logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo

3+1klišé dobrého řidiče

V krátkosti několik poznatků, které se dozví čtenář ženského pohlaví na Autíčkáři. Stačí k tomu pár dní. Jsou opravdu ženy za volantem plémě Satanovo? Pro některé ano.

Jistě jste si všimli, že část tohoto webového prostoru zvaná blogy se za poslední dobu opravdu probudila k životu. Usoudila jsem tedy, že nastala ta správná chvíle přispět svou troškou do mlýna. Píšu blog už několik let ale jinde a převážně anglicky tak snad to bude stravitelné. Tenhle „magazín“ jsem objevila úplně náhodou díky jeho profilu na Instagramu. Přečetla několik starších článků a dokonce i nějaké nové. Úroveň některých je skvělá a já se dobře bavím a potom se velice často bavím ještě lépe, když pročítám komentáře. Dobře chápu, že hodně mužů bere auta a techniku jako čistě chlapskou zábavu a uvědomuji si, že jsem součástí minority. Co mě ale zaráží, že ve 21. století si tolik mužů myslí, že ženská neumí řídit a vlastně se to ani nemůže dobře naučit. Ještě je potřeba to upřesnit tolik českých mužů si to myslí.

Určitě tady bude hodně nadšenců do aut, co opravdu auta řídí a užívají si to. A dokonce to i umí. Víte co denně ale potkám mužů, kteří řídí otřesně a zcela jistě hůř než průměrná řidička. Myslela jsem si, že trend „ženská patří k plotně“ už i v našich poměrech doznívá, ale evidentně ne. Pochopila bych to v případě, že by třeba věk čtenářů v průměru byl 45 a více let. Tahle generace je zatížená minulostí a předsudky. Jenomže on tady takový průměr nejspíše není, co víc on bude tak poloviční. To jako vážně? Dnešní pětadvacetiletí kluci si ve většině myslí, že muž je ve všem nejlepší a navíc ještě nejlepší řidič.

Nejsem rozhodně feministka a věřím, že existuje vážně hodně činností, kde chlap bude jednička. Uhlí určitě složí lépe stejně tak lépe naseká dříví nebo odstěhuje nábytek. Tady bude většina holek k ničemu. Za volantem už to ale dávno neplatí. Dokonce i v jedné stopě je řidiček čím dál více. Mimochodem kdy se někde objevil naposledy článek „mladá motorkářka se srazila s osobním vozem“. Dobře to byl extrém, žen na motorce máme méně a je to tudíž málo férové srovnání. V denním provozu už nás ale jezdí dost. Nepozoruji, že by se rovnalo co nehoda nebo problém to ženská za volantem.

Další taková místní mantra a nutno dodat že nejen místní je SUV a auta pro holky. Stejně jako ne každé SUV co na silnici potkáte je „řízené“ neřidičkou. Tak ne každé holce se líbí auto jako Miata. Mimochodem znám jich dost což není asi překvapení. Překvapením pro některé však může být, že ani jedna nikdy neřídila Mx-5. Dokonce neznám ani jednoho gaye vlastně počkat to bych lhala. Dobře tak auto pro gaye to být může. Jasně je to nadsázka ale stejně. Docela mě zajímá co je teda to auto pro pravé chlapy?

Mám také podle zdejší velké části publika další problém. Ano tam dole nemám to co vy takže nejsem dobrý řidič, ale to nemyslím. Momentálně řídím deset let staré BMW 6 s osmiválcovým, benzínovým motorem. Určitě to má automat ano. To ale také není ten problém. Považuji to za moderní BMW, i když s designem jak z Japonska od trochu výstředního amíka. To mě diskvalifikuje hned 3x z toho být dobrým „petrolheadem“. To jsem se měla možnost dovědět jen z pročítání některých diskusí čtenářstva.                                                                                                                                         

Podle všeho to nezachrání absence zadních dveří a ani 360 koní pod kapotou. Takto poučena jsem si vzpomněla na jedno další zažité lidové moudro. Když už holka dělá auta a baví jí to je to lesba anebo je alespoň ošklivá. Co dodat u těch chlapů to s tou krásou také nebývá nejlepší. Abych nebyla jen negativní a útočná. Našla jsem tady občas i nějaké ty anomálie v podobě pozitivních komentářů. Jednou pod nějakým blogem o Porsche se někdo postavil stereotypům.

