb. Byl úplně stejný jako tehdy, žádné nové šrámy neměl, naopak už by dokonce prý měl být natolik opravený, že těch dvě stě kiláků domů v pohodě ujede. Zlobí jenom……  A jééje, jak slyším slovo „zlobí“ znamená to, že asi po ose dojedu maximálně tak do Chrudimi. Zlobil overdrive. Servisák nalil do převodovky hydraulický olej místo motorového a overdrive si začal žít vlastním životem. „To nevadí to si Michale vyladím“ odvětil jsem, nadšeně se dívajíc na Seba jako na svatý obrázek. „Nechceš se projet a vyzkoušet si ho, než to sepíšeme?“: říká Michal. „Prosím tě, to je přece moje auto, to auto je naprosto skvělý, na něm nemůže nic bejt špatně“: odpovídám jako já na to. Přesto jsme se projeli a já Michala celou cestu přesvědčoval barvitě o tom, jak právě tohle MG perfektně řadí, protože nemá vážně moc odjeto, jak počet ujetých majlí přesně sedí s historií auta a vůbec jak je perfektní. Počkat? Neměl by to tak nějak tvrdit prodávající? No vůbec v ten den jsme se do toho nějak zamotali. Kolonky v kupní smlouvě jsme nakonec tedy vyplnili správně. Přeci jsme nějací „kaufmani“, že? 

Cesta domů

Potud to celé působilo tak trochu jako romantická telenovela od Rosamunde Pilcher. A vy se určitě těšíte, že jsem hned kousek za městem odkud jsme vyjeli potřeboval ty klíče a šroubovák z batůžku. Anebo kladivo. Kladivem se přece opraví jakákoliv závada. Za městem se totiž vážně ukázalo, že avizovaný svéhlavý overdrive žije doopravdy svým životem. Čili ne jak jsem prodávajícímu tvrdíl já, že to asi bude úplně „oukej“. Jenže s plně zapnutým overdrivem se žít dá úplně v pohodě. Jenom zkrátka máte trošku delší kvalt na trojce a čtyřce, takže si holt musíte víc vytočit dvojku, aby se na tu trojku Seb pěkně posbíral. A nesmíte couvat. Respektive můžete, ale lépe si ho pěkně na neutrál odtlačit kam potřebujete. Jenže nádherně brzdí s renovovanými brzdami a motor běží v rytmu dvou dobře vyladěných karburátorů SU. Jestli najdu racionální důvod, proč jsem vlastně Seba chtěl zpátky, tak je to kvůli zvuku motoru. Ty dnešní čtyřválce a vůbec jakékoliv vstřikováním vybavené čtyřválce kromě M3 E30 a možná Integry Type R mají všechny takové přidušené zvuky. Seb má dva karbce, dva otevřenější filtry K&N a poměrně průchozí výfuk s dvěma tenkými podlouhlými tlumiči. A zvuk se parádně line autem. Reakce na plyn obyčejným bovdenovým lankem je „superpřirozená“ a to je přesně ono. Staré auto mě zkrátka zoufale chybělo. Vydržel jsem to bez něj asi dva měsíce. Déle to nešlo. A domů jsme vážně v pohodě, v klídku, stylově a vysmátí dorazili.

