Není to jen brazilský trh, který je specifický komplikovanou hromadou předpisů, daňových úlev a vládních doporučení. Své o motoristické byrokracii vědí i Japonci. Národ proslulý kreslenými chobotnicemi, driftováním po horách a krabičkovými hotely. Pokud čekáte fascinující evropskou variaci na téma kei cars, zklamu vás. Volkswagen na japonském trhu představil tunový pickup. Na konci osmdesátých let vyráběl VW model Caddy, což byla prodloužená pickup varianta Golfu s nosností půl tuny. Těžší pickup v nabídce nebyl a než se vrhnout do drahého vývoje, padlo rozhodnutí nalepit známá kulatá loga na Toyotu Hilux. V nabídce byla mimo jiné i prověřená naftová 2.4 s 83 koníky pod kapotou. Jestliže sháníte opravdu spolehlivý ingot oceli, můžou provařené TDi jen tiše závidět. Netřeba dodávat, že na nejspolehlivějším volkswagenu všech dob byla německá jen ta loga.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


