načítám data...

Hledání auta pro radost – mám ho! Díl druhý

23. června 2020, 22:36 69 komentářů lumix

V den mých narozenin nastal ten očekávaný okamžik, kdy jsem si dovezl svoje první auto pro radost. S odstupem času jsou mé pocity tak nějak smíšené, někdy z něj mám radost, ale jindy bych byl raději, kdybych ho tenkrát nekoupil.

zobrazit celou galeriiStanda Lumix: Hledání auta pro radost – mám ho! Díl druhý

Takže po několika týdnech intenzivního hledání auta pro radost, kdy jsem si přečetl tolik různých informací, diskuzí, recenzí a názorů, že jsem z toho měl hlavu jako pátrací balón. V noci se mi honily hlavou myšlenky, co bude nejlepší. Z těch všech diskuzí, informací atd. jsem došel k následujícím poznatkům, a to:

  • Že většina zajímavých motorů, které jsem si tak nějak vybral, má strašnou spotřebu oleje (BMW M54B30, Honda všeobecně, Toyota 1,8VVTI) a s tím spojené další problémy, nebo má zapečené pístní kroužky (BMW M54B30), zadírá se (Toyota 1,8VVTI, Lancia Kappa coupé 2,0i 16V turbo)
  • Že jsou zbytečně moc velká a těžké Honda Legend, Jaguar XJ 
  • Že jsou obvykle napadená tunery a zejména tuzery Honda Civic 5G, Toyota Celica, BMW 
  • Že Ergonomie a posed za volantem mi často nevyhovuje
  • Že, když už jsou ve slušném stavu, tak se jedná o automat nebo diesel
  • Že, jsou často rezavá, někdy až neúnosně skrytě

A hlavně ať koupím co koupím stejně toho budu nakonec litovat (což se nakonec potvrdilo)

 

                               

 

 

 

 

 

Hlavní kandidáti byly nakonec zvoleni tito:

Alfa Romeo75 nebo 164
Honda Civic 5G 
Nissan Primera 2.0 GT P11

 

Bohužel se mi nepodařilo nic z toho sehnat ve slušném co nejvíce originálním stavu. Takže u čeho jsem to nakonec skončil, no u auta které jsem odmítal jako auto chudáků, cikánů, idiotů a tuzerů.

Jednoho dne jsem to holt nevydržel a jel kouknout na BMW E46 328i motor M52B28 TU (vyřešeny problémy s vidíráním válců u předchuce který byl v E36) r.v. 1998 dle budíků najeto 186.000 km jestli to byla pravda či ne jsem neřešil, v takových případech rozhoduje stav.. Auto vlastnil 10 let pán s rokem narození 1949 do doby, než umřel, pak jej v rámci dědického řízení zakoupil člověk, od kterého jsem ho koupil. Výbava nic zásadního, důležité pro mě byly sportsitze  černé barvy v kombinaci látka/kůže a el. šíbr, jinak el. okna + zrcátka, digi klima, orig. rádio s CD, v kufru měnič na CD + zesilovač, ASR a naštěstí bez ESP, zadní parkovací senzory a to je asi tak vše.

Auto bylo na pohled pěkné, nikde nebyla vidět rez, interiér byl relativně čistý, nezničeni, nikde nebylo nic protrhlé, prošoupané, žádné fleky od tekutin. Na zadních sedadlech asi nikdo nikdy neseděl ty vypadaly jako nové. Kufr vypadal, že se v něm nevozil stavební materiál. Auto pěkně startovalo, na volnoběh běželo pěkně, odezva na plyn byla ok. Auto mělo snížený podvozek, koncový výfuk laděný, dodělané originální xenony s angeleyes a to byly všechny úpravy. K autu byly všechny klíče, nějaká servisní dokumentace za posledních let psaná ručně.

