Club Sport se na rozdíl od běžné 968 liší zejména důsledným odlehčením (pryč musely klasické věci jako prvky výbavy, zvuková izolace či zadní sedačky, dohromady 85 kg), upraveným podvozkem a vzhledem, zejména sedmnáctkami z 911 Turbo. Férové bylo, že méně výbavy znamenalo i nižší cenu – 968 CS byla levnější než standartní 968. To dnes již neplatí. Zaškrtnout však v seznamu příplatkových prvků samosvorný diferenciál a rovněž i brzdy z 911 Turbo nebyl špatný nápad.
Třílitrový čtyřválec pod přední kapotou dodával dostatečných 240 koní. Nebyla to nijak zvlášt zajímavá hodnota, zejména při pohledu na 1324 kg hmotnosti, ale pro čirou rychlost byla v nabídce verze 968 Turbo S. Na stovku zrychlovalo CS za 6,4 sekundy a ačkoliv je to okruhové auto, kdejaký hothatch mu tam nepěkně ujede. Záleží však na tom? Lidem jezdícím na čas ano. Pak je zde ovšem skupinka bláznů, kteří ocení jednoduchost a zážitky, které Club Sport nabízí. Koncepce transaxle s převodovkou nad zadní nápravou zaručuje perfektní vyváženost a na běžné cestě je CS na rozdíl od okruhů velmi rychlé. Intuitivní drifty? Kdykoliv a kdekoliv. Kouzlo konstruktérů Porsche se naplno projevilo i v tomto "lidovém" modelu. Trochu mi připomíná Caymana – nejkomunikativnější a nejovladatelnější Porsche současnosti, které však nenašlo mnoho majitelů.