načítám data...

Když už i přítelkyně udělá papíry.......

26. listopadu 2019, 00:09 74 komentářů Kuře

........a já jsem úplně v prdeli s výběrem auta pro ni...

Né tedy, že bych měl dost peněz na to, kupovat další auto, letos jsem koupil dvě, a to je asi tak o tři víc než si můžu dovolit v jednom roce koupit. Ale vánoce se nám kvapem blíží, a auto pro přítelkyni se jeví jako nejlepší dárek, když už je tedy slečna ochotna tolerovat vše, co vztah s benzínovou hlavou, mou maličkostí, obnáší. 

Naštěstí se situace vyřešila sama. Tedy, na oko. Ve skutečnosti jsem ještě víc namydlenej, než bych si vůbec dokázal představit. Ukázalo se totiž, že prostě nedokážu vybrat auto pro vlastní přítelkyni. 

Dva týdny nazpět zamnout přišel přítelkyně otec. A že prý jí auto chce koupit on, a já že prý, když jsem ten benzínhed, že bych mohl být užitečný u výběru, jestli bych se po něčem nepodíval. 

Původně jsem měl dokonce v plánu napsat Ptejte se, ale pak jsem si řekl “Ne, tohle zvládneš sám!”. 

Sedli jsme si tedy s přítelkyně otcem, a že dáme dohromady co a jak. Rozpočet, plně hrazen z jeho strany, kolem stovky, cituji. Nemusí to být velké, bude jezdit nejspíš jen po Praze, nejčastěji do školy. Ať je to hezké, je to pro dívku, ať je to nenáročné na řízení, ať je to nenáročné na servis a ať to má píčovinky…, tedy, pardon, výbavu. 

Inu ponořil jsem si tedy do České žumpoidní inzerce a po pár hodinách Britského 80s punku, Bráníka z akce v Plusu, studené pizzi a depresí nad vlastní chudobou jsem to našel. 

Bohužel, jak jsem již psal, asi jsem ten špatný já. Prostě jsem docílil jen toho, že jsem dostal vynadáno, že jsem dítě, blbeček, ignorant a z projektu jsem byl investorem odvolán. 

A při tom si za svými návrhy stojím. Našel jsem tři kousky. Rozpočet, ten teda přesahovali všechny jen o asi desetinu, ale to by se zmáčklo. Jinak ale? Krása střídá nádheru.

Volba první: BMW 3 E46 323i

Za, podle mě, krásnou cenu 109 000 Kč jsem našel inzerát na velmi pěknou E46ku 323i z roku 2004. Dle fotek bez koroze, popis velice sympatický, pán si koupil pětku E60, kterou měl i na fotkách, a starší auto tak prodává. V Benešově, čili kousek, několik chybiček které přiznal a byl ochotný licitovat o ceně. Co si přát víc? Starosvětský šestivál, cit ve volantu a příjemné komunikativní řízení, výkon pro začátečníka tak akorát a výbava všechna, co si asi tak 19ti letá začátečnice může přát. Kdybych nekoupil MG, snad se na to jedu podívat sám. 

Ale…. ok, jako jo. Já vím, co si teď asi myslíte. Že na to jdu blbě, a hledám auto, co by se líbilo mě. Jenomže, není tomu tak. Jak se noc protahovala, Clash střídali Sex Pistols a sklo plnilo podlahu, byl jsem, překvapivě, rozumný čím dál tím víc. 

Za BMW jsem dostal céres, že prý moc staré, silné, zadohnané a moc BMWčkoidní. Řízení vůbec nebude snadné, začátečnice bude mít s autem problémy, na parkovišti ho zničí a v zimě že se mi prý má lepší polovička jistě zkriplí… nic nepomohlo, když jsem namítal že na svou váhu auto vůbec není silné, že atmosférické šestiválce nejsou servisě o nic náročnější, než modernější turbené čtyřválce a že cit v řízení a zpětná vazba jsou pro pochopení chování auta a učení se mnohem vhodnější než přeposilovaný volant a lehoulinké pedály. 

Tak jsem tedy přitlačil. 