Aston pro chudé

Já už jsem o tom psal, ale napíšu to znova. Seb se řídí tak dobře, že i ve své době se MGB GT přezdívalo Aston pro chudé. A já jsem vždycky chtěl mít doma Aston Martin. Tak jsem si koupil MGB GT. Je to přece tak logické. Seb má jednu zajímavou vlastnost. Řídí se vám neskutečně lehce a přirozeně. Za ty dva roky, co s námi Seb nebyl, jsem měl šanci řídit mnoho opravdu zajímavých aut. Jeremy Clarkson nebo Expert Pepa se asi svezli ještě víc zajímavými auty, ale mě i to, co jsem zatím zažil stačí k tomu, abych konstatoval, že se v MGB GT vážně sedí a řídí bezchybně. Sedím opravdu přesně přímo před velkým volantem s tenkým věncem obšitým kůží. Ten volant je stále obšitý tou původní kůží, tak jak ho někdo namontoval v Abingdonu nad Temží na krk řízení v roce 1974. A mohl bych pokračovat. Dokonce i rádio Javelin Europa, když ho zapnu umí jen dlouhé a střední vlny. A víte co? Dokonce v něm naladíte něco jako stanici „Vltava“. Tyhle stanice ještě vážně vysílají a jejich moderátoři zní úplně jako by se člověk naladil zpátky do minulosti. Nemyslím na Evropě 2, tady je to zpátky do minulosti doopravdy. V autě se sedí vážně tak, že nemám pocit, že bych chtěl být níž. Vlastně podobně skvěle se sedí snad jenom v Caterhamu. A v tom je ta podstata toho, co se mi na Sebovi líbí. Sedí se v něm perfektně a člověk má doopravdy vyjímečný cit v tom, jak se ovládá. Jak na pedálech, tak na volantu. I když o jízdních výkonech motoru série B 1800cc OHV by se mohlo našemu českému notně glorifikovanému „erku“ jenom zdát, pořád se nedá říct, že by Seb byl jakkoli rychlý. Když jsem ho před skoro deseti lety z Anglie přivezl jako svoje úplně první sportovní auto, vlastně jsem byl tehdy docela zklamaný. Prostě to nejelo. A jízdně se s ním musí tak nějak přiměřeně. To, že člověka MGB neskutečně odměňuje za plynulou rychlou, ale neagresivní jízdu, dokážu ocenit tak nějak až teď.  V pětadvaceti jsem prostě chtěl „zadokolku“, zkoušet se naučit drifty a nechtěl jsem si koupit obligátně „étřicetšestku“. Tak jsem se odlišil a koupil jsem si veterána. A koupil jsem si Aston Martin, i když se vlastně jmenuje MGB GT. A čím jsme oba se Sebem starší, tím víc mě baví řídit a jemu být v akci a „on the road“.


Nový komentář

Komentář úspěšně přidán.

Komentáře

Franz Kafka
18. května 2017, 21:57
0

Seb je borec. Napíšu to znovu a je to největší klišé. Taková auta už dnes nikdo nedělá. Je jasné proč tomu tak je, ale stejně. Vždycky si o tom rád přečtu. I když to v reálu není nic pro mě:)

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
18. května 2017, 23:26
0

Dík, no je to tak. Jak to popisuje ten Islanďan v tom Petrolicious videu jak jsem připnul na konci. Je to prostě o vztahu se starým autem, čas v tom plyne pomaleji. A hlavně ono je skoro 10 let od doby co jsem ho dovezl pořád stejný. Jasně, má hezkej život, nemusí jezdit v zimě v soli, ale stejně. Je to takovej stroj času. Dneska se auta vážně dělají jinak. U 3 letýho auta, je jedno co to je máš pocit jakoby to bylo starý. Něco jako notebook nebo smartphone. Tady to prostě tak není. :)

saage
18. května 2017, 23:27
1

Opět super čtení. Úplně mě to dojalo. :-) Dokážu si to představit. Taky s lehkým smutkem vzpomínám na Z4coupe, škodu Rapid ( ne tu zkrácenou oktavku) , Suzuki Vitara. Naštěstí stříbrnou Sally můžu občas řídit. :-)

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
19. května 2017, 08:50
0

:) , setři slzy kapesníčkem a bude to v pohodě. A to jsi ještě zapoměl na tu černou MR2! Jo, Sally se těší zase na vyjížku s Caterhamem. A hlavně na Ring. Včera jsem jí taky vytáhnul na chvíli na projížďku po okolí po práci. ... když jsem nestíhal dopoledne ten Most :(

MGRR
19. května 2017, 09:03
0

Porsche půjde z baráku :)

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
19. května 2017, 10:26
1

he, he :) , zatím to nehrozí ! Leda, že bych místo 996 a Seba MGB GT koupil skvělou kombinaci obou světů, klasiky i rychlosti a objednal jednu 911 u Singera :-D

MGRR
19. května 2017, 21:31
0

Pockej... :) sednes do noveho Priusu IV a je konec :)
Hlavne nerikej pani, ze existuje... zenam se pry libi, a jednu co 997 vymenila za novy Prius IV znam, pry ji jeste zbylo...

