načítám data...

Harakiri po česku

17. listopadu 2018, 12:22 0 komentářů Tejira

Splašená krabička od zápalek se konečně odhodlala dostat na výslunní Autíčkáře. Bude tomu tak či nikoliv?

zobrazit celou galeriiJakub jakub497@gmail.com: Harakiri po česku

Samozřejmě to bych nebyl já, abych znova nezačal nějakou naprosto dokonalou perlou většinou týkající se mých šílených úvah, které by se daly definovat jako naprosto ultrahustokrutopřísněmazecké věci… Ale popravdě to se zatím vážně nedá. Přecijen když člověk po několikaměsíčním trápení se kvůli dokončení školy, vyhledání práce, vyhazovu z ní a pak následnému nalezení další práce a doufám, že konečně setrvání v ní nakonec ani nemůže divit, že tu je pusto a prázdno po mých dalších šílených výtvorech fantasmagorismu.

Inu dovolte mi představit Vám mou jak jsem to šílené stvoření Ďáblovo nazval já… Splašená krabička od zápalek!
Přesněji se tedy jedná o Toyotu Corolla generace E10 (v japonsku a dalších státech mimo evropu je samozřejmě označována jako E100 jelikož jde o nějakou… eh sedmou generaci tohoto pěkného Compactního vozítka na nákupy a občasného provětrání na touge). Samozřejmě objem jednotky pohonné je neskutečně obrovských 1332ccm a opravdu mizerném brutálním výkonu 55kw.

Mno… Co si trochu popsat exteriér? Inu díváme se na šíleného bojovníka ninja , který poté přechází ve velmi hravé kotě až tedy docházíme k zápasníkovi sumo… (a jak známo ti dle všeho mají přísný zákaz řízení motorových vozidel… sakra kdo by se chtěl s takovou velikostí mačkat v Kei Caru?) Interiér… Tam se díváme na klasickou designovou diktaturu let devadesátých… což mi samozřejmě připomíná jeden Eurobeat, který si mnoho z nás samozřejmě pojí s jinou Corollou a to Hachiroku (AE86 pro neznalé nebo ještě jinak Levin a Trueno).
Jednou docela velice překvapivou věcí co v interiéru zaujme hned na první pohled každé oko je jiný volant než onen sériový. Dovolil jsem si zavítat na místní burzu a zakoupit negumovo gumový volant a k němu chvíli předtím za nějakých 250,- nábu od našich čínských bratrů a sester, kteří absolutně neví, že odlévaná nába je katastrofální oprotiva frézované (někdo s CNC a mohl by mi pomoci?). Další věcí, která až bije do očí je jakákoliv absence otáčkoměru takže otáčky motoru jsou někdy mezi minimem a maximem… Bod pro řazení vymýšlíte za pochodu podle toho jak se Vám zrovna chce jet. Buď to jde jako důchodce kdy tam házíte jeden stupeň po druhém v rozletu 0-50km/h nebo je tam sázíte ve velice ostrém tempu jako Sainz v Celice na rally kdy vám jednička končí někde přes 40km/h a dvojka kolem 80ti.

Inu… To by bylo tak víceméně vše z představení této Splašené krabičky od zápalek a nyní? Nyní se vrhneme na trochu toho úspěchování jak jinak než ve Vysokém Mýtě na RTC Okruhovém závodě, který se odehrál 21. října 2018. Sešlo se docela velice hodně různorodých vehiklů, které by mohly spadat jak do Plechcupové kategorie (což platí i pro moji Corollu) nebo by se cenou mohly rovnat novému BRZku v plné palbě.
Šlo tedy o početné zastoupení Imprez, šílené Maluchy s motory z motorek, Swištící Swift s nežným pohlavím za volantem či takové velké a nemotorné Audi S6, která se díky velikosti okruhu dokázala nadechnout akorát na cílové rovince nebo na rovince v zadní části okruhu.

Celkově jsme měli 6 RZ z čehož tři se odehrály v ranních časem do obědové pauzy a tři byly po obědě.
Ranní rozjížďky vypadaly asi nějak následovně. Počasí by se dalo přirovnat ke klasickému britskému dni kdy se pomalu schyluje k dešti či nejméně poprchávání spojené s většinou nepříjemným větrem.
První rz byla poměrně chaotická… Včetně mého debutového průseru kdy místo abych se zařadil jsem proletěl startem a následně probrzdil dráhu a rychle zařadil zpátečku pro zařazení se do správného místa. Víte jak to je sranda být musí i kdyby na chleba nebylo.
Druhá rz dokonala dílo zla kdy mi to po dlouhé rovince v zadní části okruhu ustřelilo a já rozoral místní anglický trávník. Holt asi 10 let staré Barumky si vyžádaly svou daň.
Třetí rz už byla spojena i s prvními odpadlíky či dalšími výletníky mimo trať.

Během oběda samozřejmě neprobíhalo nic zvláštního, ale začalo pomalu vylézat slunce a trať se konečně trochu ohřála čímž všichni dostali dostatečný advance mode pro odpolední rozjížďky. Osobně v mé kategorii jsme sice byli jen dva, ale ráno jsem měl děsné a odpoledne přinejmenším zajímavé. Vzhledem k narůstající teplotě okruhu samozřejmě nezůstaly pozadu ani pneumatiky a taktéž se všem mnohem lépe zahřály.
Ostatně více věcí o závodě vám asi pořádně říci nedokážu jelikož… Přecijen je to skoro měsíc (ano… pan vrchní je zase se vším strašně pozadu) od konání akce.

Každopádně co mohu říci? Dokonalé zakončení letošní sezóny před přezutím na zimní obutí se nějak vymyslet muselo a tohle bylo přesně ono.
A přes zimu? Jeden projekt v garáži, druhým teď pořád jezdím takže všechno bude doufejme co nejdříve hotovo.


Náhledová fotografie pochází z http://www.rtm-motorsport.wbs.cz/RTC-2018-Vysoke-Myto.html?fbclid=IwAR3wU-VcoQQqzIP8-BmLBPMnzIT1LypvceNaOoFKtSi5sU1KuNF7jvXERJg#foto

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!