Volba druhá: Audi TT 1.8 Turbo

Auto pro letušky. Druhá největší buzna kára. Kenovo autíčko… takhle a ještě mnohem hůře je malé kupátko od čtyř kroužků nazýváno. A přitom, jeli jste v tom někdy? Fakt to nejezdí úplně blbě. Jasně, Porshe to není, ale, jak mi bylo vysvětleno, to ani nechcem. Kousek který jsem našel se nacházel sice docela daleko, až ve Strakonicích, ale působil hezky, popis se mi líbil a na fotkách auto vypadalo moc pěkně. Modrý lak v dobrém stavu, sedačky v modré, jen trochu popraskané kůži, celkem slušná výbava… Tentokrát už jsem si byl dost jistý v kramflecích, tohle je sen každé mladé řidičky.

A nebo teda prý… říkali že… ne. Sice že prý předokolka dobrý, ale nízký a tvrdý podvozek, silný a žravý motor, málo místa a vůbec Albi vyprdni se na tu Německou trojku a ty jejich sporťáky a najdi něco rozumného pro mladou studentku.

A já jsem našel. Máte tedy mít, o co jste si řekli.

Volba třetí: Honda Jazz

Pravda, sice s trochu větším nájezdem než bych na takové autíčko čekal, ale zato suveréně nejnovější, nejmodernější a s velkým náskokem také nejslabší auto z mé trojice měla být Honda s prý celkem odolnou jedna trojkou naprostá sázka na jistotu. Tohle mi nemůže odmítnout. Celkem moderní, celkem pěkné, spolehlivé, bezpečné a ekonomické auto do města i mimo něj, pro začátečníka značka ideál. 

A že prý je to pro babky, navíc je to hnusné, vůbec to nepojede a navíc je to auto spíš praktické než stylové a to ona teda jako ale nepotřebuje. 

Jakože kurva cože prosím pěkně? 

Hnusné? A ten stylový sedánek, ten se nelíbil proč? Nepojede? A ty nebyl náhodou ještě před chvílí výkon špatně? Moc praktické? How about? 

Zkrátka, takhle tedy ne. Jebu na to, stejně to neplatím tak do toho nemám co kecat a dávám od projektu ruce pryč. Rači jdu dát ještě bránu a počkám co koupí za zázrak. A trenky na to že to bude zrezlý…. 

 

*obrázky ilustrativní


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

CZmisak
26. listopadu 2019, 07:23
0

Řeším podobný problém, ale trochu jinak - hledám auto, které bude mě i řidičku co nejméně obtěžovat. Takže žádný zážitky z řízení a podobný nesmysly. Ideálně něco velikosti VW Polo s hydroměničovým automatem, odolným podvozkem a nějakým aspoň trochu líbivým designem. Řidičce je úplně jedno, jestli je to "řidičské" auto, zábavu za volantem bude dělat spíš rádio.

reagovat
Kuře
26. listopadu 2019, 10:11
0

Když "něco jako Polo", proč ne tedy Polo?:)
Nevím teda vůbec jak to má s tím automatem, ale tak... whatever:D

CZmisak
26. listopadu 2019, 10:54
0

Jasně, může být, dokonce má i ten hydroměnič. Byl to o tip, jakým směrem uvažovat u auto pro takové lidi. ;-)

ma
martinw
26. listopadu 2019, 11:10
0

Co nejméně obtěžovat ? Yaris s CVT mě přijde jako spolehlivá volba. Ale pokud opravdu nemá obtěžovat pak by už muselo mít spoustu kravin okolo jako autohold, kamery + senzory, aby samo svitilo, aby samo stiralo, aby melo v prednim skle a zrcatkach ohrev apod...

ge
geralt
27. listopadu 2019, 19:44
2

Volvo C30

skretik
26. listopadu 2019, 08:06
2

Kuře ... bacha na dávání ruk pryč, tady z těch námitek cejtím ve vzduchu fabiatika nebo ídvácu.
Teď jseš sice nasranej, ale abys ještě nelitoval.
Jo a chybí ti ve výběru Impreza - 4x4, takže bezpečný v zimě (která zrovna přichází) a bezpečí především !

reagovat
BubaaCZek
26. listopadu 2019, 08:43
0

Mozna by bhlo na zvazeni prizvat na pomoc pritelkyni, pac ty Kure evidentne nemas paku :) At si vybere jestli se ji libi bavi ci fabka. Jezdit tim bude ona...