Nutno dodat, ze 997 mela uz dloho jako kabelku, olej tekl kudy mohl, klouzal "automat, nebo spojka ve Wandler" ve vyssich rychlostech sjete gumy a nejake drobnosti... podtrzeno, sectenk, hruby servis pred TÜV spocitali na 7000€ a to to auta s 200.000km davat nechtela. K te 997 mela Lex CT200 (coz je tuzsi Prius III.), tak vedela co dela.

Franz Kafka
20. května 2017, 00:10
0

To jako myslíš vážně? :)) Nebo jako vtip. Jestli ta 997 měla 200.000 km se řádným servisem tak bych chtěl to co popisuješ vidět. Je to vcelku nesmysl včetně té vybájené ceny servisu. Možná v originál dealerství. Špatný kus, nebo s tím paní jezdila každý víkend na ring? To asi neměla mít automat;) Jasné chápu viva la Toyota. Jestli je to real příběh tak paní je dobrá krautkopf. Doufám, že to byla fajn rada od vás profíků co opravujete Korejské srágory a sami raději jezdíte v hybridech asi jako fajn reklama. Takže asi tak... Na Porsche nesahej když nevíš o čem mluvíš;)

MGRR
20. května 2017, 08:21
1

Franzi... co se s tebou deje? Posledni dobou jsi nejaky frustrovany... mne se to netyka, beru te jak jsi, ale utocis na nektere, shazujes je, lidi z praxi a zkusenostmi rozmetas jako ten slovakcobychtelbytcech za pultikem. Mne se tva frustrace nijak nedotyka, jej tebe je skoda. Nenavidis Brity, nekupujes nic Japonske... vzdyt zivot za to nestoji. A Ssang, Toyota, Mercedes, MG... vzdyt je to jedno. I kdyby se to jmenovalo xxx a bylo to kvalitni jako Priusy, Lex... tak v tom budu jezdit. Ja nekdy jedu rad i tim hnusnym Rodiusem a ty kteri se jim posmivaji, jsou slabosi. Je to jako kdyz mas nemocne, nebo jine dite a zmeni se ti 24h po ockovani... tech ubohych hlupaku v Cesku kolem co se jim posmivaji, vetsinou si totiz sami vetsi lekarskou peci zaslouzi, staci se podivat na nase cesty a vztahy.

Ted k prispevku. Konci TÜV, zamluvis termin, zaplatis +-100€ a daji ti i nekolik A4. To jsou lide se skutecnym titulem a kazda vetsi kapka oleje znamena vymenu gufera. A takove gufero za 20€ muze stat 1000-2000€ za praci, pokud se musi k vuli tomu vytahovat prevodovka a to jsme stale jen u gufera. Kde mame klouzajici automat, roztrzene sedadlo, zlobici pas, nejake ty plastiky pod autem, jinak nevim. Slecna neni hloupa, myslim, ze jednou vetou by z tebe udelala trileteho kloucka. Nepodcenuj zeny :)

Zase to tady Krabovi spamuji :)

Petr 'Krab' Jeřábek
20. května 2017, 08:31
0

To nespamuješ, v pohodě, alespoň zajímavé čtivo ke snídani :) No, taky musim říct, že jak jsme s Franzem tady internetový kamarádi a snad se s nim uvidim, jelikož je nahlášen na výlet na Ring, tak souhlasim s tebou MGRR. Viděl jsem mnoho účtů od oprav svého auta. A věřte, že 7000 Euro se tam vejde jako nic. Stačí, aby se opravovalo něco, kdy musí převodovka ven atd... V Německu věřím, že u Porsche specialisty, ani nemusí být autorizák, zaplatíš právě možná i víc než půlku peněz za práci než za díly.

Jinak pokud se společně s Autíčkářem dostanu ke kontaktu na Toyotu , připadně jiným způsobem, rád bych udělal regulérní test Priusu IV. Ono totiž nejen ženy si hybrid dokáží oblíbit a možná by z toho mohlo vyjít nějaký pro nás zábavný čtení zase :)

Polar Bear
20. května 2017, 10:50
0

MGRR: no přiznám se, že v poslední době při tvých zmínkách o Priusech už mi taky cukají koutky. Hlavně kam všude do rozličných témat je dokážeš vecpat :D. Pravda, mně to na nervy neleze. Spíš se tím bavím a čekám, mezi kterými sporťáky zase nějaká chudinka Prius skončí :P
Já Prius nechci, je to malý a slabý (dokonce je to menší a slabší po osobní zkušenosti, než se mi zdálo z recenzí a vyprávění). . A že se to nekazí? No ten můj pekáč taky ne, heč ;).