A napsal něco ve smyslu, proč by ženská nemohla mít 911 a užívat si jízdu. Ano proč ne? I my máme dnes hodně příkladů, které táhnou. Madalena Antas, Courtney Force, Cyndie Allemann ne to nejsou pornohvězdy. Závodní pilotky a mimochodem každá vypadá vzhledově lépe než pokladní u vás na rohu v Albertu. Holky nic proti vám ale ty přesčasy většině nesvědčí. A to je jen malý vzorek z poslední doby. Našlo by se toho rozhodně více. Netvrdím, že tyhle názory má úplně každý chlap co se pohybuje ve světě aut, ale hodně to bude.

Zajímavé na druhou stranu je, že jako usmívající se okrasa bez názoru už u aut nevadíme. Osobně jste tohle mohli vidět teď nedávno v Ženevě. Nevím, jestli v halách bylo víc holek nebo aut. Chápu, že na stánku Škodovky nebo Kie (Kiu, Kijy nebo jak) už to nezachrání ani modrooké Slovanky nahoře bez. Proč mají ale tuhle tendenci zakrývat výhled na auto bikinami i výrobci super sportů mi už nikdo nevysvětlí. Tady najednou ten element ženskosti nevadí dokonce to snad k sobě i patří. Jenom čekám, kdy u každé automatické pračky v katalogu bude pózovat svalnatý spoře oděný borec.

Přece se očekává, že doma pere prádlo ženská tak ať má důvod vybrat zrovna tu naší „nejlepší“ automatku. Fenoménem posledním tady málo vídaným abych vám nekřivdila, se zdá být auto od někoho. Je to ožehavé téma ale z hodně příspěvků je to cítit. Možná odtud někdy plyne i ta zahořklost v některých k určité kategorii aut. No určitě to znáte. Ráno jedete do práce jako obvykle po té vaší rychlostní silnici. Provoz hustý není místo a najednou je před vámi. Je to obrovské černé nebo bílé SUV či jiný hrůzu budící vůz s cenovkou miloše nebo i víc. Tím milošem nemyslím samozřejmě Zemana.

Ideálně bez blinkru se natlačí před vás z připojovacího pruhu a jede dále. Za volantem rozeznáte ženskou postavu. Mezi zuby procedíte několik nemravných výrazů a dodáte si zlostně „stejně to má vy**kaný“. Je to ten největší omyl. Myslíte si, že je mezi vámi opravdu tolik bohatých a štědrých? No není i my si musíme občas auto kupovat sami. Je to stejný omyl jako když vám výrobci aut nabízí zrcátko ve stínítku. Proboha na co? Myslí si snad, že se neumíme za jízdy líčit ve zpětném.

Jednou mi jedna kolegyně řekla, víš, když vyjádříš, ženský pohled do vyloženě pánského prostředí má to tři možné konce. Nebude je to zajímat. Budou tě mít rádi anebo nenávidět. Po zkušenostech už vím, že je to pravda. Překonejte předsudky. Když rozdýchám případné reakce, ráda bych příště napsala i něco o tom nudném kupé, kterým se přepravuji. A kterým se snažím nepřekážet pánům tvorstva v jejich krasojízdách.

Ne vážně zkuste soudit řidiče jedním metrem a ne podle toho jestli jeden má sukni a druhý kalhoty. Dnes už jsou auta pro všechny.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Komentáře

0 reagovat
begbie
13. 3. 2017, 16:43

Jsem se musel podívat do kalendáře, jestli není 1. dubna a ono není...
Takže jestli je to psáno vážně, tak příště radši anglicky, tohle se vážně nedá číst.
Obsahovou stránku komentovat nebudu, na tuhle problematiku mám svůj názor a mohlo by to vyznít jako klišé...