Kuře
26. listopadu 2019, 10:13
0

Skretik nestraš vole, to mě nějak nenapadlo... A je pravda že on sám má Passata, už asi třetího:D

To už sem navrhoval, a taky zamítnuto. Musí to být překvapení. A moje námitky, že u dárku za kilo je překvápko malinkato zbytečnej risk, byli smeteny ze stolu jakbysmet...
-
Komentář upraven 26. 11. 2019, 10:13:35

Ha
Hansoff
26. listopadu 2019, 10:36
1

Přesně jakse píše výše... Vybráno už bylo a tchána jsi naštval, že jsi se netrefil hned napoprvé!

BigBen
27. listopadu 2019, 11:44
1

Kuře, já si taky myslím, že ty máš jen odkývat hlavou to co už jí otec vybral nebo možná ona sama. Pokud má otec Passata tak to bude koncern, hádám Polo nebo Fabie. Jestli má slečna tatínka omotanýho kolem prstu a má trochu vkusu, tak si vybere MINI :-D
Jestli chceš, tak já ji svezu a už nic jinýho nebude chtít....

martin_100
02. ledna 2020, 19:50
1

Tebe nebo Mini? :-)

ReVolte
26. listopadu 2019, 08:32
2

Já u nás pochopil, že to musí být hezké, praktické (malé) a ne tak staré + za mě jsem chtěl co nejmenší servisní náklady. Voilá -> Káčko 2013 s 1.2 FIRE a jezdí a jezdí a jezdí a má z toho radost :)

reagovat
Kuře
26. listopadu 2019, 10:14
0

Dobrej tip, Káčko by se mi taky líbilo:)
Vešlo by se do kila?

ReVolte
27. listopadu 2019, 14:00
0

Koupil jsem minulý rok 2013 s výhřevem seslí a čelního, v elektrice a bez klimy za 73k. Najeto jen 45k :)

Máří
26. listopadu 2019, 09:05
1

Řeším podobné dilema: do kila, co nejnovější, bezpečné, malé, co nejméně náročné auto na údržbu a řízení, s jakž takž dobrým komfortem. Mé volby: Megane 3 1.6 16V, Hyundai i30/Kia Cee'd, a nakonec Mini Cooper, který by se líbil spíš mně :D nakonec to vypadá na toho Megana, protože už s ním mám roční zkušenost a není to špatný auto.

reagovat
Kuře
26. listopadu 2019, 10:15
1

Z tvého výběru, jednoznačně Cooper:D

Máří
26. listopadu 2019, 10:35
0

To je mi jasný, ale trochu se o ni bojím, protože dnešní provoz je o držku a lidi jezdí jako bezohledný hovada. Když bych sháněl Coopera, určitě by byl s kompresorem a to je jen další průser ve vzduchu navíc (že si ho nakonec nechám) :D

ma
martinw
26. listopadu 2019, 11:11
0

Cooper je dobrej ale na dobrý silnice, jinak je to hroznej kostitřas - což ale vyváží tím jak se hezky řídí :)

Kuře
26. listopadu 2019, 12:43
0

Kostitřas vím že jsou ostré Ska a JCW, ale běžné verze by snad měli být výrazně lepší, ne?:)

Jakub Pospíšil
26. listopadu 2019, 13:03
0

Výrazně ne.

BigBen
27. listopadu 2019, 11:47
0

Záleží co obouváš. Gumy i velikosti ráfků. Já vyhodil runflaty na 17" a je to v pohode :-)

Ronoath
26. listopadu 2019, 09:48
0

Asi bych skončil u Fiatu Punto, s takovými rozmary...

Fakt z těch argumentů otce čiší ŠkodaFans. To Punto by asi neprošlo... Byť nějaký vystajlovaný kus Punta nálepkami by mohl tu děvuchu oslnit;-)

reagovat
Jakub Pospíšil
26. listopadu 2019, 11:06
6

Z kilo se dá pořídit hezké Volvo C30. Je to stylové, je to Volvo, takže image bezpečnosti nechybí, je to netuctové.
Myslím, že by to stálo za zvážení.

reagovat
Kuře
26. listopadu 2019, 12:42
0

Ty abys někam nenacpal Volvo, viď:D
Ale vážně, ta C30 se mi už dlouho jakože dost hodně líbí, jel jsi v tom někdy?