Ale rozhodně jsem rád, že Prius vzniknul. Koncept hybridu má podle mě rozhodně smysl jako plnotučný univerzál, než čistý elektromobil (a kopání nožičkama a bušení pěstičkama ekopošuků na tom nic nezmění). A myslím, že celý koncept hybridu Toyota svým modelem Prius opravdu posunula o level výš co se týká praktického využití..

MGRR
20. května 2017, 12:09
0

No ja si ale delam legraci hlavne z Priusu :) vzdyt je to jen spolehlivy spotrebic... mam neco par tydnu rozepsaneho, jeste nemam presny nazev, ...Prius II.... Benzinovy PUNK :)

JayK91
19. května 2017, 13:42
0

Krásná nostalgie, krásné čtení,

akorát mě pane Krabe napadá... co pujde místo toho z kola ven? :( :(

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
19. května 2017, 14:07
1

Dík JayK91! Snad už nic :) Nějak se to nakonec vejde.... Ale vyhlásil jsem stop stav nakupování dalších aut :)

saage
19. května 2017, 14:55
0

Stop stav, a dnes jede smejdit po jednom tajném exempláři homologacni verze rally speciálu. ;-) Ne, Ja vím. Ten se nebude počítat. :-D

Franz Kafka
19. května 2017, 16:44
0

:D Jasně. Hlavně pod každým druhým testem. Musím ale napsat že tohle auto XY bych určitě někdy rád viděl u sebe v garáži. To je taková ta diagnóza někdo hromadí známky jiný prachy a Krab auta. Snad by si měl zkusit Google>pronájem hal Praha. Nebo rovnou galerii.

Petr 'Krab' Jeřábek
20. května 2017, 07:57
0

Koukám, že Saage prozradil tu naši testovačku homologační Lancie 037 stradale od Giuseppe Volty :)

Je to fakt ale. Každej test ale nekončim že bych si auto koupil. Často to ale v textu někde prostě je... No zkrátka mě to v tý hlavě nějak napadne. Myslim, že u Oktávky jsem se ubránil, pak u Opela Astry, ta se mě vážně nelíbila hodně moc. A pak určitě ještě u něčeho dalšího.... To je tak, když si člověk snaží půjčit auto, který by intuitivně chtěl mít už dopředu :)

Kr
Krocan
20. května 2017, 11:48
0

Jestli opravdu 037, tak by si to zasloužilo i nějaké video (třeba i neumělé na telefon). I ta cestovní má moc hezký zvuk. A ten Pepa Volta si ale vážně umí hrát...

Kr
Krocan
20. května 2017, 11:54
0

No jo, koukám na net a zjistil jsem, že už pár dnů nežije...

Petr 'Krab' Jeřábek
20. května 2017, 12:09
0

Doprčic... tak to jsem si teda udělal hodně blbej fórek :( : http://auto.idnes.cz/giuseppe-beppe-volta-skupina-b-rally-lancia-delta-037-fxg-/auto_ojetiny.aspx?c=A170418_023447_auto_ojetiny_fdv
Pepa Volta byl vždycky ozdoba našich rallye....

Já to nevěděl. Ta Lancie 037 by samo byla skvělá, kdyby Autíčkáře nechal býval přes nějaký kontakt nahlédnout do jeho rallyové kuchyně. Ale v reálu takovéhle kontakty nemám. Jednoho člověka znám, který zná sběratele rally Fordů a má homologační RS200. A v něm mě jednou svezl. A bylo to spíš dílem náhody být na správném místě ve správný čas. No, to bych možná dokázal zkusit. Sehnat a udělat pro autíčkáře dojmy ze spolujízdy v RS200 + fotky. A video se zvuky motoru, pokud bychom to zvládli.

To co zmiňoval Saage je něco jinýho. Ale to asi vyjde, ale daleko skromnější záležitost než si myslíš. Ale taky snad hodně atraktivní.

