Kdybych v minulosti neprodělal lobotomii mohutným úderem klasické koncepce, byl by život tááááák jednoduchý. Koupil bych sobě odešlou generaci geniálního francouzského hot hatche a užíval si okresky, Most i Slovakiaring. Ale protože penetrace mozkovny zadním pohonem byla před lety nenávratně dokonána a jeho přítomnost v domácí garáži je neodstranitelnou infekcí, můžu prozatím jen snít, jaký by to byl vkusný závodně-ekonomicý doplněk k Miatě. Renault RS je záruka kvality a Clio třetí generace po faceliftu je sázka na jistotu podobně jako v případě GT modelů od Porsche. Motor má příjemných 201 koní, ale pro otevření jeho charakteru to chce pomoci mu od emisních norem výfukem a jednotkou. Prim však hraje delikátně naladěný podvozek, telepatická ovladatelnost, skvělé brzdy a prostá okruhová výdrž. Auto to zkrátka zvládá, protože s tím v Dieppe počítali. Víte, že když to teď píšu, mám trochu chuť zahodit Miatu a koupit sobě Clio, na kterém člověk nemusí vyměnit polovinu věcí, aby na okruhu nedělalo ostudu? Prosil bych jedno v té jedovaté zelené…
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