Jakub Pospíšil
26. listopadu 2019, 12:43
0

Jel. Je to docela dobré. Zkus to, já kdybych opravdu potřeboval auto (a nepracoval 800m od bytu), tak bych ji velmi pravděpodobně měl.

Kuře
26. listopadu 2019, 12:47
1

Chtěl si říct kdybys opravdu potřeboval třetí auto, ne?:D
Díky za tip, nadhodím, uvidíme co to udělá:)

Ha
Hansoff
26. listopadu 2019, 13:49
0

Volvo C30 je nejhezčí karosářská varianta dvojkového Focusu. Kdybych bepotřeboval vzadu vozit 2 sedačky a v kufru kočár, bral bych to raději než kombíka ;-)

Vo
Vorlosup
26. listopadu 2019, 13:58
0

Zkus opravdu tu C30. Jen se vyhnout PSA motorům.

beastar
27. listopadu 2019, 14:02
0

Hale na doporučování c30 sem tady já. Jasný:) A ano je to opravdu dobré. Drží to hezky pohromadě. Vypadá originálně. Mívají slušnou výbavu. Díky fancy designu to nevypadá jako stará popelnice. Bezpečný to je a na servis na tom bude podobně jako konkurence.

Ještě mě napadla Bmw 1 se základní šestnáctkou. Já vim žádná krása. Je to ale malý, obratný, prémie a ženský to měli rády. Tzn. Podle mě to mají rady furt i jako bazarovku. Jen teda jsou už přes kilo lehce.

Honza P
01. prosince 2019, 01:51
0
Ho
Honza123
26. listopadu 2019, 11:10
0

e46 s oznacenim 323i se delala jen v predfaceliftu, cca do roku 2000..

reagovat
Pochtli
26. listopadu 2019, 11:45
0

Z vlastní čerstvé zkušenosti - vezmi drahou polovičku do AAA nebo ESA a projděte se po place, ať si sama vybere 2-3 auta, co se jí budou líbit. Motorizaci, výbavu, stav a finální koupi pak řeš ty. Všichni budou šťastní.

reagovat
ma
martinw
26. listopadu 2019, 12:31
1

až na tatínka, tam je záruka že bude nespokojenej vždycky. Nikdy nehrát hru kterou nemůžeš vyhrát :)

Pochtli
26. listopadu 2019, 12:46
3

Tak to už je jeho problém, on s tím stejně jezdit (kromě servisu?) nebude, ne.. Ale už je ověřeno z více stran, že auto pro ženu nemá vybírat chlap, protože bude furt s něčím nespokojená (tohle se mi nelíbí, já chtěla, aby to fungovalo takhle..). Pokud chceš mít klid, ať si vybere ona, nebude mít potom komu nadávat, co to vybral za krám.

Testeuros
26. listopadu 2019, 12:42
1

Koupit TT v kabriu a neštvát se s tím :D. Pokud neplánuje ze dne na den rodinu, tak proč řešit něco brutálně praktického? Navíc ať si taky užije něčeho, co může se střechou dole udělat radost. A bezpečnost? Rozhodně je to bezpečnější než (moje) Cabrio. A na zimu hezky na pohodu nasadit hardtop. Tvrdé?
Fabia, Ibiza? Nikdy, měl jsem jednu Ibizu a ani zdaleka to není auto pro někoho, kdo chce jen jezdit. Ostatně za rok a něco vlastnictví utraceno okolo desítky za všechny věci, co se na autě podělaly. Fabia od kamaráda, u které si dělám srandu, že ho ten servis vyjde (už vlastně vyšel) dráž než zimní servis na Cabriu, radši ani nemluvě.
On je celkově průser v tom udělat nějaké základní shrnutí požadavků.
Chce stylové auto - dostane TT - moc tvrdé a nepraktické
Jako odpověď dostane Jazz - auto pro důchodce.

Asi bych to viděl na nějaký zajímavější hatchback o velikosti Golfu - jo, možná by ten Golf, A3, nebo něco takového mohlo být fajn. A pokud se poštěstí (i když asi ne), tak zkusit hledat i něco zajímavější..