2 reagovat
František Čáslavský
13. 3. 2017, 17:00

Jsi si doopravdy jistá, že čteš toho samého Autíčkáře, co já? Kdyby to bylo tak, jak píšeš, tak by se nám tu nejspíš žádné ženy nikdy neobjevily a myslím, že i ta uživatelka (kruci, jakou to měla přezdívku?), co nám na fóru psala o své MX-6, by tak nečinila...

Původně jsem myslel, že sklouzneš k psaní o tom, že tě kluci u aut neberou vážně, protože jsi holka, ale namísto toho se to nějak zvrhlo a nejdřív sis začala stěžovat, že nemůžeš být petrolhead, protože máš BMW řady 6, které určitě nemá nikdo rád, a ještě k tomu je v automatu. Což je velice nepetrolheadské, o to víc, když tam dole nemáš dvě vejce a páreček. A tím se z toho stal i genderový problém a přerostlo nám to v boj o práva žen ve světě automobilů. My víme, že existují závodnice. Některé zavodí s muži a některé mají své vlastní kategorie, třeba Queen of Europe v nějaké drifterské sérii. To bude tím, že jich tam už je dost... A co ten zbytek? Na autosalonech prostě bývají hostesky, vždycky to tak bylo a dál asi i bude, zvyky dob minulých. Ale ano, určitě je to genderově nevyvážené a určitě by tam měli být i spotře odění muži, ideálně ve stejně přiléhavých oblečcích. Myslím, že by mi to bylo úplně stejně jedno jako to, že tam jsou nějaké paní. Ještě se vrátím k závodům, nějaká závodící žena měla namísto pit-girl svého pit-boye. Už si nepamatuju kdo a kde, ale určitě by to šlo dohledat. Co tam máme dál? Auto od někoho? Meh, k tomu ani není co říct, do toho, co si kdo kde vysloužil svým tělem, mi nic není a je mi to jedno. To, že vidím větší procento žen v SUV než mužů může být třeba tím, že běžné uživatelky aut mají často rády auto, ve kterém se cítí bezpečně. Vážně bylo potřeba se hned na začátek vymezit proti všemu? Já bych si určitě raději početl o tvém BMW. Tak snad příště?

P.S.: Věděla jsi, že jedním z majitelů Autíčkáře je žena? Sice jsme převážně mužská banda, ale naše vedení je genderově vyvážené.

0
Franz Kafka
13. 3. 2017, 17:21

Na jednu stranu nevím co čeká v převážně mužském světě. Na stranu druhou asi by si se tady takhle hodně nerozepisoval kdyby v tom alespoň částečně nebyla pravda. Takových blogů a článků je dnes spousta je to trochu móda. Já to celé chápu zjevně úplně jinak než třeba ty. A nemám pocit že by se to vztahovala k redakci. Jasně se tam píše, že se jedná zejména o komentáře. A je fakt že"komentáře" tohoto typu se tady od nás občas objevují. Záměrně píšu od nás... ne od vás.

Za mě hodnota obsahu příliš vysoká není, ale jsou tady i horší blogy třeba ten můj. Franto neber se tak vážně škodí to zdraví já bych ti o tom mohl vyprávět.

2
František Čáslavský
13. 3. 2017, 17:53

Já jen nemám rád přemíru aktivismu.. :)

1
Vikis
14. 3. 2017, 13:40

Popravdě bych úplně netvrdil, že autosalon je jenom plnej hostesek... dobře jsou na každý fotce, protože holka v mini na kapotě novýho Lamba je víc COOL, než zabořenej týpek na stejnym místě a nedje bože ve stejných hadrech, ale z vlastní dlouhodobější zkušenosti to na stáncích reálně vypadá tak, že to je vcelku genderově vyvážený a když to shrnu, tak asi bude určitě velkej rozdíl mezi novinářským termínem a pak termínem pro veřejnost, protože z modelek/modelů jsou najednou i "informační stánky". A třeba v Ženevě se ke mně za tu dobu hlásilo víc napomocných týpku, než holek.. Proč? Snad ani nechci vědět :D
Jinak pokud ten článek člověk bere s nadhledem, tak jsem se někdy zasmál a někdy míň, každopádně by mohl bejt zajmavej blog o absolutně "nepetrolheadskym" osmiválci v automatu. Dejme tomu pánové šanci, ať se netopíme v jednom pytli :) ;)