Kr
Krocan
20. května 2017, 15:10
2

No sám jsem byl zaražen. Díky, Krabe, za odkaz.
A já tedy musím zdejším redaktorům vyčinit. Jak to, že se tu neobjevil nejen žádný nekrolog, ale ani zmínka o jeho smrti. Je o něm (Voltovi) na netu hodně materiálů i v češtině (měl velké vazby na Čechy), měli byste článek za lacino a přitom s atraktivní informací. Volta je zajímavý pro lidi, kteří o něm vědí a bylo by to i atraktivní čtení pro autíčkaře, kteří o jeho aktivitách doposud z nějakých důvodů nevěděli. No jinak mám tedy sám co povídat, když jsem na tu politování hodnou informaci přišel až dnes.

Petr 'Krab' Jeřábek
21. května 2017, 10:16
0

To máš pravdu Krocane. Mě to taky dost překvapilo, "Beppe" Volta byl vážně bavič našich rallye a měl k ČR vztah. A v Itálii byl dost známý. A je fakt, že Autíčkář tutově v dubnu měl tu zprávu dát i sem. Já se zeptám "velitelů" a zpětně by stálo za to udělat vzpomínkový článek. Ideálně od Radka Chluda asi, protože on se ve scéně rallye vyzná nejlíp... Ale klidně to zkusím i sepsat já, když by Autíčkář takto chtěl. Je to fakt smůla, on se peče leta ve speciálech třídy B a pak ho přejede nějakej trouba na silnici, když zastavil u nějaký nehody. ( ta zpráva jak se to stalo mi nepřišla moc srozumitelná teda..)

František Čáslavský
19. května 2017, 16:25
1

Dobří holubi se vracejí... :-) Gratuluju k návratu a zároveň ti musím říct, že mě tak trochu štveš. MGB je jeden z možných kandidátů na náhradu Rudé Potvory, pokud se sejde správný moment, kdy budu moct okamžitě odjet a budu mít na účtu vhodnou částku...

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
20. května 2017, 07:53
0

Díky moc! Spíš naopak. Jestli bys šel taky do MGB GT , rád ti s tím pomůžu. Jsou to skvělý auta. A pořád se v Anglii dá sehnat za rozumnou cenu, i když už to není taky co to bývalo. Redakční MGB GT je skvělý plán :)

Ha
Haribobear
19. května 2017, 18:01
1

Krabe, tak si rikam, ze ted ten vul jsem ja, ze jsem Seba prodal!Je to jak pises, Seb je stroj casu.Zatimco M3 okolni svet zrychluje, Seb ho zpomaluje a to mi bude brzy chybet:-) Ale jak je videt, jste si souzeni. Uzivej vuni benzinu a oleje, cisty zvuk...a co nejmene taznou tyc :-)

reagovat
Petr 'Krab' Jeřábek
20. května 2017, 07:50
0

A já si řikal, jestli bys to vlastně vůbec měl číst! Měl jsem tam někam specielně pro tebe dopsat jaký krám ten Seb je :)

Jenže, tobě jsem vymyslel jiný plán. Musíme někdy zajet do Anglie a pořídit něco čtyřmístnýho a elegantního. Něco jako Jaguar XJ-S :)

saage
20. května 2017, 16:09
1

Krabe, mam pro Vas zajímavé info. Vím o jednou XJR s V8, kompresor. S malým najezdem. Bude na prodej od mého známého ;-)

Raspby
19. května 2017, 21:10
0

Pěkné pěkné..přiznám se, že teda čistě vzhledově se mi moc nelíbí, ale to už je věc vkusu každého z nás. Ale myslím že vím jak se cítíš...tento týden jsem několikrát v Praze na Chodově viděl projíždět modré MGB a ten zvuk je fakt senzační..takové super retro bublání..to asi fakt umí jen karburátory :). Takže naprosto rozumím tomu, že jízda v něm je svátek. Tak welcome back :)

reagovat
Polar Bear
20. května 2017, 11:24
0

Wow. Tohle se mi často nestává. Já normálně netuším, kam si tohle auto zařadit. Ani po stránkách jízních zážitků, ani po stránce techniky. Tady se moje představivost nechytá ani drápkem. Design za mě ok, dokáže se to tvářit důstojně, i když to není uměle nafouknuté jen aby to nafouknuté vypadalo.. Asi interiér je to, co na mě tak dobře působí.. že by ten volant vpravo? Fakt nevím a znervózňuje mě to :)

reagovat