Pak jsem si dvou auta sedl a byl jsem velmi překvapen jak mi to auto sedlo, majitel byl přibližně stejných rozměrů, prostě jsem se v tom autě cítil hned jako doma, jako bych v něm jezdil už předtím, všechno pěkně po ruce, výborný posez. Následoval týden přemýšlení a o víkendu jsem se vydal znovu na prohlídku a zkušební jízdu. Ta byla fajn nikde nic nebouchalo, auto netáhlo na stranu ani při brždění, ani když jsem pustil volant, Vanos spínal, samozřejmě vše s ohledem na věk a počet kilometrů, takže následující den jsem si ho na svoje narozeniny koupil a dodnes toho tak nějak lituji pro jeho image. Jinak jsem s ním spokojen, i když jsem se s ním natrápil už víc než dost, taky je fakt, že teď už jezdí úplně, ale úplně jinak jak před tím rokem a půl. S každou opravou/výměnou dílů podvozku (a že jsem toho vyměnil) to bylo lepší a lepší, ale o tom se možná rozepíšu příště.

Výběr ovlivnilo hodně i to, že 5 km od domu mám fajn servisáka co dělá prioritně BMW.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

BubaaCZek
23. června 2020, 23:49
3

Vypada paradne. Neni ci resit. Super povozeni za rozumne kacky. Image je na nic, uzivej jizdu!

reagovat
Irwinek
24. června 2020, 08:01
0

Pěkný " dárek " :-D
škoda té 164, o pár pěkných na prodej bych věděl, ale tak jako s tímhle se s nimi nesvezeš :-D

reagovat
Jimi
24. června 2020, 08:55
0

celkem rozumná volba, akorát ten podvozek na těch fotkách moc snížený nevypadá... :)

reagovat
lu
lumix
24. června 2020, 09:19
1

Původní snížený podvozek, který stál celých 5.500,-Kc jsem demontolaval a prodal. Teď je tam vepředu Sachs Mpaket tlumiče a pružiny Lesjofors cca -10mm a vzadu Eibach + Kyb Gas & JUST jednoplastove -30mm.

Mr
Mrkef
24. června 2020, 21:26
0

Jak jsi se dopracoval k této kombinaci výrobců?

lu
lumix
24. června 2020, 21:51
0

Pruziny Lesjofors mi byly doporučovány a navíc jsem na to dal přední pružiny určené pro 3,0D měly by být tvrdší, tlumiče jsou i origo původně Sachs tak tohle jsem to neřešil. Zadek potřeboval jít dolů, tak jsem sehnal samotné zadní pružiny Eibach -30mm a tlumiče Kyb JUST&Gas byly taky docela chváleny. Ještě jsem dal dopředu stabilizátor z 330i silnější o 2mm (26mm), ale stejně je ten předek pořád nějaký měkký se mi zdá. Zadek je super tvrdý díky jednoplastum. Mechanik se s tím jednou projel a říkal na to jak je to starý krám to jezdí teď perfektně.

esmo
24. června 2020, 10:00
1

Tu oválnou koncovku bych hodil ale do haj*lu ... vypadá jak dieselová na E90 generaci. Pěkne dvojitou kulatou, tak jak to má být :D

reagovat
lu
lumix
24. června 2020, 10:35
0

To je součást výfuku, není to samotná koncovka.

lu
lumix
24. června 2020, 10:41
0

A výhledově, budu měnit celý výfukový systém. Jen ještě nevím zda budu dávat i svody bez katalyzátoru. Takže toto je dočasný koncový výfuk.

beastar
24. června 2020, 19:59
2

Na svody bez katu bych se pro silnicni pouziti uplne vysral.

lu
lumix
24. června 2020, 20:04
0

To máš asi pravdu. Do konce roku bych se rád rozhodl pro nějaký výfukový komplet.

JS
Jenda SL
24. června 2020, 13:39
11

koukám, že si ho taky náležitě ceníš ;) https://auto.bazos.cz/inzerat/119778768/BMW-328i-E46-prodamvymenim.php

reagovat
Matěj Podhorský
24. června 2020, 13:45
6

LOL!!!!! :D

lu
lumix
24. června 2020, 13:54
0

Ano, image auta mě stále štve, takže kdyby se prodalo asi by se mi ulevilo, i když hoam rád. Ale často se v něm stydím jezdit.