To mi připomíná - co takový Eos? Je to stylové? Je. Je to praktické? Pro mladou holčinu ano. Je to pohodlnější než TT? Nevidím důvod proč by nemělo. Jsou zde i menší motory? Jistěže. V čem je háček? Asi v tom, že už budeme mimo cenovou hladinu...

reagovat
Kuře
26. listopadu 2019, 12:46
0

Eos není zlá myšlenka:)
Kouknu na to, teď na zimu by ceny mohli být příznivé, snad...

krab
26. listopadu 2019, 12:53
0

Tyhle výběry pro partnerku znám...
Víš, co nech to na ní. Ať si sama vybere, sama v tom bude jezdit. Starej bavorák, to je dobrý pro nás, ne pro holku do města.

100 je taková blbá částka. Mini za tyhle peníze často nebývá nic moc, MiTo to samé, anebo je to se slabým motorem, TT jen první generace a to ti zamítli, Polo je nuda...

Tak já ti nevim. Možná Mazda 2 (2. generace) v nějaký tý svítivý zelený metalíze. To jsme doma měli, ve fialové a bylo to dobrý auto. To by třeba projít mohlo. Bude stát od 100-150 ti...

reagovat
Kuře
26. listopadu 2019, 13:11
0

Já ti nevím, možná mě místní Mazdíčkáři vypískaj, ale zrovna tahle dvojka, ač věřím že bude dobrá, se mi vůbec nelíbí, přijde mi to auto divné.
To si mě spíš přivedl na myšlenku, že jsem kdysi koukal na inzerát na jednu krásnou žlutou trojku ve verzi Sport s tím stejným dvoulitrem co mám v Mondeu. Moc sportovní auto to rozhodně nebude, ale je celkem velký, pěkně vypadá a ten Duratec je dobrej motor.
Ta na kterou jsem koukal tenkrát stála myslim asi pět a šede nebo tak něco...

martin_100
02. ledna 2020, 19:56
0

To radši fiestu. Hezký zabavný praktický.

Kuře
02. ledna 2020, 22:25
0

Jestli myslíš ST150, tak ano, máš pravdu, jenže ta je dražší:)

martin_100
03. ledna 2020, 08:23
0

Nemusí bejt ST ;-) Fiesty jsou zábavný i v "civilním" provedení.

VK
VK
26. listopadu 2019, 13:01
0

Doma je plná spokojenost s V60, žena tenkrát musela začít asi dva roky pendlovat cca 50 kilometrů. Kupovalo se to za nějakých 450 tisíc, půl hotově, půl na tříletý úvěr - nejlepší investice, jakou jsem kdy do vozového parku udělal, poruchy za tři a půl roku prakticky nebyly. Dvoulitr pětiválec diesel, automat, přirozeně.

Tímto zdravím Bitnera (výplazník).

reagovat
VK
VK
26. listopadu 2019, 13:03
0

Tříleté, něco kolem 80 tisíc naježděných při koupi.

Mr
Mrkef
30. listopadu 2019, 22:26
0

Není to spíš 2.4l 5ti válec?

VK
VK
01. prosince 2019, 12:47
0

To je (patrně) zmenšená varianta toho 2,4l pětihrnku, pět válců rovněž, ale je to dvoulitr, 120 kW, co přišla, než předělali všechno do čtyřválců.

Rush
26. listopadu 2019, 17:52
0

Jak to čtu, vzdal bych se pokusů vybírat petrolheadský auto, pokud k tomu slečna neinklinuje sama. Jinak to budeš mít furt na talíři jako fail. I když idea slečny v TTčku se mi líbí. :-) Za to kilo pro holku, pokud to nemá bejt Polo, by se dal třeba Swift... Holkám se mnohem víc líbí bohužel obvykle SX4. :-D Pokud se nebudou jezdit extra dlouhý trasy, tak jako větší kabelka na kolečkách poslouží třeba i Up! za ty peníze.

reagovat
Goldies
12. prosince 2019, 23:34
3

Že jo :-)

Rush
14. prosince 2019, 22:47
0

Jasně, značka ideál! :-) Že bych té své pořídil taky nějakou stylovku? :-D Já teda uvažoval spíš nad Alfou GT, ale aby mě pak neproklela...