0
Franz Kafka
14. 3. 2017, 16:40

Franto to já taky ne. Vyloženě agitka to ale ještě není. Mnoho ovšem nechybělo:)

0 reagovat
Safa
13. 3. 2017, 17:15

Jů, petrolheadka... Ahój! :o)

0
Safa
14. 3. 2017, 21:35

Tak, a už se nevrátí... :o(
Škoda, první blogerka na Autíčkáři, udělalo mi to radost.
Ale třeba se mýlím a ona překvapí a vrátí se...

1
jeunerapide
15. 3. 2017, 15:02

Vrátí se podle reakcí je to evidentně tak půl na půl a taky záleží jak si ten obsah kdo vyložil. Určitě se nejedná o útok na nějaký chlapský hodnoty. Některé reakce jsou trochu hysterické, až mám pocit jestli to o zženštilosti některých chlapů není pravda:)

0
Safa
15. 3. 2017, 20:54

Hysterické snad ne. ;o)
Každopádně se někteří z nás těší na tvůj příští blog, třeba o tvém bávu. Tož nezanevři...

1 reagovat
Nezn.uživatel
13. 3. 2017, 19:15

Ja dokazu pochopit, ze nektery zavedeny klise holkam vadi. Ostatne i u nas doma na to narazime casto. Nase Ameriky nebrzdi, nezataci a zerou i travu kolem silnice. To je klasika, na kterou uz ani nereagujeme, protoze to nema smysl. Pani Knightriderova se pak obcas nevyhne kecum na rizeni svyho Mustanga. Nejradsi jezdi sama nebo se svoji sestrou a ja za nimi ve svym aute, protoze kdyz jedeme spolu, tak nekdy posloucha reci typu: "ty se nebojis ji to pujcit?". Chapu, ze to nastve, ale....
Ale... tady na Autickari fakt nemam pocit, ze bysme se vuci holkam za volantem nejak vyrazne vymezovali. Hadame se tu mezi sebou, nekdy s redaktorama, to nepopiram (a taky k tomu umim poradne prispet), ale dovolim si tvrdit, ze to, co tady popisujes, neni ani z jednoho promile tak, jak to uvadis. Je mi jasny, ze jako holka to ve svete aut, kterej je z velky casti chlapskym svetem, asi nemas jednoduchy, ale mam pocit, ze jsi az moc precitlivela na tyhle veci. A propo, nevim, jak u vas v Albertu, ale v tom nasem sedi u kasy krasna mlada holka, ze ktery se mi podlamujou kolena pokazdy, kdyz k ni na tu kasu dojdu. Asi chodim jinam, nez ty. ;-)
A jeste jen dodam, ze o ty sestce si prectu docela rad. Tady to asi nikdo jinej nevlastni, navic to ma spravnej (rozumej: pro mne zajimavej) pocet dveri a valcu pod kapotou. Ale mohlo by se to obejit bez " valky proti vsem". Tak at ti to jezdi. :-)

0
Franz Kafka
14. 3. 2017, 16:39

Jako vážně mladá holka na kase? Tady u nás Albert není, ale jezdím do Billy a tam bývá mladá a pohledná tak 1/10 a ta je většinou na brigádě. Jinak věkový průměr odhaduji tak na 55+. Taky ono kdo by to za ty skvělé "západní" platy dělal že. Šestka s V8 pod kapotou asi určitě nebude nudné svezení navíc jich nejezdí zase až tolik. Obsah blogu je samozřejmě přehnaný a bude to tak jak popisuješ bude to 5% možná kde bychom našli nějaký "důkaz". Mě spíše napadá že holka na tyhle "náznaky" asi bude víc slyšet než třeba my dva. Já když tady vidím komentář typu "to mě potkala nějaká ženská v X5 a couvala tam snad na 20x" tak to neřeším a nečtu, ale to jsem já. Je to hodně konfliktní téma jediné co k tomu řeknu, že já osobně rozlišuje dobré řidiče a špatné ne jestli to je ženská, chlap, asiat, černoch nebo indián. Trochu ale čekám že tady nás bude menšina takto uvažujících v Čechách je prostě problém, že lidi vidí pořád jako ideál a základ státu bílého, kovaného dělníka samozřejmě čestného který musí zatočit s tím zlořádem okolo. To znamená podnikatel=vykořisťovatel a zloděj a tak dále. To bychom se dostali ale už hodně za čáru a mimo auta a to bych porušil i místní kodex netahat sem politiku:)