Ch
Chochin
24. června 2020, 14:08
2

Asi by som ho zbavil akehokolvek tuningu, dokonca aj listy na naraznikoch by som dal do original podoby cierneho plastu a kludne aj predme smerovky oranzove a ine disky... takto to ten pochybny image toho auta len zvyraznuje podla mna... zase na druhu stranu by to potom vyzeralo ako BMW Samira Gerkhana, ten tusim tiez jazdil na 328i :) s modrym majákom na palubke by to vyzeralo stylovo

lu
lumix
24. června 2020, 14:18
0

Oranžové blinkty mám už koupené, přední, boční, i zadní. Listy už bych asi nepredelaval. Disky jsou BMW origo, jen opiskovana a nastříkane, ale nejsou z řady E46.

ma
maras
25. června 2020, 07:31
0

Za co vlastně chceš těch 180 tisíc? Zajímá mě tvůj pohled na to, co vlastně prodáváš. Díky

PB
25. června 2020, 07:45
4

Ciganskej kocar s naruci ruznejch dilu za 180 tycek... jasne :DDDDDD

lu
lumix
25. června 2020, 09:50
0

Prodávám auto v dobrém stavu si myslím. Které by teď mělo sloužit celkem bez investic a problémů. Jediné co mi chybí u podvozku jsou tyčky řízení a ramena, obojí je zatím ok, ale jestli se dostanu k výměně nápravy, tak budou i ty nové.

Kuře
26. června 2020, 00:01
0

Dle mě asi takhle... prodává E46ku a to má tu blbou image ruku v ruce s vysokou cenou. A to, že ta cena je reálně prostě nastřelená asi každý ví, jenže za tolik se ty auta prostě inzerujou a tak to prostě je. Až přijde dobrej kupec, prodejce mu pár klacků cukne a všichni jsou spoko... a tak je to prostě dneska se spoustou aut, nemá to tu cenu, jen to prostě, asi, bude mít kupce...

ma
maras
26. června 2020, 05:52
2

Jako sorry, ale naprosto nezajímavé auto, za naprosto přestřelenou cenu. Sám jsem e46 s R6kou měl, pofacelift, byla komplet v paketu, v imolarot, nahrkáno do dvou kil, oservisovaná, bez koroze, s podstatně větší výbavou a byl jsem rád za 140... Když ze 180ti udělá 100, tak to možná prodá...

Viola Procházková
26. června 2020, 11:33
0

Zrovna jsem chtěla říct, že za kilo bych to možná brala :), po něčem podobném se právě poohlížím.

Kuře
26. června 2020, 12:14
0

Třeba se dohodnete, něco jako kilo a VIP členství za 80 tisíc k tomu?
To by bylo ne nějakých... 130 let?:)))

J.K.
24. června 2020, 16:33
-1

Díky za blog, ale co jsem vědět chtěl, jsem se vlastně nedověděl. Několikrát odkazuješ na to, že to auto pro tebe není ono, ale o tom proč se nerozepíšeš. Jestli je to proto, abys čtenáře nalákal na další díl blogu, kde se na několika stranách rozepíšeš, co vše negativního jsi s ním zažil a jak jsi se cítil, tak OK. Jestli je tohle jen doplnění tvého inzerátu, tak to sem tvůj text dle mého nepatří.

reagovat
lu
lumix
24. června 2020, 19:36
0

Vadí mi image toho auta, nic víc nic míň, nemůže to být důvod? Odkaz na inzerát jsem zde nevložil já. Jinak jsem spojeny, pokaždé když si do něj sednu v garáži tak mám fajn pocit. Když v něm jedu nemusím mít puštěné rádio rád poslouchám motor, je to vlastně první auto kde nemusím mít zapnuté rádio. Líbí se když startuje, jak se dokáže sklouznout zadkem v zatáčce. Nikdy jsem blog nepsal je to poprvé, vlastně podruhé, no ale nic moc, takže ok smažu to.

beastar
24. června 2020, 19:58
6

Proč by si to měl mazat? Kvůli tomu že kolega J.K. ma se citi osizen? To snad ne:)

Libor
25. června 2020, 09:20
1

To se ti divím, že tohle řešíš, když navíc píšeš, že ti to auto takhle sedlo a baví tě. Sám to auto mám a tohle mě nikdy nenapadlo, ani jsem nezaznamenal takovou reakcí v okolí. Popravdě já osobně bych se styděl jezdit v jiných typech aut, iX20, Thalia a podobný hujdy.