MGRR
26. listopadu 2019, 18:06
1

A jake auto si preje slecna? Jestli jste se vubec ptali, a jestli ji auto vubec zajima.

Vis jak to je? Jake je nejlepsi auto na svete? Fialove, nebo tak nejak.

reagovat
VK
VK
26. listopadu 2019, 18:18
0

Přesně tak, tohle vlastně má být ten nejpřirozenější začátek.

Long story short, žena se mnou, co jsem koupil svoje první Volvo, málem týden nemluvila, následně se do značky zamilovala, když se vybíralo pro ni, řekla Volvo, tož bylo Volvo. Tu V60 si vybrala v inzerci vlastně rovněž sama.

Jakub Pospíšil
27. listopadu 2019, 15:26
1

Hahá, tak to u nás doma bylo úplně stejný. Tehdy jsem vrátil služební Auris a přivezl domů krabicoidní Volvo. Ještě k tomu červené. Ty reakce byly dost smíšené, ale nakonec ho má moc ráda a další auto "musí" být taky Volvo.
A vlastně to samý se stalo i s Lancií. Když jsem koupil Lybru, tak první reakce byla, jestli si nedělám srandu, že je to zepředu hrozně hnusný a když šla z domu, tak jí to bylo taky líto.
-
Komentář upraven 27. 11. 2019, 15:26:54

krab
27. listopadu 2019, 15:04
1

Ještě ti můžu poradit lehkou nápovědou, co se řídilo dobře mojí paní... (vždy automat teda, to je u ní pevně daná podmínka)

1. UP! / Citigo : Plusy: nejlépe se jí řídilo, nejlépe se jí s tím parkuje, nejlépe se jí z něho kouká ; mínusy: nelíbí se jí vzhled a interiér - obyčejný/zastaralý
2. Yaris 3. generace: Plusy : výborně se jí řídilo ; mínusy: vypadá jako auto pro "babku" PS: nejvíc se jí líbila verze hybrid, když jsme měli doma
3. Alfa Romeo MiTo 1.4 Multiair TCT: Plusy : líbí se jí, má k němu hezký vztah, řídí se jí dobře; mínusy: připadá jí skoro až moc velké, hůř se jí parkuje, má jen parking sensory, nemá kameru...
4. Volvo C30/S40 : přišlo jí velké, ale řídila ho, ale neoblíbila si to auto
5. Infiniti G37S : o tom, že to bude řídit nechtěla ani slyšet :-D
6. VW Tiguan I. generace DSG: To se jí docela strefilo do vkusu, ale přijde jí zbytečně velké. Ale je z něj dobrý rozhled.
7. / 8. Giulietta TCT / Mazda 3 Automat : OK, ale zbytečně velké a složité na parkování jí přišlo...

To jen tak namátkou z aut, která si vyzkoušela ... aktuálně s Mitem velká spokojenost

reagovat
Jakub Pospíšil
27. listopadu 2019, 15:23
0

Hele Krabe, zaujala mě ta trojka - vy jste přeci měli S40 a ne C30 - házet ta dvě auta do jednoho pytle je docela nemoudré, dost se liší.

krab
27. listopadu 2019, 15:37
0

Tenkrát jsem chtěl C30, ale nebyla k sehnání. Protože jsem chtěl automat. A tím pádem i pětiválec. A takových je v C30 jako šafránu. I ta S40 se chvíli sháněla. No je to jedno auto od předku po konec předních sedadel... Jen zadek je jinej, jinak jsou obě modifikovaný Focus II. (zjednodušeně řečeno). A jednu C30 jsem i řídil, diesel to byl. A palubka, výhled z auta, všechno bylo stejný. jen S40 je asi o 15 cm delší a má kufr typu sedan. Ale jako jo, možná kdyby řídila C30 bude jí připadat přátelštější, protože bude lepší výhled dozadu. To máš pravdu...

Kuře
27. listopadu 2019, 16:39
0

Jen taková malá věcná: lepší výhled dozadu, pokud to vezmeme výhled šikmo dozadu, tak ten má nejlepší, ze všech aut co jsem kdy řídil, tátův Transit v nejdelší variantě. Tolik k vlivu velikosti na výhled:D

Jaromír
28. listopadu 2019, 08:12
0

já bych to viděl na to už výše zmiňované MiTo v malém benzínu, či přihodil nějaký peníz a pořídil Giuliettu, ale to už spíš pro efekt. Alfa Romeo je stylovka vždy a s těmi rozměry do Prahy ideál. Ale pokud má pan tchán VW horečku, tak to možná bude těžší.