1 reagovat
Raspby
14. 3. 2017, 11:10

Přiznám se že se mě tyto předsudky týkají, ale o to větší mám radost, když vidím někoho (ženu), která je boří. Ale ruku na srdce..moc Vás zatím není.. :). Držím palce a přivez ukázat své BMW na nějaký sraz ;)

0 reagovat
Sedrik
14. 3. 2017, 12:24

Hezký článek. Jsem vždycky rád, když vidím hezké auto, které řídí žena.

S článkem v něčem souhlasím (hostesky, předsudky u auta od někoho) - za sebe musím říct, že když potkám řidičku třeba v M3 tak také pochybuju, že to je její auto (prostě mi nějak nepřijde M3 jako auto, které je pro ženu zajímavé, ačkoliv k tomu nemám žádný důvod). V něčem nesouhlasím - předsudky jsou problém celosvětový: u nás to není horší, jak "na západě". Čtu hodně US blogy/fora a je to stejné, jak u nás.

Jo a taky by mě zajímalo to BMW - šestka se mi líbí a pokud šestku, tak určitě V8 :)

0 reagovat
vpcz
14. 3. 2017, 14:12

Nebourej mi prosím ten můj křehkej svět :-) Jasněže není žádný důvod si myslet, že jste horší řidiči než chlapi. Ale každej chlap je trochu ješitnej a potřebuje se vytahovat a mít pocit, že něco zvládá líp. Vaření, výchova dětí a péče o domáctnost to bude jen těžko a stěhování nábytku není dost uspokojující. Tak si halt budu dál myslet, že umím couvat s 25t návěsem líp než nějaká mladárychlá.

0
jeunerapide
15. 3. 2017, 14:59

Tak zrovna s návěsem zrovna já couvat neumím. Jistě víš, že jsou ale ženský, co s tím jezdí denně a tam předpokládám se určitě najde ta která by to uměla stejně jako ty. Stejně jako někde je chlap, co umí vařit.

0 reagovat
VK
15. 3. 2017, 09:31

Za feminismus neni treba se stydet a na plnou hubu a tvrde se k nemu prihlasit. Koneckoncu nevim proc bych mel byt urcen k tahani nabytku, spravovani elektrickych rozvodu v baraku a skladani uhli - etv vice versa.
Kdyz predjizdim nejakeho vyznavvace sneci rychlosti, snazim se divat, dovoli-li to podminky, kdoo sedi za volantem. Z vetsiny jsou to chlapi.

0 reagovat
krab
15. 3. 2017, 15:18

Autíčkářská bloggerka s helmou na hlavě! Vynikající, ne :) Děkujeme za blog!

Ať jsou klišé jaký jsou, co vidím já občas v partičce motorkářů s kterými jezdím, že dámy, motorkářky jsou typicky soutěživější a jdou do řízení daleko víc naplno než my. V loňských Dolomitech jsme nechali dámskou motorkářskou grupu na pospas jejich zběsilosti a jezdili si sami, protože bychom jim prostě a jednoduše nestačili. Když jedna předjede kamion a sotva tam je místo, druhá musí taky, protože ta první přece předjíždí, ne? No a jedna naše kamarádka ze skupiny jezdí Most asi o 5s. rychlejš než já a je do toho hobby ježdění na okruhu tak zapálená, že bych tomu býval byl neuvěřil.