J.K.
25. června 2020, 11:18
1

Jak píše Beastar, rozhodně nic nemaž. Ber můj příspěvek jako tip ke zlepšení, či výzvu naopak k pokračování. Popis vozu je fajn, ale nejpřínosnější z blogů tady stejně bývají pocity a zkušenosti autorů. Jestli rozvedeš víc, jak a proč vnímáš image toho vozu, jak ho vnímají ostatní, s jakými reakcemi jsi se setkal, atd. Bude to ke prospěchu. Z toho, že je to důvod, proč jsi vůz začal inzerovat, usuzuji, že to budou intenzivní zkušenosti a pocity.
-
Komentář upraven 25. 6. 2020, 11:20:38

lu
lumix
25. června 2020, 11:48
1

Ok beru, pokračování bude v nějakém takovém stylu.

lu
lumix
25. června 2020, 11:59
1

Původně jsem myslel, že ta volba tady bude odsouzena, což se nakonec mám pocit nestalo, takže se asi budu za to auto teď stydět méně.

Autíčkový Jelen
25. června 2020, 13:02
1

Doopravdy bych se tou image nezaobíral. Spíš bych byl pyšnej na to, že tvá E46 nepatří mezi hromadu špatně potuněných, zubožených exemplářů, a je hezkým příkladem této generace. A když tě v ní baví jezdit a sedí ti tak není moc co řešit podle mě.

lu
lumix
25. června 2020, 14:50
0

To bych asi měl být pyšný, mě baví si do něj objem sednout!

krab
25. června 2020, 16:23
4

BMW 328i E46 je příjemný auto, dnes na pomezí moderního stroje na každý den i pro některé tak trochu začínajícího víkendovýho auta, se kterým už třeba radši ani nebudeš chtít v zimě jezdit do sloty a na posolený silnice. Stydět se v tom? Proč? Není důvod.

Můj tip co s autem dál by byl: zbav se těch angel eyes, zatmavených zadních skel, sežeň originální ráfky, který to auto mělo z výroby. Podle VIN ti to specifikaci vyplivne. Podvozek bude nejlíp fungovat na Bilsteinech se sériovými tlumiči, jakýhokoli "aftermarketu" se na tom autě zbav a nech si ho přesně v originálním stavu jak vyjelo z fabriky. Odlišíš se (protože každý třetí tyhle bavoráky "tuní") a nadšenci do aut se za takovým bavorákem vždycky moc rádi ohlédnou.

Matěj Podhorský
26. června 2020, 08:40
1

ohlédnou za sériovou E46? Fakt? Tak to nejsem asi nadšenec teda...:D

Jinak mi tahle love-hate story připomíná moje trampoty se sloníkem :D

krab
26. června 2020, 09:56
2

Ale jo, Matěji :-D Ale zas znáš mě, nejsem úplně normální vzorek autíčkářstva. Právě ten pěknej sériovej stav se mi u aut, který se typicky hodně tuní právě líbí, vlastně se tím odlišíš a působí to tak nějak atraktivně. Na posledních retro classic, kde jsem byl ještě před koronou byl evidentně i tenhle trend vidět. Lidi se tam shlukovali u obyčejné E36 320i v Sienna rot barvě, která byla sice strašně málo jetá, ale originální, nicméně kompletně bez atraktivní výbavy. A E46 podle mě má ten podobnej efekt - hezká, nezničená, nedobastlená 328i je pro určitý lidi už dneska v podstatě nostalgickej artefakt. A jako mimochodem suprový auto na normální ježdění.