A neodpustím si rýpnutí :) v 19 dostat pod stromeček auto za stovku? Asi jsem se špatně narodil :)

reagovat
Kuře
28. listopadu 2019, 09:42
1

To si klidně rýpej, já v 18ti dostal pod stromeček dálniční známku a málem jsem puknul radostí:D

krab
28. listopadu 2019, 12:29
0

MiTo je super... ale tady je otázka zda se bude slečně natolik líbit, aby přesvědčila investora o tom, že Alfa smí do baráku tak zvaně... pokud je typickým příznivcem koncernu, bude tu psychologická bariéra :)

A MiTo má teda taky i nějaké vady:
1. Multiair systém nastavování jedné z vaček (resp. multiair je systém, který tu vačku nahrazuje, myslím tu co ovládá sací ventily)
V autech do cca 2012 se občas hydraulické kanály ucpou, přestane to správně fungovat, krajní případ bývá výměna, díl vyjde asi na 20 tisíc korun.
2. Auto je uvnitř relativně obyčejné, kvalita provedení je jen průměrná, to stejný bych si dovolil tvrdit i u Giulietty. Dohání se to jen tím pěkným designem, ale samotný výběr materiálů není nic moc. I když vlastně... u VW koncernu ve stejné třídě to není jistě o parník lepší a k tomu je to navíc ještě nudné a chudě vypadající... (třeba takové Polo nebo Golf v nižší výbavě)
3. Strmější řízení, tužší odpor ve volantu (zejména na režim dynamic) . auto rádo jede sportovním stylem, nemá rádo moc courání se...
4. Horší komfort odpružení, zejména na 18" kolech co máme my... ale na jiných zas MiTo nevypadá hezky
5. kratší zpřevodování kvůli lepší dynamice pro zrychlení, ne pro dlouhé dálniční přesuny ( aspoň tak to má 6° TCT, které máme my) Na 6° točí při tachometrové 120 km/h cca 3000 otáček, při 140 km/h je to někde kolem 3700 cca... Na druhou stranu motoru i z těchto rychlostí docela solidně dál akceleruje.
6. prý mizerné originální audio a špatné originální reproduktory, mám ho k autu doma v krabici, předchozí majitel instaloval modernější audio od Pioneer. To hraje hezky.

Vybral bych : MiTo 1.4 Mutiair 125kw , manuál. Pojí se s nejvyšší výbavou, sedadla mají krásný tvar, mají i boční vedení, auto je pak více než čiperné. Upřímně základní MiTo s 1.4 58kw bude lenoch...

Akorát teda se spíš dostáváme do kategorie 150-200 , protože MiTa za kilo budou už spíš utahaniny....

J.K.
29. listopadu 2019, 11:06
0

Pokud není obdarovávaná celý tatínek, tak si dovolím jednoznačně doporučit do rozhodování zapojit maminku.
Pokud přesvědčíš maminku, pravděpodobně přesvědčíš i tatínka a hlavně se mnohem pravděpodobněji trefíš do vkusu dcery.

reagovat
Kuře
29. listopadu 2019, 11:10
0

Maminka mě nemá ráda:(

beastar
29. listopadu 2019, 11:30
2

Kuře: já bych tě taky neměl rád. Kdyby si mou dceru chtěl vidět ve zrezlym 20 let starým Bmw s nevhodnou motorizaci pro děvčata:)

Kuře
29. listopadu 2019, 13:28
0

Ty hele ona mě neměla ráda ještě předtím, než tohle přišlo, to s BMW nemá nic společnýho, prostě si pro svou krásnou, chytrou, milou, vysoce vzdělanou a slušnou dcerku, představovala lepší partii než smradlavýho pankáče:D

beastar
29. listopadu 2019, 15:00
0

Nepotkali jsme se včera na Povltavské... Kolem čtvrtý možná dřív. Jel proti mě ten anglickej skorosport a v tom takovej cápek v nějaký hučce... Nebyl si to ty?:D

J.K.
29. listopadu 2019, 15:10
1

Tak o to líp. Není nad to získat sympatie u maminky tím, že si za ní dojdeš pro radu a budeš naslouchat jejím nápadům. Z pankáče bude rázem empatický přítel, který chce dcerušce vybrat něco přesně podle jejího vkusu. "Dcerka to nebude mít snadné, ale on snad i půjde změnit. Vychovat. Mmm..."