No a my pánové? No, já se tedy svezu tak abych to jel na jistotu , špatný čas omluvím tím, že jsem byl zrovna po obědě a nedal si kafe a pak si doma dvě hodiny čistím motorku a otevřu k tomu pivo :)

Uvidíme, jak to má tato "rychlá Jeanette" : D

0
Safa
15. 3. 2017, 20:53

"Nedal jsem si kafe." :o)
Výborná argumentace, pane Krabe. Tu použiju, až na příštím výletu opět nebudu stíhat střelce z miatí smečky (nebo je naopak budu brzdit)... :o)))

0 reagovat
PepaSFI
15. 3. 2017, 18:32

je fakt že když vidím na silnici podivně vrávorající X5 tak ve většině případů to "řídí" blondýna s telefonem a šminkama v rukách. No ale je fakt že často to taky bývá pan Úspěšný a v rukách má telefon a kupu papírů. Ale jinak je to celkem stejný, blbě parkujou chlapi i ženský, dávání blinkrů to samý. Blbý předjíždění je spíš pánská záležitost, ženský zas bývají váhavější a někdy až zbytečně vyděšené. Proč by ženská nemohla dobře řídit? je spousta chlapů co řídí blbě, znám i takové co řídí úplně příšerně a to až tak že jsem se bál a litoval chudáka auto. Vídám ženy v kamionech, v dodávkách naprosto běžně. Mám známou co používá dodávku jako rodinné auto. Motorkářek už jsem taky dost viděl, dokonce tady kousek vedle máme mistryni republiky v motokrosu.
Občas mám pocit že některým ženám chybí trocha té odvahy se v řízení zdokonalovat. mají naučené z autoškoly nějaké ty nutnosti, kde to často učí stylem "nějak to přečkat a prolézt zkouškama, hlavně žádný velký ambice" a chudák ženská se bojí trošku přidat plyn protože učitele to znervózňovalo. A taky jsou takové co ze sebe samy dělají slepičky a nemehlíčka.

0
Safa
15. 3. 2017, 20:50

...nebo jsou z nich dělány (slepičky a nemehlíčka) a ony to časem přijmou za své...Může za tím být výchova, jejich macho partner apod. Taky jich pár takových znám, vědomě se podceňují, nevěří si. A přitom mnohdy zbytečně. :o(
Na druhou stranu, taková namyšlená suvenýrka vyčůraná (v životě i za volantem), to je zase opačný extrém. I když, voni jsou takoví i někteří chlapi (není jich málo)...
Btw. abych do svého příspěvku nacpal své oblíbené slovo Miata - díky našemu fóru už jsem Miaťáků poznal spoustu (osobně) a co můžu říct, je, že nějakého fakt kokota jsem zatím ještě v této skupině lidiček nepoznal. Ale zase je pravda, že tedy Miaťačku neznám osobně žádnou (nepočítám-li partnerky Miaťáků, které jsou v drtivé většině úplně super holky), což mi přijde škoda...
Upřímně, mě by náhodou docela potěšilo, kdyby má potenciální partnerka měla auta ráda. Jen jsem asi takovou ještě nepoznal, většina těch bývalých brala dopravní prostředky jako - no prostě dopravní prostředky...
Omlouvám se za (docela upřímný) slovní průjem, už mlčim... ;o)

0
sheogh
16. 3. 2017, 12:51

S tim naprosto souhlasim, takovahle sugesce funguje vyborne. Zvlast, kdyz vam ten stereotyp omilaji uz od mala.

Co se silnicnich svini tyce, jen vyjimecne to jsou ridici zajimavejsich aut nebo sportaku. Praseciny vidam u klasicke konfekce, a hlavne u firemnich...

U zenskych je to spis lehky zazmatkovani, semtam spatnej odhad, nebo pomala jizda, ale malokdy takovy ty prvoplanovy prasarny, agrese apod. to spis chlapi...
Jedna vec, co me ale dokaze fakt vytocit, a to urcite neni o pohlavi ridice je lenost tocit volantem, a zkracovat si zatacky stredem...

A bavorska sestka je zajimava volba, taky bych rad slysel vic. Dost neobvykly auto, nejsou na silnicich moc videt.