Jinak s tím sloníkem, tam je to už úplně o nostalgii. U mě specielně, protože jsem x let po e34 koukal a nikdy žádnou nekoupil, jelikož nevím jak dobře/špatně by mi to doma prošlo :-D

beastar
26. června 2020, 10:05
1

S tim ohlednutim nevim no. To asi uplne ne jako kdyz je to M3 ok. Kdyz to je nekde zaparkovany tak se i kouknu. A e36 s 34 jsou uz zase neco jinyho. Na svyho slonika 525tds vzpomimam rad. Prvni diesel co jel a mel snesitelny zvuk a docela to fungovalo. Mel sem to v bile jakoze fakt lednice. V kozichu s klimou a sibrem na klicku:D E46 uz je pro me vcelku moderni kara ktera je prave docela vhodna pro tuning.... Jakoze fakt tuning. Takze 100 pro origi stav bych nepozadoval...

Vcera sem se ohlidnul za Volhou. To je kocar:))

Skipper
26. června 2020, 12:36
2

Image auta jsem již dávno přestal řešit a vřele doporučuji to stejné. A narovinu, kdybych to vzal dle mých aut, tak bych musel být jinak orientovanej (Mini), podvodník (Jaguar1,2), superpadouch (Daimler SuperV8), důchodce (Rover 75) a zakomplexovanej (Range Rover). Zajímavá to kombinace, ale tyto auta mě prostě baví a kdo si o nich a o mně co myslí, je mi srdečně jedno. (Stejně všichni víme, že jen tajně obdivují mou odvahu :D) Bavoráka užívej, je to ještě BMW jak mělo být.

krab
26. června 2020, 12:40
0

Ještě jsi zapomněl na XKR :-D To by mě taky zajímalo, co říká tohle auto o majiteli. Možná, že by byl rád jako James Bond, ale na Aston neměl peníze :-D

Píšeš to ale naprosto perfektně. Image auta neřešit, užívat si co tě baví a je to...

beastar
26. června 2020, 12:52
1

Jak pise doktor. Tady neni misto pro nejaky obecny asociace. Clovek musi byt sam za sebe. Neresit kdo v tom jezdi jinak. Co bych byl vsechno ja? No uplne vsechno a jeste tuplovane. A uplne nakonec ted asi neco jako povolani syn. Plus kontroverzni podnikatel... a pirat silnic. Jak to bylo. Image je na nic nasleduj instinkt. A vubec zrovna ze stribrny trojky bych mindrak nemel. Naftovy golf 4 s trubkou misto vejfuku, nebo super snizena ofce s blowoffem a v mattu. To jsou horsi kary na image. A kdyz sem jezdil v tom cernym eresu v kombiku taky sem z toho mindrak nemel:))

Matěj Podhorský
26. června 2020, 13:11
0

Slonik byl 525i právě ????

J.K.
26. června 2020, 13:37
0

To ne. Češi si většinou myslí, že Jaguar je auto Jamese Bonda :-D

Ale s tou Image se domnívám, že to není tak jednoznačné. Setkáváme se s tím všichni a je to či naopak není příjemné. A teď nemyslím řeči u piva, ale chování ostatních řidičů na silnici. Jeden příklad za všechny: Jeden čas jsem jezdil stále stejný patnáctikilometrový úsek. Díky tomu jsem se tam stal pověstným lokálním diktátorem, který znal každý kamínek a každou situaci, která na daném úseku mohla vzniknout. Protože jsem ale řídil Daewoo Tico, tak často docházelo k situaci, kdy jakmile za mnou v obci z vedlejší vyjelo nějaké auto, řidič mě bez ohledu na padesátku do konce obce musel předjet, abych ho pak už s pidiautem nezdržoval, což bylo mimořádně otravné, protože pak to byl celou cestu on, kdo na úzkých klikatých silničkách, kde se nedalo předjíždět, zdržoval mě. Když jsem Tico vyměnil za důstojnější vůz, tento problém tenkrát hned odpadl.