Kuře
29. listopadu 2019, 15:27
1

J.K: No nevím no, za pokus to možná stojí:)

Bíste včera určitě ne, celej den v lopatě:/
Jo a máš tam chybku, možná automatická oprava ti to změnila, nebo ses překlep, ale místo slova "super" tam máš slovo "skoro" :)))

beastar
01. prosince 2019, 10:26
1

Kuře ty si vsimavej člověk paňmáma z tebe bude mít jednou radost;) Oprava funguje jak má. Tak to je zajímavý. A pak že tyhle english heče nejsou.

Honza P
01. prosince 2019, 02:01
0

Napadla mě Kia Soul. Je to hranatý = dobře se s tím parkuje, výhled super jak je to trochu vyšší. Prodávala se ve spoustě fešnejch barviček. Interiér celkem evropskej. Podl mě by se mohla líbit.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/kia/soul/18458700?goFrom=list

reagovat
Sa
Sato
01. prosince 2019, 14:48
0

Riesili sme podobny problem pred nedavnom. Nakoniec manzelka ma ako prve auto Alfu 147, 1.6 88kw 2009, chcela cielene 5dverove auto, co bolo dost limitujuce, a nic drahe a ani prils stare. Alfa s tou 1.6 je taky kompromis, prakticky spatny vo vsetkom, ale zatial to nelutujeme. Ked sa to drzi v otackach tak sa na tom da na okreskach aj trochu pozabavat :-)

reagovat
Adam
05. prosince 2019, 00:03
0

Pošli rovnou 2L :D
Takhle je to s výběrem auta každýho nenadšence, co po mě chce pomoct. Nakonec mě to přestane bavit a nejradši bych ho poslal kdo ví kam.

reagovat
yellec
08. prosince 2019, 10:50
0

Sice starší, ale zase zbude na případnej servis. https://auto.bazos.cz/inzerat/112097272/mitsubishi-colt-cabrio.php

reagovat
Testeuros
08. prosince 2019, 14:36
1

Jestli ji přijde TT nepraktické, tak co potom CZC? :D

Goldies
26. prosince 2019, 12:43
0

Hele, tak jak to dopadlo?

reagovat
Kuře
01. ledna 2020, 12:24
3

Heh, přes svátky jsem tu byl nějak málo a úplně jsem zapoměl odpovědět, omluva:)

Inu, dopadlo to... vlastně asi docela dobře. Kdosi si vzpoměl, že jakýsi stráček ze čtvrtého kolena přes tetičku od tamté prababičky kdesi ve Šluknově prodává Polo. Rok 2010, má tu to dvanácti ventilovou 1.2ku s 60ti koníkama, ten člověk to kupoval jako nový, takže zná historii, má to takovou tu základní potřebnou výbavu a je to v hezké žluté, takže asi objektivně ideál ve všech ohledech. Chtěl za to 120, pro příbuznou to dal za 90.
Asi to nakonec nemohlo dopadnout líp:)

Testeuros
18. ledna 2020, 11:43
0

Není to špatná koupě, o tom žádná. Jen je škoda té 1.2. Na jednu stranu je fajn, že jde o dvanáctiventil (jinou 1.2 bych nebral... i když je to jednooký král mezi slepými :D), na druhou stranu je škoda, že už to je ta přidušená verze s 51kW. Tu jsem měl možnost vyzkoušet ve Fóbii a byl jsem z toho oproti původní 47kW na rozpacích, pač to jezdilo za víc než mých průměrných 5,2 litrů na sto (rekord s odříkáním ala mnich byl 4,1 na sto... brrr) a 51 jezdila i o něco hůř (ale opět oproti šestiventilu to je naprostá pohádka :D). Každopádně gratuluji ke koupi a ať ji ta žlutá potvora vydrží.
:D