Obchod se škodovkou
Aneb sladká nevědomost soukromých kupujících. Proč ve firemním sektoru Škoda roky kraluje?
Mercedes-Benz CLS 55AMG
Jeden z prvních svého druhu. Je jako Drákula. Je to legenda. Bude vám pít krev, nebo se zakousne a nepustí?
Maserati Granturismo S (r.v.2009) - soužití s modelkou v důchodu (část první)
První díl několikadílné série o tom jak si chudý chlapec k dennímu soužití princeznu pořídil. Jde to ale občas zuby skřípou a bankovní účet křičí. Mě ale více štve, že být to moje jediné auto tak často využívám taxi.
5 aut, která zvednou sebevědomí!
Dnes několik aut, která odčerpají z vašeho bankovního účtu nemalé prostředky. Ovšem zvednou váš společenský status, sebevědomí a pomyslnou prestiž. Takzvaná "status cars".
Teorie lehkosti a písně starých víl
Co je pod kapotou, to se počítá. A taky objem ničím nenahradíš. Je to opravdu tak důležité? Opravdu je nutné pro to si užít řízení řídit pouze auta s pohonem zadní nápravy? Jaký na to mám názor, to se dozvíte dole.
Praxe versus lyrika, dikce a především praxe
O tom jaké by to bylo, kdyby auta byla skutečně hlavně o řízení. A proč je nutné rozlišovat případně respektovat potřeby druhých. Automobilka vyrábí, to co může vyrobit, tak aby to prodala. Protože auta jsou jednoduše zboží. Ať si prostý sběratel, nebo ostřílený závodník čti.
Fleetové prodeje: Škoda a ti další
Prodeje vozidel firmám to je to, co je pro automobilky zásadní. Tedy alespoň pro ty které drží nad vodou obyčejná auta. Svět kde pohodlí a jízdní zážitek bude hrát vždy až druhé housle.
Rychlé křápy dle Beastara zn.:levně
Jsou taková auta skutečně křápy? Pro mnohé řidiče určitě ano. Mě ale tahle a podobná auta fascinují. Ať už svou cenovkou v bazarech, nebo třeba něčím jiným. Je těžší je udržet při životě, ale když fungují umí ještě udělat radost. A nebo ne?
Porsche Cayenne 3.2 (9PA)
SUV od známé a luxusní značky díky Cayenne první generace může pořídit každý. Bohužel zdání klame a skutečnost může hodně bolet. Tak nějak začíná většina článků o tomto autě. Bohužel je to pravda. Jak jezdí tohle auto v té nejnižší možné specifikaci?
Nedostupná auta z Beastarovy cesty
Dnes to bude jak jinak o autech. Drahých a rychlých. Možná jsou pro mnohé jen nedostupným snem. To nakonec v podstatě i pro mě. Jsou ale opravdu tak dobrá? Zaslouží si naši pozornost? Pojďme se společně podívat alespoň na některá auta, která jsem měl tu čest si zkusit.
Auto mojí mámy, aneb mamma mia
A tím nemyslím ten filmový muzikál. Jako spíše zvolání.Vybírat pro jakoukoliv ženu cokoliv, může být pro nás muže velmi frustrující zážitek. Zvlášť když jde o vlastní matku. A jedná se o tak drahou věc, jakou je osobní automobil.
Životní proměny, proměny garáže a nekonečná cesta
Aneb i já jsem jen pouhý člověk. A tak jak jde čas s námi jde i s našimi auty. I my se změnily ale děláme svoji věc, to čemu jsme věřili. Dělá to i Beastar?
Projekt s krycím jménem Beastar. Pojedeme s větrem o závod!
Něco málo informací o tom jak se pár správných chlapů rozhodlo natáčet videa. Aniž by to valná většina z nich někdy předtím dělala. Rychlá auta, velký prachy a prsatý holky. Co víc si přát?
Báječný svět Nordschleife
Aneb jak využít slávu místa k propagaci značky. Proč se stal z poměrně nebezpečného závodního okruhu fenomén větší jak Sparta Praha? Severní smyčka Nürburgringu láká ke svezení nadšence z celého světa. A stává se zároveň továrnou na rekordy. Proč?
8 smrtelných hříchů automobilového designu
Povídání o tom jak je vnímání designu složité. A také o tom, které detaily na kterých autech nesnesu a proč. Jaké tvary vozidel narušují mou zenovou zahradu a duševní klid. A ještě mnohem více.
Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic
V tomto textu se zcela oprávněně mnohokrát vyskytují ta tři známá písmena. Otázkou je jestli on ví jak je použít. Jestli je něco auto dnešní doby tak je to tenhle Mercedes. T-Rex dnešních silnic. Pojďme se společně posadit otevřít dobré víno a něco si o něm povědět.
Fenomén jménem SUV. Velké auto pro velké lidi.
Proč taková auta vyrábějí? Proč to potom lidé kupují? A co v sobě skrývají ta tři písmena? Na to se pokusím dnes odpovědět.
Jaguar S-Type R 4.2
Tlustý kocour opět v akci. Tentokrát ve verzi která dokáže probudit pravděpodobně více, než jen zájem okolí. Dokáže chytit myš lépe jak německý orel?
I ty můžeš být "BEASTAR". Aneb o absurditě dnešních dní i ve světě automobilu.
Dnes se nedovíte nic zásadního. Ani nic o tom co jsem měl k obědu. Ok měl jsem nějaký špíz a opečené brambory. Možná jsem seděl vedle tebe v restauraci, nebo s tebou jel po magistrále!
Prodej aut je zabiják snů, aneb co bude v roce 2020
Volné pokračování blogů o nekultuře v prodeji vozidel v České Republice. Mnohé bylo řečeno a kostky jsou vrženy. Otočme kormidlo dějin společně.
il miglior blog che tipo lo sai
Současnost: Maserati Quattroporte V 4.2V8 GranTurismo V8 ---+ Mercedes-Benz GLC EQ Renault Mégane R.S. Trophy Minulost: asi 60 aut vlastních a třeba 666 vyzkoušených
Zobrazit autorovy blogy