Dnes, když naopak jedu vozem, který působí třikrát silněji, než ve skutečnosti je, řidiči mi uhýbají. (A já jim za to blikačkami nebo rukou vždy poděkuji.) Stinnou stránkou jsou ale semafory. Většinou stačí, když na zelenou nezareaguji ve vteřině a už slyším klakson zakomplexovaného řidiče za mnou. A tak bych mohl pokračovat. Dle mého je image vozu pro zážitek z jeho řízení také důležitý. Třeba mně je příjemné, když za volantem divnovozu na mě někteří řidiči ukazují palce nahoru, očumují a usmívají se. To k tomu patří a kdo to nechce zažívat, tak ať si výrazné auto nekupuje.

A nejednou jsem se posmál, když jsem slyšel nadávat, jak nefunguje systém zařazování do jednoho pruhu ZIP, majitele černých Audin se značkami typu BOREC1.

BMW má v Česku zvláštní image, který je dán historií naší země i automobilkou samotnou, jak jsem už tady někde popisoval. Jinak je tomu ale u starých opečovávaných nevšedních BMW, která vzbuzují velmi pozitivní emoce plné nostalgie. Předpokládám, že E46 328i na tuto změnu vnímání ještě čeká stejně jako na status youngtimera či veterána. Jaká je ale jeho image dnes skutečně, to budeš nejlépe vědět ty jako majitel a to mě zajímá.
-
Komentář upraven 26. 6. 2020, 13:39:56

Sa
Sato
24. června 2020, 21:21
0

Zvazoval si aj 130i? Ak ano tak by ma zaujimalo co ta od neho odradilo. Inak na image kasli, kupis si nieco krajsie a novsie a bude to este horsie, budes ten kapitalisticky utlacovatel pracujucej triedy :-D to si nenavyberas, kazde auto ma nejaky problem. Okrem Alfy samozrejme, alfu ma kazdy rad ze.

reagovat
lu
lumix
24. června 2020, 21:40
2

I na 130i jsem koukal. Ale už to bylo asi moc "nové" a motor už má nevěšeno více €uro blbosti. Jinak mám rád interiéry E32, 34, 38, 46, 39 natočená konzole k řidiči to je prostě nejvíc. Tohle je Euro2 a jak říká BMW mechanik od vedle, E46 je ještě poctivá robota. A Alfa co dodat. Budu stejně přistavovat duhou garáž, takže budu chtít ještě jedno auto a nejlépe s karburátorem. Zrovna teď jsem zblazneny do Opelu Manta Black Magic, Fordu Escort MK I a Lancie Fulvia.

Sa
Sato
24. června 2020, 21:52
1

Chapem, taha ta to proste viac k starsim zalezitostiam, ja s autami starsimi ako 25 rokov nemam ziadne skusenosti, dokazem odcenit len vizualnu stranku. Ten opel som si musel vygooglit, vyzera to super.

lu
lumix
24. června 2020, 22:04
0

Hlavně ty auta jsem si lepil na plakátech nad postel, takže možná nostalgie těžko říci.

Paul
25. června 2020, 07:59
1

Na image auta bych kašlal důležité je jestli dělá radost tobě. Jinak Manta, Escort i ta Fulvia je dobrý dilema asi bych nevěděl co zvolit. Nejvíc bych váhal mezi Mantou a Lancií.

Pólin
25. června 2020, 12:55
0

Určitě Fulvia...ta kára je naprosto boží...taková zplašená tryskomyš...ale ceny už chvíli letí vzhůru...

ro
rock
25. června 2020, 13:16
0

Hlas pro Mantu :-).
I když za mne by teda nezbytně nemusela být Black Magic, měli nádherné černo-žluté a černo-zelené kombinace...

Paul
25. června 2020, 14:30
0

Takže nejlepší řešení je vzít obě jak Mantu tak tu Italku. Ale to aby místo jedné stavěl hned dvougaráž :)

lu
lumix
25. června 2020, 14:47
0

No tak na to už nejsou peníze, a kdyby byly tak stejně není místo. Leda bych zrušil plot a ovocné stromy a místo toho postavil garáž pro 7 aut.