1 reagovat
Boris
16. 3. 2017, 10:02

Já si třeba nemyslm, že muži jezdí lépe než ženy. Pokud potkám za volantem špatného řidiče, je to většinou hovado, co mě předjelo na plné čáře před horizontem, samozřejmě bez blinkru jen proto, že on to tam zná, má silné auto a nic přece v protisměru nepojede. Pokud potkám špatnou řidičku, jedná se spíš o zmatkování, či občasné nedání blinkru (ruku na srdce, každý jej občas nedáme), ale na životě mě neohrožuje. Dělení aut pro hoky a kluky rovněž nemám rád. Žil jsem nějakou dobu v Americe a tam ženu nad 30 let těžko potkáš v něčem jiném, než SUV či Minivan. Která by taky chtěla vozit děti na fotbal v malém autě a rozčilovat se u obchoďáku, kam dá nákup. A co se týká těch mladších, tam bez rodzílu holka kluk většinou jezdí tím, co jim jako první auto pořídí rodiče a až na pár výjimek to je většinou bezpečný Volkswagen Jetta nebo Toyota Corola. S předsudky se budeš setkávat dnes a denně a těžko to bude v nejbližší době lepší, nebo jiné. Jak říká Knightrider, nám co jezdíme Amerikama s velkým motorem se taky posmívají a dělají si z nás legraci, klukům v jednom nejmenovaném roadsteru (dobře je to Miata, vím, že to slovo se tu nesmí říkat) zase říkají kadeřníci a homosexuálové. Jsou prostě škatulky které si utvořila společnost a jen lidé bez předsudků vědí, že žena může za volantem být i lepší než chlap. Každopádně se těším na článek o životě s BMW 6. Třeba povídáním o tom, jak jsi k němu přišla otevřeš oči těm, co pěknou holku v takovém autě automaticky řadí do škatulky "frajerka v přítelově autě". A nám co předsudky nemáme a milujeme velké motory uděláš radost tím, že napíšeš o autě s 8 válci, což je pro nás minimální počet pro to, abysme auto brali jako dospělé. :-D Knightrider mi dá jistě za pravdu. :-D

0
Nezn.uživatel
17. 3. 2017, 08:31

Samozřejmě, že ti dám za pravdu. Minimálně 4,5m délky je hranice snesitelnosti a 8 válců samozřejmost. Nehrajeme si už přece na pískovišti. :-D

0
Boris
17. 3. 2017, 09:18

Tak to jsi vystihl. Už jsme velcí kluci. :-D jen při nákupu aut jsem stále jako ten malý kluk,co si v hračkářství nemohl vybrat které autíčko a vždy jsem chtěl všechny.

0
Nezn.uživatel
17. 3. 2017, 09:37

Jo, tak to mám úplně stejně a vlastně paní Knightriderová taky. Nutně potřebujeme ještě několik dalších aut. Jedinej problém je, kde na ně vzít. A to nás asi naštěstí zachraňuje od nutnosti mít místo garáže hangár. :-D

1 reagovat
jc
16. 3. 2017, 15:04

Diky za potvrzeni toho, co jsem psal v te diskuzi o uzivani si Porsche. Teda pokud nejses chlap ;-)

Poustet se do diskuze kdo lepe ridi nebudu, museli bychom definovat, co znamena lepe. Ale v prumeru zensky ridi JINAK. Taky bych si tipnul (vystrel od boku), ze holky budou mit o neco vice nehod, ale drobnejsich. Kluci zas o trosku mene, ale vaznejsich. Nepocitam odreniny pri parkovani apod., tam muze byt strevo kdokoliv a staci banalni podceneni jinak jednoduche situace (z vlastni zkusenosti).

Nejsem pidlookej, ale zrcatko ve stinitku muze byt dobre treba na manipulaci s cockama.

Priste napis o necem vice hmatatelnem a bude to fajn. Nebo prived kamaradky (treba mene hmatatelne :-) ale realne), to by bylo taky fajn. Zensky ridicsky element je rozhodne uzitecny - jak dokazuje Zlokocka.