Paul
25. června 2020, 18:17
0

Místo je vždycky problém já než jsem kupoval poslední anglický přírůstek tak jsem běhal po dvoře s pásmem abych zjistil jestli ještě zavřu vrata do dvora a zbyde místo abych otevřel i garáž. Kdyby mně někdo pozoroval tak se určitě dobře pobavil. Plný dvůr aut a pako tam musí nacpat ještě další :)

Jaromír
25. června 2020, 08:21
0

Uz od zacatku cteni si rikam "ty jo to zni jako to.manzelstvi kde zena me bije do hospody nesmim sex nemam uz tri roky nevari nepere ale jinak je s ni super zivot". Vsechny ty vymeny dilu, to byla jenom snaha aby ti to auto aspon nejak prirostlo k srdci ze? Hele, jak ti to v hlave necvakne ze to auto chces po prvnim svezeni nebo po prvnim pohledu jak to maji nekteri magori se zlutyma autama tak radeji hledej dal, ale moc nepremyslej o vyberu, zivot je prilis kratky na to abys racionalne vybiral srdcovku.

I kdyz radeji me neposlouchej, kolik ja vrazil do auta penez a nervu... :D

reagovat
lu
lumix
25. června 2020, 09:26
0

Ty díly jsem měnil, aby to bylo zase auto takové jak má být. Navíc mě to baví, spoustu věcí jsem si dělal sám. Starší syn ho má rád, už se těší že ho jednou zdědí. Auto mě baví, jen si občas připadám jako pitomec.

beastar
25. června 2020, 11:29
1

Ja to mozna trochu chapu. Taky sem relativne nedavno vymenil zde a nejen zde opevovany Italsky povoz skoro za dva. Dustojna boss kara. Za obycejny rychly hatchback s kosoctvercem. Schytavam od znamych pitome narazky ala auto pro kluciky, co to mas za tuzing a kundicka a podobne. Nekdy obvzlast kdyz to dela zvuk a pusobi kycovite se trochu stydim. Naposled u golfu v hostíku. Golf nehraju jen sem tam je do kavarny. A mezi temi corporate jet bila Audi atd sem tam pusobil jak z pouti. Nicmene nasrat me to bavi a to je to hlavni. A tak by si to mel zacit brat taky.
-
Komentář upraven 25. 6. 2020, 11:30:01

Skipper
26. června 2020, 12:40
2

Já mám pro výběr auta asi jedine kritérium. Když jdu od něj a prostě se musím za ním otočit, tak je to to pravé. Když se otočím 2x, tak vím, že u mně už zůstane, dokud nas fatální závada nerozdělí.

beastar
26. června 2020, 13:20
1

Ja se ted otacim i petkrat treba. Az si rikam jestli to uz neni nejaka forma obcese. Myslim ze minimalne 5 let spolu dame:))

Irwinek
27. června 2020, 16:19
0

Hmm, minuly tyden jsem za jednim rollsem otocil cca 23 x - to uz by mi mohl majitel venovat, ne :-)

Ha
Habakukk
25. června 2020, 13:16
1

Tak teď tady poprvé čtu o jakých negativních pocitech když jedeš v E46. No ono je to jenom ve tvé hlavě. Všem ostatním jsi absolutně ukradený tedy za předpokladu, že nejedíš po městě jako k.kot pak tě budou řešit. Nějaké oranžové blikry nebo lakovaná lišta na tom nic nezmění ani nevím jaká tam měla být pro mě normální E46.

reagovat
lu
lumix
25. června 2020, 13:24
1

Po městě nejezdím to mě nebaví, spíš vyjedu ráno nebo v podvečer na prázdné cesty. Občas normální vylet. Není to driftovaci stroj, přeci jen už má roky a měl jsem představy dát to jednou na veteránské značky.

Ha
Habakukk
25. června 2020, 14:31
1

No tak pokud už máš roky tak sám víš, že se nemusíš zabývat co si kdo o tobě či autě myslí. No pokud z něj máš dívný pocit tak jej pust dál. Mám E46 moc rád vždy jsem přemýšlel o 330i, ale roky uběhly děti přibyly a nebyl by na ni čas.

lu
lumix
25. června 2020, 14:52
2

Jj, roky ubíhají, děti odrůstáji a krize středního věku vyústila v nákup auta. A trávení času pod ním, aby tu byly i E46 co nedělají ostudu.

Valfar
25. června 2020, 14:25
3

Sniž cenu v inzerátu na 120, na místě se nech ukecat na kilo, auto prodej a zkus něco jiného, z téhle depky už nikdy láska nebude. A auto za to nemůže, to je super.

reagovat
lu
lumix
25. června 2020, 14:48
2

To se raději přestanu stydět a budu doufat že většina těch špatných E46 shnije nebo skončí omotaná kolem stromů.

Valfar
25. června 2020, 15:14
0

To by samozřejmě bylo ze všeho nejlepší, ale jen ty víš, jestli tyhle pro mě nepochopitelný pocity dokážeš hodit za hlavu. Původně jsem tě tipoval na nějakýho mlaďase, který vzhledem ke svýmu věku zkrátka strašně řeší, "co řeknou lidi", přičemž do toho, co by ty lidi snad měli údajně říkat, si projektuje nějaký svoje nejistoty a obavy. Jak správně naznačuje Habakukk o kousek výše, lidi neřeknou nic, většinu auta vůbec nezajímaj a ty, který auta zajímají, zase nezajímáš ty. Mimochodem já se bavím i (hlavně) v offline světě se spoustou lidí, co auta baví, a snad všichni bez výjimky se za pěknou E46 rádi ohlédnou, resp. jednu výjimku znám, ale to je kluk, kterýmu obecně neříkají auta starší cca 10 let nic a považuje je en bloc za starý pekáče (samo s výjimkou Ferrari apod.). Ale to je pískle, co neví, co je dobrý. :)

Jinak máš pravdu, že se dřív nebo později dočkáš doby, kdy budou E46ky jen vzácný, ale o to udržovanější úkazy silničního provozu. E30 se to už dávno stalo, u E36 ten proces teď probíhá a E46 je další na řadě. ;)

Mechanik
25. června 2020, 15:53
0

Jo, jak píšeš, za sto je to prodejný. Bohužel už jí chvilku sháním a nemůžu nic najít. Přitom nejsem náročný, jen chci 6 válec a aby to bylo bez koroze. Nevíte o něčem?

lu
lumix
25. června 2020, 16:12
0

Tak to jediné zajet na jih Italie apod. Jinak to bude vždy s nějakou tou korozi a utahanej podvozek bude vždy.

zd
zddan01
26. června 2020, 13:01
0

motor M52 je skvělej, jenom ten obal :) kdyby tohle auto mělo o dvoje dveře míň, ideálně i o střechu, řek bych, že by bylo víc radosti, sedan moc bavit nebude, to chápu

reagovat
lu
lumix
26. června 2020, 13:09
0

Kabriolet jsem původně chtěl, ale nakonec jsem ho zavrhl. Vhodné kupé v té době nebylo. Sedan nebudí emoce, ale na nějaký ten výlet s rodinou to jde.

PeterLuk
01. července 2020, 23:42
0

Veľmi elegantný, nadčasový dizajn. Takýchto pekných kúskov už človek veľa nevidí, mal si šťastie. :) S tým imageom Ťa chápem, u mnohých nemeckých áut mi to vadí. Lenže títo pretekári okresnej ligy závodov do stromu a DJi hrajúci pre všetkých v okruhu 1 km obvykle jazdia v autách vyzerajúcich trošku inak, takže by som to pri takomto peknom kúsku ani neriešil. Sused o pár domov ďalej tiež vlastní pár starších Bavorákov, tiež vo veľmi dobrom stave, a vždy keď niektorý z nich vidím, tak si vravím že veď to sú úplne iné autá, než tá kolotočárina, čo človek väčšinou stretáva, a ktorú si človek asociuje s BMW z tohto obdobia, a že ono to vlastne vie vyzerať veľmi dobre.

reagovat