0 reagovat
ToMyx
16. 3. 2017, 18:00

Tomu říkám svěží kontroverzní vítr na blogu, navíc s pěkně tajemnými obrázky, paráda!
Celý web Autíčkáře včetně diskuzí považuji na poměry českého internetu umírněný až kultivovaný, ale i
tak to chtělo koule sem takový text vrhnout, takže bych to s tím chybějícím něčím tam dole neviděl vůbec zle:-)
Jak píše jc, jen víc ženského elementu, vždyť je to zdravé.
Co se týče zažitých klišé, ono je to těžké. Dosažené vzdělání, věk, životní zkušenosti, výchova a geny mimo jiné ovlivňují
světonázor jedince ať už muže nebo ženy. Pak se taky klidně může stát, že ten samý chlap nadával ve dvaceti na pomalý ženský co neumí parkovat, protože určitě mají každý měsíc nový vy....ný auto. A o 10-20 let později, pod tíhou zkušeností bude
ten samý chlap tvrdit, že nejlepší auto pro ženskou je co největší, aby se jí nic nestalo.

Má paní řídí i parkuje skvěle, neriskuje a snaží se předvídat, ale je to jen a jen tréninkem, nebylo to tak vždy. To jen, že chyby z nevyježděnosti se ještě dají odnaučit, ale míru bezohlednosti má bohužel řidič/ řidička v sobě a s tím toho moc nadělat nejde.

Dokonce mě má paní nedávno překvapila tím, že chce vidět jak to vypadá na trackdayi. Teď už jen to hlídání pro dva malé potomky:-D

0 reagovat
Nezn.uživatel
17. 3. 2017, 09:00

Jinak k těm holkám za volantem. Obzvlášť, pokud řídí něco atraktivního, tak mně osobně to připadá ohromně přitažlivý. Jasně, není jich tolik jako chlapů, ale najdou se. Ostatně tady mám jednu fotku z našich srazů. Kromě paní Knightriderové s Mustangem (mimochodem, její sestra si loni koupila Chevy Camaro 4th gen.) je tam ještě Katka s Corvette C3 a znám i další majitelku Corvette, tentokrát C5, která taky pravidelně jezdí po srazech. Všechny ty holky jsou nejen řidičkami, ale i majitelkami těch aut a všechny si je koupily za svoje peníze. :-)
A já jim v tomhle ohromně fandím. Na těch srazech je to příjemný osvěžení. Když jedeme někam společně, tak jedou holky jako první, ve svých veteránech a my za nimi na konci kolony. Naše auta jsou přecijen modernější a rychlejší, takže je nechceme zbytečně honit za námi. :-)

0
Boris
17. 3. 2017, 09:22

Mezi Váma bych vypadal jak zlobr. :-D Všichni nadupané americké sporťáky a nikdo s autem otylého strýčka Sama.

0
Nezn.uživatel
17. 3. 2017, 09:39

Otylý strýček Sam nám parkuje před barákem. :-)

0
Boris
17. 3. 2017, 09:49

Tak to už je ono. :-D správný chlastač benzínu. Rampa vpředu je moc pěkná. Řidiči uhýbají co? :-)

0
Nezn.uživatel
17. 3. 2017, 11:16

Budi to respekt. Obzvlast pri ty velikosti toho auta. :-)

0 reagovat
PB
27. 3. 2017, 10:55

Tedy, az ted jsem se dostal k teto skryte perle :). Pokud odhlednu od gramatickych ne-kvalit (a jestli takhle "mlada rychla" pise cesky, tak musim zkouknout tu anglictinu) , docela jsem se pobavil. Zvlaste "Je to stejný omyl jako když vám výrobci aut nabízí zrcátko ve stínítku. Proboha na co? Myslí si snad, že se neumíme za jízdy líčit ve zpětném." je pecka. Ja mam to zrcatko, tedy u spolujezdce, rad. Muzu si v nem kontrolovat jak moc opile vypadam, kdyz me veze moje milovana polovicka z hospody.

Zeny ridi casto vyborne, a nemyslim si, ze si tu nekdo mysli opak. Tenhle clanek je pro mne jen priklad ukriceneho stupiniho truc-aktivismu bez pointy, excuse my french...

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte